Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 212,86 UAH
UA-2023-09-05-001456-a f727b8f5c6a6462896495e7540385e04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салюк Світлана Миколаївна

+380972111960 kbo-bc108@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "БЕРДИЧІВСЬКИЙ ВИПРАВНИЙ ЦЕНТР (№108)"
Код ЄДРПОУ: 08563398
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул.Низгірецька , б. 2
Контактна особа: Салюк Світлана Миколаївна
+380972111960
kbo-bc108@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне , з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачка
папір/газет А4/45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
папір/глн А4/180
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
папір/ватм А4/ 190_100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
книга/канц
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
клей пап/нотат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
ручка/куль с
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
ручка/куль ч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
клей /пва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
файл/пе А4/40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
брел/ключів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
нитки підш/докум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здіснюється після поставки товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

05 вересня 2023 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Транзит - С"
#24699810
Переможець 2 212,86
UAH з ПДВ
05 вересня 2023 09:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2023 09:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір/газет А4/45 2 пачка 92,50
UAH з ПДВ
папір/глн А4/180 1 штуки 231,70
UAH з ПДВ
папір/ватм А4/ 190_100 1 штуки 145,85
UAH з ПДВ
книга/канц 5 штуки 85,83
UAH з ПДВ
клей пап/нотат 6 штуки 17,95
UAH з ПДВ
ручка/куль с 30 штуки 2,50
UAH з ПДВ
ручка/куль ч 30 штуки 2,50
UAH з ПДВ
клей /пва 6 штуки 27,05
UAH з ПДВ
файл/пе А4/40 3 пачок 75,00
UAH з ПДВ
брел/ключів 50 штуки 2,08
UAH з ПДВ
нитки підш/докум 1 штуки 103,35
UAH з ПДВ