Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктних робіт з виготовленням проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №20 "Буратіно" Марганецької міської ради» за адресою вул. Східний квартал, 12-А, м. Марганець, Дніпропетровської області», ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
2 476 668,49 UAH
UA-2023-09-06-011230-a 4f5e0771ec6c4054b9efaa4bd8c4a210
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Лобода

+380566551862 yuliya.l5596@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Лобода
+380566551862
yuliya.l5596@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктних робіт з виготовленням проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №20 "Буратіно" Марганецької міської ради» за адресою вул. Східний квартал, 12-А, м. Марганець, Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53403, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, Східний квартал, буд.12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

06 вересня 2023 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОВК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2167700389
Переможець 2 476 668,49
UAH
06 вересня 2023 15:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2024 09:12
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2024 09:06
Дод.угода 3.PDF зміни до договору
01 березня 2024 09:02
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 14:28
Дод.угода 2.PDF зміни до договору
25 грудня 2023 14:22
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 15:40
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
29 листопада 2023 15:37
Договір 48.PDF укладений
06 вересня 2023 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до р.12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ та викласти Календарний план робіт (додаток №2) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2023 — 01 березня 2024
Сума оплати за договором: 2 376 668,49
UAH