Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект меблів учнівський двомісний (стіл 2-місний з полицею № 4-6 , стільець полозковий на круглій трубі №4-6 з покриттям HPL) (код ДК 021:2015 код 39160000-1 Шкільні меблі)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-08-27-000172-a ● 1fa010efb4854675b2071e4f0ead9cc3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рованцівський ліцей Боратинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36604608 |
Місцезнаходження: | 45606, Україна , Волинська обл., Луцький р-н, село Рованці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Людмила Миколаївна Власюк +380506775978 rovanci.zosh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2023 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 11:05 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2023 11:05 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Місце поставки: Україна, 45606, Волинська обл., Луцький район, село Рованці, вулиця Шевченка, будинок 16 Строк поставки до 25 вересня 2023 року
Місце поставки: Україна, 45606, Волинська обл., Луцький район, село Рованці, вулиця Шевченка, будинок 16
Строк поставки до 25 вересня 2023 року
Строк поставки до 25 вересня 2023 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплект
Комплект меблів учнівський двомісний (стіл 2-місний з полицею № 4-6 , стільець полозковий на круглій трубі №4-6 з покриттям HPL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45606, Україна, Волинська область, село Рованці, Луцький район, вулиця Шевченка, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2023
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку, проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника на протязі 10 календарних днів з моменту отримання кожної партії Товару та пред'явлення Постачальником видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2023 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2023 12:39 |
Тендерна документація.doc | |
27 серпня 2023 14:23 |
Тендерна документація.doc |
28 серпня 2023 12:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 серпня 2023 12:39 |
Тендерна документація.doc
|
|||
27 серпня 2023 14:23 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пластикові лотки
Дата подання: 28 серпня 2023 10:30
Дата відповіді: 28 серпня 2023 12:32
Шановний закупівельник, ви у тендерній документації в частині технічних вимог до предмету закупівлі прописуєте наступні вимоги до пластикових лотків: .""""""Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з виробником меблів (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на території України.
12.Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копія додатку до цього висновку та відповідно виданий до нього Протокол випробування на пластикові лотки, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, із вказанням чітких розмірів лотків, що випробовувались.
13.Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові направляючі, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України.
14.Копію сертифікату відповідності на пластикові лотки, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема пунктам 4.1, 4.5, 4.7, 6, 7.1 ДСТУ EN 71-1:-2019, пункти 4.5 ДСТУ EN 71-2:2-2018, пункти 4.2 ДСТУ EN 71-3:-2019.
15. Якщо Учасник не є виробником пластикових лотків, надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі та назви замовника. Та, гарантійний лист від виробника чи імпортера про вчасну поставку пластикових лотків та направляючих з вказанням точних характеристик виробів;
16. Лист - підтвердження господарських відносин від виробника пластикових лотків та направляючих на ім’я імпортера про право на реалізацію, сертифікацію та вчасну поставку відповідного розміру пластикових лотків та направляючих до них, що вказано в технічному
завданні до даної закупівлі. Лист - підтвердження має містити чіткий перелік видів та розмірі лотків, із можливістю їх вчасної поставки.
17.Кольорова скан-копія оригіналу документу, який підтверджує відносини з імпортером лотків (договір поставки та/або дилерська угода та/або дистриб’юторский договір) що здійснює його реалізацію та постачання на територію України.
18.Учасник надає протокол випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стінки під лотки вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та використовуваних лотків вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019, згідно із зазначених основних технічних характеристик;""""" Питання в тому, що предметом закупівлі є Парти та стільці, які не передбачають використання пластикових лотків. Просимо внести зміни до ТД та видалити вимоги щодо пласткових лотків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую.Зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2023 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" |
190 800,00
UAH з ПДВ
|
188 568,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Генсіцька Христина Михайлівна |
190 200,00
UAH з ПДВ
|
190 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" #44265317 |
Переможець |
188 568,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 12:22
|
Договір.PDF | укладений |
14 вересня 2023 12:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплект меблів учнівський двомісний (стіл 2-місний з полицею № 4-6 , стільець полозковий на круглій трубі №4-6 з покриттям HPL) | 60 | комплект |
3 142,80
UAH з ПДВ
|