Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напфівбрикети торф'яні
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-09-06-002702-a f22e98e6955f43eeba05fdfd8facb2ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новак Надія Володимирівна

+380365656384 novak477@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смизький ліцей
Код ЄДРПОУ: 24170770
Місцезнаходження: 35680, Україна , Рівненська обл., Смига, вул.Дружби,2
Контактна особа: Новак Надія Володимирівна
+380365656384
novak477@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 13 ОСОБЛИВОСТЕЙ Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. Відкриті торги для проведення закупівлі за предметом напівбрикети торф’яні ( код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо розпочаті 17 липня 2023 року. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-17-010068-а. Цей тендер був автоматично відмінений електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником. Електронною системою закупівель автоматично оприлюднено інформацію про відміну тендеру та сформовано відповідний звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-07-17-010068-а . Вдруге відкриті торги для проведення закупівлі за предметом напівбрикети торф’яні ( код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо були розпочаті 27 липня 2023 року. Оголошення щодо закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-27-001996-а. Цей тендер був автоматично відмінений електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником. Електронною системою закупівель автоматично оприлюднено інформацію про відміну тендеру та сформовано відповідний звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-07-27-001996-а Отже, є підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару за предметом напівбрикети торф’яні ( код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо, відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. Задля забезпечення безперебійної роботи Смизького ліцею, необхідно провести закупівлю за предметом напівбрикети торф’яні ( код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо) шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68.65 тонни
Напфівбрикети торф'яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35680, Україна, Рівненська область, смт Смига, вул.Дружби,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
10 тонни
Напфівбрикети торф'яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35680, Україна, Рівненська область, с. Мартинівка, вул.Лесі Українки,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Напфівбрикети торф'яні Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 вересня 2023 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-19-000025 ● 9689574cd5084b49bbb72834858bc91c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2024 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.02.2024 № 13
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.02.2024 № 13.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-09-06-002702-a 06.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-20 11:53:26

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Напівбрикети торф’яні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-06-002702-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Згідно інформації електронної системи закупівель Вами оголошено проведення відкритих торгів за номерами ID: UA-2023-07-17-010068-а, UA-2023-07-27-001996-а, які автоматично відмінені у зв’язку з відсутністю учасників процедур закупівлі.
Відповідно до оголошень вищезазначених процедур закупівель «кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання» послуг становить 80 тонн.
Згідно інформації веб-порталу Уповноваженого органу по закупівлі за номером ID: UA-2023-09-06-002702-a, яка здійснена Вами згідно пп.6 п. 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції від 01.09.2023 (далі – Особливості) «кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання» становить 78,65 тонн, що суперечить вимогам пп.6 п. 13 Особливостей.
Надайте пояснення стосовно проведеної Вами закупівлі за номером ID: UA-2023-09-06-002702-a всупереч вимогам пп.6 п. 13 Особливостей.
3. Підпунктом 16 п. 13 визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
Чому Вами не оприлюднено договір про закупівлю за номером ID: UA-2023-09-06-002702-a та додатки до нього (якщо він їх містить)?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано постачальника саме ТОВ «ЛЕНД ГРОУ»?
5. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 09:20:53

ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ

У відповідь на запит про надання пояснення від 20.02.2024 року повідомляю наступне:
По першому питанні: В зв’язку з тим, що теплогенеруюче обладнання Замовника – твердопаливні котли працюють на твердому паливі (предмет закупівлі -напівбрикети торф’яні ), яке є основним видом палива, що використовується на постійній основі. Замовник на протязі десятиліть замовляє даний вид палива на торфобрикетному підприємстві ( власником якого на даний час є ТОВ «ЛЕНД ГРОУ») ,яке є єдиним постачальником данного виду палива ( предмет закупівлі – напівбрикети торф’яні) в регіоні, а тому за основу взято технічні і якісні характеристики предмета закупівлі (напівбрикети торф’яні ) учасника закупівлі ТОВ «ЛЕНД ГРОУ» ,що є підтвердженням сертифікат якості.
Згідно кошторису на 2023 рік розмір бюджетних призначень та очікувана вартість предмета закупівлі (напівбрикети торф’яні) за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо становить 240000 грн.
По другому питанні: Відповідно до підпукнту 6 пункту 13 « Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму военного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених потановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, в редакції від 01.09.2023 (далі- Особливості) було надіслано лист(додається) ДП «Рівнеторф» про намір укладення договору на закупівлю напівбрикетів торф’яних за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо у кількості 80 тонн на загальну суму 240000 грн. 00 коп.Однак в кінці серпня 2023 року правонаступником ДП «Рівнеторф» стало ТОВ «ЛЕНД ГРОУ», яким було змінено цінову політику і вартість 1 тонни напівбрикетів торф’яних встановлено на 51 грн. більше, що відповідно вплинуло на кількість ,яка зменшилась з 80 т до 78,65 т. Мною , як Уповноваженою особою було прийняте рішення, яке оформлено протоколом № 53 від 06.09.2023 року не відміняти закупівлю попредмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (напівбрикети торф’яні) , так як для забезпечення належного функціонування Замовника (Смизький ліцей) у 2023/2024 навчальних роках була вкрай важлива дана закупівля , тому що альтернативи для необхідного виду палива немає, та єдиним постачальником предмета закупівлі (напівбрикети торф’яні) в даному регіоні є ТОВ «ЛЕНД ГРОУ» (дана інформація є в вільному публічному доступі).
По третьому питанні: пп 16 п 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11,14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього , а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Підстава для здійснення закупівлі за номером ID : UA-2023-09-06-002702-а вказана в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання ЕЗС . (додається). Через технічний збій не було прикріплено сканкопію договору № 248 від 05.09.2023 року. Також однією з причин не публікації договору є те, що оригінал договору з вісіма необхідними додатками було отримано на один день пізніше післі проведення закупівлі. У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити технічну помилку шляхом коригування опублікованої інформації на сторінці закупівлі за номером ID: UA-2023-09-06-002702-a. оскільки на даний момент в електронній системі закупівель договір №248 від 05.09.2023 року завершено у порядку ,визначеному статею 42 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIIIвід 25.12.2015 року ( в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.) зі змінами керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», мною як Уповноваженою особою не було технічної можливості оприлюднити договіру №248 від 05.09.2023 року ,з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель- відкритості та прозорості, прийнято рішення Уповноваженої особи з оформленням протоколу №54 від 07.09.2023 року щодо необхідності випралення технічної помилки (протокол додається). Право про прийняття рішення з оформленням відповідного протоколу щодо необхідності виправлення технічних(механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю ,яка оприлюднюється на веб порталі Уповноваженого органу передбачено Положенням про уповноважену особу (додається) По четвертому питанні: Замовником було оголошено два рази відкриті торги за предметом закупівлі напівбрикети торф’яні за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо. Відкриті торги за номерами : UA-2023-07-17-010068-a та UA-2023-07-27-001996-a були автоматично відмінено електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції . Єдиним потенційним постачальником товару, що є предметом закупівлі в даному регіоні є саме ТОВ «ЛЕНД ГРОУ»,як було зазначено у відповіді на друге питання.
По п’ятому питанні. Як зазначено вище , що при проведенні відкритих торгів по предмету закупівлі напівбрикети торф’яні за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо які були автоматично відмінені системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції , тому і відповідно не було отримано жодної комерційної пропозиції.








Уповноважена особа
Смизький ліцей
________________
(підпис) Надія НОВАК

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, які оформлені висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-002702-а Відповідно до наказу №13 від 19.02.2024 р. ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Держаудитслужба) “Про початок моніторингу закупівель”, 20.02.2024 розпочато моніторинг закупівлі по предмету «напівбрикети торф’яні» (за номером UA-2023-09-06-002702-a). За результатами моніторингу, 08.03.2024р. Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-002702-a, яким за результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення вимог пп.6 п.13 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наказом Смизького ліцею №29/аг від 11.03.2024 “Про затвердження Положення про організацію роботи з договорами та дотримання законодавства про публічні закупівлі у Смизькому ліцеї та призначення комісії для укладення договорів, дотримання законодавства про публічні закупівлі та контролю за виконанням” призначено комісію зокрема з питань дотримання законодавства про публічні закупівлі Смизького ліцею, в тому числі упоноваженою особою. У повноваження комісії також входить розгляд та прийнятя рішення, щодо притягення до відповідальності винних осіб, які допустили порушення законодавства про публічні закупівлі. Рішенням комісії №адм-1 від 11.03.2024, розглянуто результати висновки про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-06-002702-a Держаудитслужби, та прийняла рішення, яким нагадала уповноваженій особі Смизького ліцею про свої обов'язки відповідно до пололоження про уповноважену особу та законодавства про публічні закупівлі, в подальшому врахувати допущені помилки . Заходи притягення комісією до відповідальності винних осіб — уповноважену особу Смизького ліцею усно попередити та в подальшому вказати на не допущення подібних порушень.

2024-03-11 11:59:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-04-0007/2024-пр
Дата публікації: 13 травня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

13 травня 2024 14:48
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД ГРОУ"
#43578399
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2023 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2024 09:32
договір.pdf укладений
23 лютого 2024 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 000,00 UAH)