Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні
(монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Очікувана вартість
2 005 954,80 UAH
UA-2023-08-30-010871-a ● c551a56ae5be4fee983e5918cad71b4e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ ІМЕНІ СОЛОМІЇ КРУШЕЛЬНИЦЬКОЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02224620 |
Вебсайт: | https://opera.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, пр. Свободи, будинок 28 |
Контактна особа: |
Ольга Варська +380322428154 olja_mp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 15:22 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2023 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 005 954,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 059,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні
(монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
(монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79067, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Гайдучка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 17:49 |
Тендерна документацiя.docx | |
30 серпня 2023 17:49 |
Додаток _ 1 Пропозиція.docx | |
30 серпня 2023 17:49 |
Додаток 4_проект договору .doc | |
30 серпня 2023 17:49 |
Додаток _ 2 Квалiфiкацiйнi критерiї.docx | |
30 серпня 2023 17:49 |
Додаток_3_ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Локалізація товарів
Дата подання: 01 вересня 2023 15:01
Дата відповіді: 04 вересня 2023 16:44
лі» зазначається також наступне:
Вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі, якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тисяч гривень. Оскільки вартість насосів циркуляційний безсальникових ТОР S25/7 EM PN 6/10 WILO, циркуляційні насоси TOP-S 25/5 Wilo не перевищує 200 тисяч гривень то відповідно не має потреби надавати гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації вищевказаних товарів, дорівнює чи перевищує 15 відсотків, а також містить інформацію про включення таких товарів до Переліку локалізованих товарів із зазначенням найменування товару та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, а також підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості запропонованого товару.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до закупівельного законодавства, яке регулює питання про підтвердження локалізації товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Як передбачено підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, Замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків. Згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються, зокрема, до таких товарів: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. При цьому відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Разом з тим, як передбачено у пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Як вбачається з пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, умову щодо обов’язкового застосування правового інституту локалізації виробництва при вартісній межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень законодавець зазначив поряд з таким юридичним терміном як «предмет закупівлі». Відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. При цьому в пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 відсутня жодна норма щодо застосування вартісної межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказаної в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, саме до товарів, вказаних у переліку в підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, якщо предметом закупівлі є не товар, а роботи або послуги, а товари з переліку придбаваються в межах закупівлі таких робіт або послуг. З огляду на зазначене, вбачається, що вартісна межа закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказана в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, застосовується до предмета закупівлі, а саме: до товарів або до робіт, або до послуг. Таким чином, якщо вартість предмета закупівлі (товарів або робіт, або послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Оскільки, предметом закупівлі є Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні (монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ), очікувана вартість предмета закупівлі становить понад 200 тисяч гривень, при цьому виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність насосів (котлових, мережевих, рециркуляційних), визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, то замовник здійснює закупівлю таких насосів виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Оскільки, предметом закупівлі є Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні (монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ), очікувана вартість предмета закупівлі становить понад 200 тисяч гривень, при цьому виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність насосів (котлових, мережевих, рециркуляційних), визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, то замовник здійснює закупівлю таких насосів виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
локалізація
Дата подання: 01 вересня 2023 15:08
Дата відповіді: 04 вересня 2023 16:45
Замовнику насоси: циркуляційний безсальникових ТОР S25/7 EM PN 6/10 WILO, циркуляційні насоси TOP-S 25/5 Wilo зняті з виробництва, тому буде зроблена заміна на інші вдосконалені марки того ж виробника, які також не підпадають під локалізацію, просимо внести зміни та забрати вимогу стосовно внесення даного товару в перелік товарів, які підпадають під локалізацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»: якщо технічне завдання (технічні специфікації) містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати «або еквівалент». Відтак, Замовником надано можливість при формуванні Учасником Тендерної пропозиції, запропонувати еквівалент обладнання чи устаткування, дотримавшись усіх вимог Додатку 3 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ».
Як передбачено підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків. Згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються, зокрема, до таких товарів: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. При цьому відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 у разі здійснення Замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Разом з тим, як передбачено у пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Як вбачається з пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, умову щодо обов’язкового застосування правового інституту локалізації виробництва при вартісній межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень законодавець зазначив поряд з таким юридичним терміном як «предмет закупівлі». Відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. При цьому в пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 відсутня жодна норма щодо застосування вартісної межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказаної в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, саме до товарів, вказаних у переліку в підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, якщо предметом закупівлі є не товар, а роботи або послуги, а товари з переліку придбаваються в межах закупівлі таких робіт або послуг. З огляду на зазначене, вбачається, що вартісна межа закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказана в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, застосовується до предмета закупівлі, а саме: до товарів або до робіт, або до послуг. Таким чином, якщо вартість предмета закупівлі (товарів або робіт, або послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Оскільки, предметом закупівлі є Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні (монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ), очікувана вартість предмета закупівлі становить понад 200 тисяч гривень, при цьому виконання таких робіт передбачає набуття Замовником у власність насосів, визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, то замовник здійснює закупівлю таких насосів виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Як передбачено підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель: якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків. Згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються, зокрема, до таких товарів: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. При цьому відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 у разі здійснення Замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Разом з тим, як передбачено у пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Як вбачається з пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, умову щодо обов’язкового застосування правового інституту локалізації виробництва при вартісній межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень законодавець зазначив поряд з таким юридичним терміном як «предмет закупівлі». Відповідно до підпункту 22 частини 1 статті 1 Закону № 922 предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. При цьому в пункті 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 відсутня жодна норма щодо застосування вартісної межі закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказаної в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, саме до товарів, вказаних у переліку в підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, якщо предметом закупівлі є не товар, а роботи або послуги, а товари з переліку придбаваються в межах закупівлі таких робіт або послуг. З огляду на зазначене, вбачається, що вартісна межа закупівлі ≥ 200 тисяч гривень, вказана в абзаці першому пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, застосовується до предмета закупівлі, а саме: до товарів або до робіт, або до послуг. Таким чином, якщо вартість предмета закупівлі (товарів або робіт, або послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Оскільки, предметом закупівлі є Реконструкція існуючого приміщення господарсько-складських приміщень Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької, за адресою: м. Львів, вул. Гайдучка, 7 із влаштуванням електричної котельні (монтаж електричних котлів) ( код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ), очікувана вартість предмета закупівлі становить понад 200 тисяч гривень, при цьому виконання таких робіт передбачає набуття Замовником у власність насосів, визначених у підпункті 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922, то замовник здійснює закупівлю таких насосів виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 відсотків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
1 897 842,00
UAH з ПДВ
|
1 897 842,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДІЛЬНИЙ ОЛЕГ ЯРОСЛАВОВИЧ" |
2 002 911,00
UAH з ПДВ
|
2 002 911,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
1 897 842,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 18:19
|
ФОП "ДІЛЬНИЙ ОЛЕГ ЯРОСЛАВОВИЧ" #3545808132 |
Переможець |
2 002 911,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:32
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 18:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 17:26
|
Договір_паблік.pdf | укладений |
26 вересня 2023 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, додається) |
Номер договору про закупівлю: | 21/09-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |