Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення
Очікувана вартість
3 160,00 UAH
UA-2023-09-06-007379-a 6287ca699b644c96ad307dccb80ed669
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вороніна

+380737856461 mcsddnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський центр соціальної допомоги
Код ЄДРПОУ: 25542943
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/miskij-centr-socialnoi-dopomogi
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд. 56
Контактна особа: Юлія Вороніна
+380737856461
mcsddnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Комбрига Петрова, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

06 вересня 2023 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2023 13:20
Протокольне рішення УО без використання ЕСЗ (7226).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАСУЛЯ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2296400471
Переможець 3 160,00
UAH
06 вересня 2023 13:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:49
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 12:00
ДУ 1 від 14.12.2023 до дог 00788_7226.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 11:28
Договір 00788_7226 від 06.09.2023 р..pdf укладений
06 вересня 2023 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 00788/7226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 160,00
UAH