Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, буд. 143)
Очікувана вартість
4 924,57 UAH
UA-2023-09-01-010377-a 8bfc2885fcd1496ca9f5948c48a1c711
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупров Юрій Костянтинович

380562318457 chuprov.44209446@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44209446
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, просп. Лесі Українки, буд. 65
Контактна особа: Чупров Юрій Костянтинович
380562318457
chuprov.44209446@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в межах заходів з усунення аварій в житловому фонді, а саме: послуги зі здійснення технічного нагляду за усуненням аварій в житловому фонді (поточним ремонтом покрівлі житлового будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, буд. 143)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля, буд. 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

01 вересня 2023 20:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Фенікс»
#32781303
Переможець 4 924,57
UAH з ПДВ
01 вересня 2023 20:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 16:55
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2023 21:05
Додаткова угода № 1 до Договору № 63-1 від 23.08.2023.pdf зміни до договору
01 вересня 2023 21:05
Електронний підпис укладений
01 вересня 2023 21:03
Договір № 63-1 від 23.08.2023.pdf укладений
01 вересня 2023 20:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 5 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Сторони домовились зменшити ціну договору на 132,01 грн. (сто тридцять дві грн. 01 коп.), та викласти п. 2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить 4792,56 грн. (чотири тисячі сімсот дев'яносто дві гривні 56 копійок), у тому числі ПДВ 798,76 грн.».
Номер договору про закупівлю: 63/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 792,56
UAH (в тому числі ПДВ 798,76 UAH)