Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Південна міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04058700 |
Місцезнаходження: | 62461, Україна , Харківська обл., м. Південне, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, 82 |
Контактна особа: |
Світлана Бородіна +380954664960 borodina_sv74@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2023 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2023 10:34 |
Очікувана вартість: | 1 653 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 267,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2023 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2023 16:33 |
ТД Дороги Південне нова редакція.doc |
05 вересня 2023 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2023 16:33 |
ТД Дороги Південне нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000071 ● 4356d91e8301463294fbfa54150840e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 23:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023
№ 211
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2023 № 211
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-08-31-002222-a 31.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 08:27:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-31-002222-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" (далі – ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС") не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
Відповідно до п.1.1 Додатку 1 “Кваліфікаційні критерії” тендерної документації, Замовник установив вимогу, що “У складі тендерної пропозиції Учасник має надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Наявність у власності та\або в користуванні Учасника навісного, ручного та іншого обладнання вказаного в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яка не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо).
Учасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" на виконання вимог п.1.1 Додатку 1 “Кваліфікаційні критерії” надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (далі- Довідка про наявність обладнання), із зазначенням інформації про право володіння або підстави користування обладнанням, яке співпадає з обладнанням зазначеним в підсумковій відомості Учасника. В позиції 3 Довідки про наявність обладнання у власності Учасника знаходиться коток дорожній (BOMAG BW 154AP/11р.), скановану копію свідоцтва про реєстрацію зазначеного транспортного засобу не надано у складі тендерної пропозиції. Крім того Учасником, для підтвердження у власності наявність навісного, ручного та іншого обладнання, яка не потребує Державної реєстрації, в своїй тендерній пропозиції надано оборотно-сальдову відомість, за даними якої не підтверджено наявність генератору бензинового (FIRMAN FPG3800 / 2р.), який зазначено у Довідці про наявність обладнання, як власність Учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 16:42:29
Відповідь
Південною міською радою в межах проведення моніторингу закупівлі товарів (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-31-002222-a) Північно-східним офісомДержаудитслужби надається пояснення на запит.
1.Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника (Акт від 24.08.2023 року)та норм чинного законодавства і зазначені в додатку 3 тендерній документації. Передбачено закупівля Послуги з поточного ремонту доріг Південної міської ради. Вулиці:Українська, Осипенко.Строк надання послуг до30 жовтня 2023 року. 2. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі та розмір витрат здійснено розраховується виходячи з обсягів надання послуг на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених послуг по об’єкту замовлення та поточних цін на них. Розмір бюджетного призначення за очікуваною вартістю предмета закупівлі: 1653400,00грн., КЕКВ: 2240 — оплата послуг (крім комунальних), джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено у електронній системі закупівель «PROZZORO» у розділі технічне завдання, що відповідає нормам Закону.
2.Відповідно до п.п.1.1 п. 1 додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати скановані копії* свідоцтв про реєстраціютранспортнихзасобів та свідоцтв про реєстраціютранспортних засобів, яківказані у довідці (за виключеннямнавісного, ручного та іншогообладнання, яке не потребуєреєстрації).
Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії* документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо).
У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію* документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності.
Наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідціпро наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо).
У складі тендерної пропозиції на вимогу додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати підсумкову відомість ресурсів.
Учасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" в складі пропозиції,зокрема , надано:
-Довідка про наявністьобладнання, матеріально-технічноїбази та технологійучасникавих. № 14/04-2023 від 04.09.2023р., в якій зокрема зазначаються відомості про наявність власного коткадорожнього BOMAG BW 154AP та залученогона підставі договору про наданняпослуг № 11/01-1 від 11.01.2022коткадорожньогосамохідного на пневмоколісному ходу, маса 14,33 т. HAMM HD 150 TT
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу котка дорожньогоHAMM HD 150 TT ;
-підсумкова відомость ресурсів;
-оборотно-сальдова відомість за 2023 рік.
При розгляді в сукупності названих вище документів Замовником встановлено, що згідно підсумкової відомості ресурсів для виконання послуг з поточного ремонтудоріг Південної міської ради залучатимуться котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8тон і маса 13 тон.
Оскільки учасник надав всі необхідні документи на коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу, маса 14,33 т. HAMMHD 150 TT,який є більш потужніший, Замовниквважає щоУчасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" виконані вимоги п.п.1.1 п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Крім цього, наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідціпро наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо).
Виходячи із вказаних вимог тендерної документації наявність у власності генератора бензинового (FIRMAN FPG3800 / 2р.) може підтверджуватись не тільки оборотно-сальдовою відомістю, а і довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, договір оренди, тощо).
Учасником ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено про наявність власного генератора бензинового (FIRMAN FPG3800, що є виконанням вимог п.п.1.1 п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист підписання додаткової угоди щодо розірвання договору
2023-10-18 14:36:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір № 22/09/23 від 22.09.2023 розірвано на підставі Додаткової угоди № від 17.11.2023.
2023-12-13 13:09:49
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/31/2303/2024/пр |
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
10 січня 2024 20:20
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2023 10:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" |
1 438 770,00
UAH з ПДВ
|
1 438 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНСІНВЕСТ-СЕРВІС" #38775625 |
Переможець |
1 438 770,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 11:26
|
розір.pdf | укладений |
05 грудня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 10:53
|
договор Південне.PDF | укладений |
22 вересня 2023 10:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 вересня 2023 — 10 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 089 603,40
UAH (в тому числі ПДВ 181 586,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог ст.ст. 651-654 цівільного кодексу України, ст 188 господарського кодексу України |