Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Встановлення когенераційної установки на каналізаційних очисних спорудах міста Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області, як додаткового джерела електропостачання та теплопостачання» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
26 628 353,09 UAH
UA-2023-08-30-007556-a ● 6e4d3716feed4913b0550c2c782378ae
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Чернігівводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03358222 |
Вебсайт: | https://water.cn.ua |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Жабинського, 15 |
Контактна особа: |
Росла Христина Петрівна +380952850176 khrosla@water.cn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 628 353,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 141,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Встановлення когенераційної установки на каналізаційних очисних спорудах міста Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області, як додаткового джерела електропостачання та теплопостачання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14039, Україна, Чернігівська область, с. Гущин, вул. Колективна, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2023 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2023 17:05 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами3.docx | |
06 вересня 2023 17:05 |
Зміни3.docx | |
04 вересня 2023 15:22 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами2.docx | |
04 вересня 2023 15:20 |
Зміни2.docx | |
01 вересня 2023 12:05 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами.docx | |
01 вересня 2023 12:05 |
Зміни.docx | |
30 серпня 2023 14:55 |
ТД Встановлення когенераційної установки.docx |
06 вересня 2023 18:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 вересня 2023 17:05 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами3.docx
|
|||||||||
06 вересня 2023 17:05 |
Зміни3.docx
|
|||||||||
04 вересня 2023 15:22 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами2.docx
|
|||||||||
04 вересня 2023 15:20 |
Зміни2.docx
|
|||||||||
01 вересня 2023 12:05 |
ТД Встановлення когенераційної установки зі змінами.docx
|
|||||||||
01 вересня 2023 12:05 |
Зміни.docx
|
|||||||||
30 серпня 2023 14:55 |
ТД Встановлення когенераційної установки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
КОРУПЦІЙНА СКЛАДОВА ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ТИСКУ НА УЧАСНИКІВ
Дата подання: 02 вересня 2023 15:28
Дата відповіді: 04 вересня 2023 15:06
Перед поданням пропозиції Учаснику необхідно ознайомитись із об’єктом, проектом та об’ємом робіт. Під час огляду робочого майданчика Учасник підписує із уповноваженою особою Замовника Акт ознайомлення із об’єктом робіт та у складі тендерної документації надає сканкопію відповідного підписаного Акту. Ваша вимога нам з Вами Замовником зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника. ВИМОГА Відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Протоколу (акту) огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". РІшення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 07.09.2022 № 167 «Про затвердження секторального переліку об'єктів критичної інфраструктури за типом основної послуги» Комунальне підприємство «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради віднесено до переліку об'єктів критичної інфраструктури. Каналізаційні очисні споруди міста Чернігів відносяться до критичної інфраструктури та є частиною системи водовідведення міста Чернігова.
Згідно з абзацом 14 п. 1 статті 21 Закону України «Про критичну інфраструктуру» (далі – Закон) основним завданням операторів критичної інфраструктури є захист інформації про системи управління, зв’язку, фізичну безпеку та кібербезпеку, забезпечення відповідно до встановлених законодавством вимог конфіденційності інформації під час оброблення даних про об’єкти критичної інфраструктури.
Згідно з абзацом 14 п. 1 статті 1 Закону оператор критичної інфраструктури - юридична особа будь-якої форми власності та/або фізична особа - підприємець, що на правах власності, оренди або на інших законних підставах здійснює управління об’єктом критичної інфраструктури та відповідає за його поточне функціонування.
Згідно Наказу директора КП «Чернігівводоканал» від 02.01.2023 № 1 «Про конфіденційну інформацію» схеми розташування об’єктів та систем централізованого водопостачання та водовідведення становлять конфіденційну інформацію з обмеженим доступом.
Враховуючи наведе вище, КП «Чернігівводоканал» не має підстав для розміщення у вільному доступі проектної документації з встановлення когенераційної установки на каналізаційних очисних спорудах міста Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області, як додаткового джерела електропостачання та теплопостачання. Тому, вимога щодо ознайомлення з проектною документацією на території підприємства зі складанням відповідної довідки не є дискримінаційною, а забезпечує дотримання вимог відповідного законодавства в частині об’єктів критичної інфраструктури. Жодному Учаснику процедури не було відмовлено в ознайомленні з проектною документацією при наданні відповідних документів, що уповноважують відповідну особу.
Згідно з абзацом 14 п. 1 статті 21 Закону України «Про критичну інфраструктуру» (далі – Закон) основним завданням операторів критичної інфраструктури є захист інформації про системи управління, зв’язку, фізичну безпеку та кібербезпеку, забезпечення відповідно до встановлених законодавством вимог конфіденційності інформації під час оброблення даних про об’єкти критичної інфраструктури.
Згідно з абзацом 14 п. 1 статті 1 Закону оператор критичної інфраструктури - юридична особа будь-якої форми власності та/або фізична особа - підприємець, що на правах власності, оренди або на інших законних підставах здійснює управління об’єктом критичної інфраструктури та відповідає за його поточне функціонування.
Згідно Наказу директора КП «Чернігівводоканал» від 02.01.2023 № 1 «Про конфіденційну інформацію» схеми розташування об’єктів та систем централізованого водопостачання та водовідведення становлять конфіденційну інформацію з обмеженим доступом.
Враховуючи наведе вище, КП «Чернігівводоканал» не має підстав для розміщення у вільному доступі проектної документації з встановлення когенераційної установки на каналізаційних очисних спорудах міста Чернігів, розташованих по вул. Колективній, 58 в с. Гущин Чернігівського району Чернігівської області, як додаткового джерела електропостачання та теплопостачання. Тому, вимога щодо ознайомлення з проектною документацією на території підприємства зі складанням відповідної довідки не є дискримінаційною, а забезпечує дотримання вимог відповідного законодавства в частині об’єктів критичної інфраструктури. Жодному Учаснику процедури не було відмовлено в ознайомленні з проектною документацією при наданні відповідних документів, що уповноважують відповідну особу.
Додаткова вимога про дискримінацію
Дата подання: 02 вересня 2023 15:30
Дата відповіді: 04 вересня 2023 15:07
Щодо надання акту про попередній огляд об’єкту Замовника та підписання ату з представником Замовника. Відповідно до п.2 Додатку № 3 до тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема: «1. Учасник має надати акт про попередній технічний огляд об’єкту Замовника підписаний представником Замовника» Дана умова є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний Акт про попередній технічний огляд обʼєкту лише обраним безпосередньо ним Учасникам, та встановити таким чином додаткові барʼєри для участі у процедурі закупівлі. З незалежних від учасника підстав Замовник може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати "Акт про попередній технічний огляд ", що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий акт ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Вимога тендерної документації, щодо обов’язкового обстеження об’єкта до кінцевого строку подання пропозицій була визнана дискримінаційною рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 № 18550-р/пк-пз; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз; 4. Рішення від 10.09.2020 № 17024-р/пк-пз; 5. Рішення від 27.04.2021 № 9252-р/пк-пз; 6. Рішення від 25.05.2021 № 11481-р/пк-пз; рішення від 27.03.2023 № 3750. Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж |
26 006 425,29
UAH з ПДВ
|
26 006 425,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж #00861073 |
Переможець |
26 006 425,29
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 08:59
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
14 червня 2024 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:13
|
Додаткова угода 260923К.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 14:12
|
Договір підряду | укладений |
29 вересня 2023 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на підставі листа Підрядника від 25.12.2023 №251223 |
Номер договору про закупівлю: | 260923К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації по об'єкту будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 260923К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |