Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги зернозбиральної техніки) Код ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Очікувана вартість
1 685 880,00 UAH
UA-2023-09-04-005745-a 79ebf1fa298442fab61d8c4e1d761ec2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Дробчак

+380372563388 buk.ds.uo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00729868
Місцезнаходження: 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а
Контактна особа: Анастасія Дробчак
+380372563388
buk.ds.uo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
669 гектар
код за ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги зернозбиральної техніки) Код ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Тендерна документація

04 вересня 2023 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-03-000066 ● 776e2cf08641444dbd87b92d68457312
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2023 Одеса № 243

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.10.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.10.2023.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.10.2023 № 243
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2023-09-04-005745-a 04.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 12:14:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Україна» (код ЄДРПОУ 03801309), з яким укладений договір про надання послуг від 02.09.2023 № 59 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-12 16:13:21

Відповідь замовника

Щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості: бралися до уваги розрахунки попередніх періодів роботи, вартість паливно-мастильних матеріалів, вартість самих послуг. Специфікація заключеного договіру повністю відповідає технічному завданню тендеру ID: UA-2023-08-16-004190-a, що не відбувся через відсутність пропозиції.
Закупівля здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі) UA-2023-08-16-004190-a);
Після 21 серпня 2023 р., через відсутність пропозицій, наша установа надіслала листи до організацій, які в попередніх періодах надавали нам такі послуги, а саме СТОВ «Україна», ТЦ «Система», ТОВ «Італія», СТОВ «Свіженька Мілк». Наш пропозиція була прийнята виключно СТОВ «Україна». Дану пропозицію було винесено на розгляд вченої ради дослідної станції. Вчена рада рекомендувала керівнику заключити договір про надання послуг зернозбиральної техніки із СТОВ «Україна».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі (иА-М-2023-10-03-000066«76е2сА08641444(іЬ(187Ь92(і68457312) встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме несвоєчасне надання відповіді. 20.10.2023р. було винесено Попередження уповноваженій особі ДРОБЧАК А.В., фахівцю відділу землеробства, кормовиробництва та селекції у рослинництві, за неналежне виконання своїх посадових обов’язків.

2023-10-23 15:50:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " УКРАЇНА "
#03801309
Переможець 1 685 880,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2023 13:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:14
59,.pdf укладений
04 вересня 2023 13:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 685 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 280 980,00 UAH)