Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі Сумського спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 20 «Посмішка» м. Суми, Сумської області з впровадженням комплексної термомодернізації»
Очікувана вартість
25 129 706,20 UAH
UA-2023-08-29-012142-a ● 9862feb5fdc94a43bef4d25c9a242ca5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУМСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №20 "ПОСМІШКА" М.СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 31548151 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Лучанська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Аліса Розман-Лі +380669433060 sdnz20del@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 129 706,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251 297,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір 1,0 відсоток від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія, безвідклична та безумовна. Термін (строк) дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає оригінал банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі Сумського спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 20 «Посмішка» м. Суми, Сумської області з впровадженням комплексної термомодернізації»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Лучанська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 20 банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2023 році. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2023 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2023 17:14 |
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.pdf | |
31 серпня 2023 17:14 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
31 серпня 2023 17:14 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Тендерна документація.pdf | |
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf |
31 серпня 2023 17:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2023 17:14 |
Додаток 1 із змінами до тендерної документації.pdf
|
|||
31 серпня 2023 17:14 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
31 серпня 2023 17:14 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
29 серпня 2023 18:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Договірна ціна
Дата подання: 30 серпня 2023 09:27
Дата відповіді: 01 вересня 2023 17:40
Чи потрібно у складі пропозиції надавати договірну ціну з локальними кошторисами та розрахунками? Просимо уточнити
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням норм Особливостей. Так, учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну, локальні кошториси. Просимо Вас ознайомитися з вимогами, які містяться в положеннях затвердженої тендерної документації.
Уточнення щодо працівника
Дата подання: 30 серпня 2023 11:33
Дата відповіді: 01 вересня 2023 17:40
Згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» є Інженер з технічного нагляду (будівництво) 2142.2., Ви Вимагаєте Інженера з нагдяду за будівництвом. При виконанні робіт Технічний нагляд Залучається окремо Замовником.
Що Ви мали на увазі?
Внесіть відповідні зміни до Тендерної документації!
Дякую!
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням норм Особливостей. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів «Про авторський та технічних нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» № 903 від 11.07.2007р. (далі по тексту - Постанова). Згідно умов Постанови технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за
дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням Замовника внесено зміни до додатку №1 до тендерної документації в цій частині.
дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням Замовника внесено зміни до додатку №1 до тендерної документації в цій частині.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 серпня 2023 13:46
Дата відповіді: 01 вересня 2023 17:41
Шановний замовнику, вказана Вами вимога про надання сертифікатів ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів ISO Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікат ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Внесіть ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Затверджена тендерна документація складена у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням норм Особливостей. При проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель. Закон не регламентує, які саме документи щодо безпеки та якості обладнання та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у Документації. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 №3302- 06/3812-06. Відповідно до ч.5 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, Замовник має право зазначити в тендерній документації відомості про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, які на його думку, додатково підтвердять відповідність предмета закупівлі встановленим якісним, технічним, кількісним та іншим вимогам . Законодавством не передбачено обмежень щодо отримання зазначеного сертифікату. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) затверджений наказом від 21.12.2015 № 203 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України. Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Сфера застосування цього Стандарту: Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви¬користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості. ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) затверджений наказом від 26.12.2019 № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП), а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом, та активно вдосконалюючи свої показники діяльності у сфері ОЗіБП. Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням. Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, незалежно від її розмірів, типу та видів діяльності. Він застосовний до ризиків у сфері ОЗіБП , пов’язаних з охороною здоров’я, під контролем організації, що перебувають під управлінням організації, з урахуванням таких чинників, як середовище, у якому функціонує організація, а також потреб і очікувань її працівників та інших зацікавлених сторін. Вище зазначена позиція узгоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022АМКУ; №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 АМКУ, у рішення № 4520-р/пк-пз від 10.03.2021 АМКУ; у рішенні №9066-р/пк-пз від 26.04.2021 АМКУ; у рішенні №8970-р/пк-пз від 05.07.2019 та у рішенні № 8378-р/пк-пз від 08.06.2023 АМКУ постановив, що дана вимога не містить дискримінаційний характер та відмовлено у задоволені скарги учаснику. З огляду на зазначене вище, учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій