Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування для здобувачів освіти/дітей) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
171 000,00 UAH
UA-2023-08-31-004658-a 574d09a108bc4d84afd75444fcaefa99
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турянська Леся Миколаївна

+380965242497 buhosstrilky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43907901
Місцезнаходження: 82092, Україна , Львівська обл., Стрілки, село Стрілки Львівська область, вул. Вербицького, 2
Контактна особа: Турянська Леся Миколаївна
+380965242497
buhosstrilky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (організація послуг з гарячого харчування для здобувачів освіти/дітей) код 55510000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для ОЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. о. М. Вербицького с. Стрілки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82092, Україна, Львівська область, с. Стрілки, вул. Вербицького, 10, їдальня ОЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. о. М. Вербицького с. Стрілки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55511000-5 — Послуги їдалень та інших кафе закритого типу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

31 серпня 2023 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Селецька Світлана Михайлівна
#2805406986
Переможець 171 000,00
UAH
31 серпня 2023 12:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:49
ду 1 дог 145.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:48
договір укладений
31 серпня 2023 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі внаслідок зменшення обсягу споживчої потреби
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML