Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 37752790 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Чуднівська, 156 |
Контактна особа: |
Ірина Соловей +380963250285 komunservis-prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 052 681,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 526,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2023 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2023 10:54 |
Тендерна документація з особливостями 31.08.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000077 ● ca0e70f5b8144704a11d074b928a7dc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023
№ 59-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.10.2023 № 59-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-08-31-002546-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 12:25:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги вул. Житомирська м. Бердичів, Бердичівської міської територіальної громади)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-002546-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» на відповідність тендерній документації Міського комунального підприємства «Бердичівкомунсервіс» (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та/або її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації учасник закупівлі на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен надати Замовнику наступні документи:
- Договірну ціну;
- Локальний кошторис на роботи;
- Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Пояснювальну записку до договірної ціни.
Також у вказаному додатку встановлено вимогу, що ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості послуг з поточного ремонту, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Вид договірної ціни – тверда.
На виконання вищевказаних умов, учасник ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» в складі тендерної пропозиції надав файл «ДЦ.pdf», в якому міститься договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 08.11.2021 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Разом з тим, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» не враховано кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.1, 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім того слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «ДЦ.pdf») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» вимогам Додатку № 3 до тендерної документації, в частині врахування показників адміністративних витрат, коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі ціни пропозиції згідно вимог тендерної документації та Настанови з наданням відповідного документального підтвердження (розрахунків коштів на покриття ризиків, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та адміністративних витрат учасника) відповідності вказаних показників вимогам тендерної документації та нормам Настанови.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 16:54:18
Відповідь на запит, що надійшов через електронну систему закупівель 05.10.2023 р. до процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги вул. Житомирська м. Бердичів, Бердичівської міської територіальної громади)»
Відповідь на запит, що надійшов через електронну систему закупівель 05.10.2023 р. до процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дороги вул. Житомирська м. Бердичів, Бердичівської міської територіальної громади)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-31-002546-a)
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (копії усіх сторінок), експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості визначені відповідно до проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт дороги вул. Житомирська м. Бердичів, Бердичівської міської територіальної громади » Експертна оцінка (позитивна) № 06-0256/03-23 від 01.08.2023 року
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» на відповідність тендерній документації Міського комунального підприємства «Бердичівкомунсервіс» (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Повідомляємо наступне :
При підписані договору №54 від 19.09.2023 року було допущено описку в сумі договору, що затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи № 2109/1-23 від 21.09.2023 року.
3. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та/або її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації учасник закупівлі на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен надати Замовнику наступні документи: - Договірну ціну; - Локальний кошторис на роботи; - Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Пояснювальну записку до договірної ціни. Також у вказаному додатку встановлено вимогу, що ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості послуг з поточного ремонту, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, та складена у форматі Договірної ціни, який наведено у додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Вид договірної ціни – тверда. На виконання вищевказаних умов, учасник ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» в складі тендерної пропозиції надав файл «ДЦ.pdf», в якому міститься договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, підсумкова відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01. Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.1. розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 08.11.2021 (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Разом з тим, відповідно до пунктів 5.31 та 5.33 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, а також до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» не враховано кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.1, 5.31 та 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації. Крім того слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «ДЦ.pdf») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам Додатку № 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» вимогам Додатку № 3 до тендерної документації, в частині врахування показників адміністративних витрат, коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі ціни пропозиції згідно вимог тендерної документації та Настанови з наданням відповідного документального підтвердження (розрахунків коштів на покриття ризиків, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та адміністративних витрат учасника) відповідності вказаних показників вимогам тендерної документації та нормам Настанови.
Повідомляємо наступне :
3. У складі Пропозиції ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» не враховано кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пунктів 5.1, 5.31 та 5.33 розділу V Настанови .
На думку замовника у нього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» Так як відповідно до умов Документації та проєкту договору строк надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття - до 15 жовтня 2023 року, що не є довгостроковим, ризиків як таких немає, тому Переможецем не було враховано ці коефіцієнти.
З огляду на вищесказане, включення ризиків до розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі не є обов’язковою вимогою. Так, пункт 5.31 Настанови визначає розрахунок ризиків у разі їх включення до розрахунку ціни пропозиції учасника. Включення до договірної ціни додаткових витрат на покриття ризиків не є імперативною нормою, а включення чи не включення їх в договірну ціну підрядника залежить від ряду перелічених у пункті 5.33. чинників.
В цілях економії бюджетних коштів було прийнято рішення визнатм переможцем ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» .
Враховуючи відсутність інших пропозицій, та те, що тендерна пропозиція учасника є меншою від очікуваної вартості закупівлі, а також гостру необхідність проведення поточного ремонту дорожнього покриття, з метою забезпечення експлуатаційного стану транспортної інфраструктури міста.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України « Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області після проведення моніторингу закупівлі у своєму висновку від 16.10.2023 року зобов’язує МКП «Бердичівкомунсервіс» (далі-Замовник) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 19.09.2023 № 54, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Згідно з частиною 8 статі 8 закону України « Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку Замовник оприлюднює через електрону систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Виходячи з вищевикладеного, надаємо наступну інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Положення ст.188 ГК України та ст. 651 ЦК України передбачають, що вказані правовідносини щодо розірвання договору шляхом укладання відповідної додаткової угоди повинні ґрунтуватися лише на взаємній згоді сторін. Стаття 651 ЦКУ встановлює підстави для зміни або розірвання договору : 1.Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін , якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках , встановлених договором або законом. Зобов’язання , зокрема, вжити заходи для усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору можуть призвести до нового можливого порушення чинного законодавства. Усунення виявлених під час моніторингу закупівлі недоліків у запропонований у Висновку спосіб, а саме –шляхом розірвання договору, може призвести до порушення прав та інтересів третьої особи–Підрядника та мати негативні наслідки для репутації Замовника. Розірвання договору з ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» може призвести до судової тяганини, у результаті чого Замовник може зазнати значних фінансових затрат та інших негативних наслідків. Поряд з іншим, необхідно врахувати, що недоліки, зазначені у Висновку, є незначними та ніяким чином не впливали на зміст тендерної пропозиції, при цьому порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників не допущено. Одночасно повідомляємо, що договір від 19.09.2023 № 54 укладений між ТДВ «ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 35» та МКП «Бердичівкомунсервіс» виконаний та оплачений в повному обсязі 10.10.2023 року. Виконавець завершив виконання послуг що підтверджується згідно Акту виконаних робіт № 1 від 04.10.2023 року, у Замовника відсутні нарікання щодо порушення істотних умов договору, послуги надані вчасно та якісно. Також, ні Замовником, ні Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не було встановлено завданої шкоди Замовнику (нецільове використання коштів, розтрата бюджетних коштів, тощо). З огляду на викладене, у Замовника відсутні можливості здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором № 54 від 19.09.2023. Разом з тим виявлені під час моніторингу недоліки будуть враховані Замовником при подальшій підготовці та проведені процедур закупівлі. Так як, наразі підстави для вжиття інших заходів реагування відсутні.
2023-10-19 14:43:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/54/2023/пр |
Дата публікації: | 05 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/0274/3906/23 |
Дата відкриття провадження: | 25 грудня 2023 |
Документи:
10 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис |
05 січня 2024 09:45
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ "ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №35" |
1 049 249,84
UAH з ПДВ
|
1 049 249,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ "ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №35" #03448540 |
Переможець |
1 049 249,84
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 10:25
|
договір № 54 нова редакція.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 11:52
|
Договір шбу 54 Житомирська.pdf | укладений |
20 вересня 2023 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з допущенням сторонами технічної помилки при укладанні договору про закупівлю № 54 від 19.09.2023 року та відповідно до листа міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015року №3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповнені документів у сфері державних закупівель після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом прийняття уповноваженою особою рішення про виправлення таких помилок, оформленого відповідним протоколом, який підписується уповноваженою особою, зважаючи на те, що технічні можливості майданчика не дозволяють внести зміни після публікації договору, прийнято рішення виправити технічну помилку шляхом завантаження договору № 54 –Т від 19.09.2023 року у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | договір № 54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |