Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька дитячо-юнацька спортивна школа №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23830678 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Спортивна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Світлана Анатоліївна Фукс +380382652133 khdyss-1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 26 764 091,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 820,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 14:26 |
Перелік змін в документацію.docx | |
06 вересня 2023 14:26 |
2. ТД реконструкція - нова редакція.doc | |
06 вересня 2023 14:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії - нова редакція.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2. ТД реконструкція.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2.5. Проєкт договору реконструкція.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.doc | |
31 серпня 2023 14:40 |
2.3. Технічне завдання.doc |
06 вересня 2023 14:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 вересня 2023 14:26 |
Перелік змін в документацію.docx
|
|||
06 вересня 2023 14:26 |
2. ТД реконструкція - нова редакція.doc
|
|||
06 вересня 2023 14:26 |
2.1. Кваліфікаційні критерії - нова редакція.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2. ТД реконструкція.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2.5. Проєкт договору реконструкція.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
31 серпня 2023 14:40 |
2.3. Технічне завдання.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000025 ● 659e10c7f7b84848905dd2ce475d2eb9
- Статус: завершено ● Дата: 23 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-08-31-006106-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 17:17:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції будівлі спортивної школи (спортивних залів) з добудовою допоміжних приміщень та вбиралень Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи № 1 з енергозбереженням по вул. Спортивній, 17 в м. Хмельницькому (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-006106-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 16:06:32
Пояснення
Хмельницькою дитячо-юнацькою спортивною школою №1запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення Хмельницької міської ради № 8 від 28.03.2023р. (посилання на веб-сайт - https://gis.khm.gov.ua/public_procurement_card/3222130780675245268).
2) Зміна назви об’єкту на підставі рішення Хмельницької міської ради № 7 від 28.07.2023р.
3) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів із проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва.
4) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Розрахунок надається.
Очікувана вартість = Загальна сума проекту – (глава 10+глава 12)*ПДВ –.
Очікувана вартість = 27 473 003,00 – (286 660,00+304 100,00)*1,2 = 26 764 091,00
Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті.
5) Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті замовника (посилання https://gis.khm.gov.ua/public_procurement_card/3222130780675245268).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС |
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СПОРТ- ПРОГРЕС #40759107 |
Переможець |
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 14:09
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
10 квітня 2024 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:49
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 13:51
|
Договір № 71 з додатками.pdf | укладений |
20 вересня 2023 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору щодо фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |