ПРОТОКОЛ №04/10/23-02ВТ
УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО
РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
с. Визирка 04 жовтня 2023 року
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ", код за ЄДРПОУ 42655189, (далі — Учасник), у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Заходи із захисту приміщень, а саме: послуги з проведення вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій в приміщенні будинку культури за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, буд. 53 Б, 77220000-8 Послуги з просочування деревини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля).
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-01-009252-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей:
надати наступну інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації:
1. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції, про що має надати відповідні гарантії Замовнику у складі своєї пропозиції. (п. 6 Розділ І);
2. У разі, якщо учасником процедури закупівлі є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, тощо - на виконання вимог ст.44 Закону України «Про ТОВ та ТДВ», учасник процедури закупівлі повинен надати такі документи:1) або довідку в довільній формі про те, що договір про закупівлю, що буде укладений в разі перемоги за результатом цієї процедури закупівлі, не є для учасника значним правочином та/ або не потребує попередньої згоди чи схвалення від вищого органу управління такого переможця з посиланням на відповідні норми законодавства та статуту переможця; 2) або рішення загальних зборів учасників та/або рішення засновника про надання згоди на укладання договору за результатами цієї процедури закупівлі, оформлене відповідно до вимог статуту переможця та чинного законодавства. (п. 1 Розділ ІІІ);
3. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника закупівлі, з обов’язковим зазначенням: повне найменування; скорочене найменування; місцезнаходження; юридична адреса; поштова адреса; фактична адреса; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); індивідуальний податковий номер; банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); форма власності та правовий статус, організаційно-правова форма; платник податку; два контактні засоби зв’язку для виконання послуг по договору; E-mail; посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б); відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.; відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.); інформацію про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку. (п. 1 Розділ ІІІ);
4. Лист про ознайомлення Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку №4 до тендерної документації та скан проекту Договору з підписами та печатками Учасника на кожній сторінці проекту Договору. В проекті Договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору, що передбачено Замовником для заповнення, окрім номеру Договору, дати, ціни. Учасник не повинен відступати від даної форми. (п. 1 Розділ ІІІ);
5. Скановані оригінали Наказу «Про затвердження Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних за купівлях», Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях та Наказу «Про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях», та інформаційну довідку стосовно дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів. (п. 1 Розділ ІІІ);
6. Гарантійний лист про те, що Учасник готовий надавати послуги відповідно до предмету закупівлі без отримання авансу. (п. 1 Розділ ІІІ);
7. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. (п. 1 Розділ ІІІ);
8. Гарантійний лист, який містить інформацію про відсутність відкритих виконавчих проваджень щодо стягнення коштів та/або заборгованості, а також, що учасник гарантує, що він та його посадові особи не є стороною кримінального провадження. (п. 1 Розділ ІІІ);
9. Гарантійний лист про фінансову спроможність виконати роботи/надати послуги з відтермінуванням їх оплати до 30 календарних днів у разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника. (п. 1 Розділ ІІІ);
10. Гарантійний лист щодо надання послуг без попередньої оплати. (п. 1 Розділ ІІІ);
11. Гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що під час виконання договору про закупівлю Учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». (п. 1 Розділ ІІІ);
12. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни, встановлені замовником. (п. 1 Розділ ІІІ);
13. Гарантійний лист, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). (п. 1 Розділ ІІІ);
14. Гарантійний лист, про те, що Учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. (Примітка: У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації). (п. 1 Розділ ІІІ);
15. Гарантійний лист, що Учасник не буде застосовувати та використовувати товари, продукцію, послуги з/від держави-агресора – Російської Федерації, тимчасово окупованих нею територій України та з Республіки Білорусь. (п. 1 Розділ ІІІ);
16. Гарантійний лист, що Учасник не порушує заборону імпорту та експорту товарів, продукції та послуг з/в держави-агресора – Російської Федерації, тимчасово окупованих нею територій України та з Республіки Білорусь, у зв’язку з законодавчими обмеженнями щодо використання та недопущення руйнівного впливу Росії на український ринок зсередини. (п. 1 Розділ ІІІ);
17. Учасник зобов’язується надавати послуги суворо дотримуючись норм та стандартів, правил пожежної безпеки та застосувати всі необхідні заходи із захисту довкілля, про що учасником надається гарантійний лист. (п. 1 Розділ ІІІ);
18. Виконання послуг і матеріальні ресурси, що використовуються для їх надання (виконання), повинні відповідати державним стандартам та нормам щодо них передбачені діючим законодавством України, про що учасником надається гарантійне зобов'язання. (п. 1 Розділ ІІІ);
19. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У випадку, якщо Учасник планує виконувати роботи/надавати послуги силами субпідрядників/співвиконавців та/або залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт/надання послуг, обов’язково у таких субпідрядників/співвиконавців повинні бути всі необхідні документи, дозволи та узгодження для виконання робіт. Учасник несе відповідальність за всі дії субпідрядників/співвиконавців. Або учасник надає гарантійний лист у довільній формі, в якому зазначає, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця та щодо спроможності виконання робіт/надання послуг за рахунок власного резерву учасника. (п. 7 Розділ ІІІ);
20. Довідка за формою 2, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору. (п. 3 Додатку № 1 до ТД).
21. Накази про призначення директора з відповідною інформацією стосовно оплати праці (відповідно до чинного законодавства України). (п. 1 Розділ ІІІ);
22. Наказ стосовно прийняття на роботу маляра монтажного відділу Сухін С.М. №53-К від 19.08.2021р. з відбитком печатки підприємства. (п. 2 Додатку № 1 до ТД).
23. Наказ стосовно прийняття на роботу малярів монтажного відділу Сухін С.М. та Косовського О.М. привести у відповідність/взаємоузгодити з інформацією у довідці щодо працівників відповідної кваліфікації(п. 2 Додатку № 1 до ТД).
24. Довідку щодо наявності у учасника обладнання та матеріально - технічної бази з інформацією стосовно пожежного обладнання, що орендується за договором №П0-28/12-0р від 28.12.2022року. (п. 1 Додатку № 1 до ТД).
25. Аналогічний договір (Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що відповідає предмету даної закупівлі, укладений не раніше 2019 року. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів, зі всіма додатками до нього; документи, що підтверджують повне виконання (акти наданих послуг, видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру); позитивного листа-відгуку від контрагента за договором (договорами), що зазначений/і у довідці. Фактична сума аналогічного договору не менше 50% від очікуваної вартості) (п. 3 Додатку № 1 до ТД).
Разом з тим, відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації: «Всі документи (форми, згідно додатків; довідки; листи тощо), які складаються Учасником, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням поточної дати формування інформації, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності)». Деякі довідки, надані
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" у складі тендерної пропозиції, датовані раніше дати оприлюднення Оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Учаснику необхідно усунути невідповідності та надати довідки/документи з поточними датами формування, а саме:
1. Вих. №. 02 від 21.06.2023
2. Вих. №07/11 від 18.11.2022
3. Вих. № 2 від 07.10.2022
4. Вих. №1-07 від 25.07.2022
5. Вих. №694-06 від 05.06.2023
6. Вих. №329-11 від 01.11.2022
7. Вих. № 697-06 від 05.06.2023
8. Вих. № 287-09 від 15.09.2022
9. Вих.№ 634-05 від 11.05.2023
10. Вих. №613-05 від 08.05.2023
11. Вих. №690-06 від 05.06.2023
12. Вих.№271-08 від 01.08.2023
13. Вих. №316-08 від 10.08.2023
14. Довідка за формою, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору (п. 2 Додаток 1 до ТД);
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Уповноважена особа
Визирської сільської ради
Одеського району Одеської області КЕП Оксана ДЕМ’ЯНЕНКО