Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів
Очікувана вартість
10 735 045,00 UAH
UA-2023-08-25-007725-a ffa19037265a46e48aa89c2b8338284a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Олександрович Дьомочкін

+380933778912 demochkin.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Олег Олександрович Дьомочкін
+380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2023 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2023 09:00
Очікувана вартість: 10 735 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 350,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 3 % (три) відсотка вартості договору про закупівлю

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
610 штуки
Секція балки СБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів
110 штуки
Стояк мостовий СМ індивідуального виробництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів
90 штуки
Стояк мостовий СМ понижений індивідуального виробництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів
1860 штуки
Консоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів
610 штуки
Елемент світлоповертальний двобічний ЕС-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів
18 штуки
Елемент кінцевий ЕК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2023
ДК 021:2015: 34928120-5 — Частини бар’єрів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата за отриманий Товар (його партію) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару (його партії) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 серпня 2023 14:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 3 % (три) відсотка вартості договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
25 серпня 2023 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2023 14:25
23_ТД_Частини бар’єрів.docx
25 серпня 2023 14:25
проєкт ДОГОВОРУ_Частини бар'єрів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000007 ● 6d91c046bd964bed8122271886e66883
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.11.2023 № 213

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-08-25-007725-a
25.08.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-16 14:18:44

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-21 23:44:33

Про надання пояснень

Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «ШЛЯХРЕМБУД» / Замовник) здійснює свою діяльність згідно зі Статутом комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД» (нова редакція), (далі - Статут), затвердженим заступником директора Департаменту – начальником управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради 05.12.2019 року.
Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. У відповідності до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою.
Утримання доріг та інженерних споруд на дорогах м. Харкова здійснюється згідно з Номенклатурою робіт з утримання об’єктів благоустрою населених пунктів (вулично-дорожня мережа) відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів», відповідно до вимог нормативно-правових актів з організації експлуатаційних робіт на вулицях та дорогах, з метою забезпечення належного технічного та естетичного стану об'єктів міського благоустрою, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків їх служби.
Замовником було здійснено закупівлю товарів: «Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання)», яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Щодо питання 1.
На виконання завдань, поставлених громадою міста Харкова перед Підприємством, задля забезпечення безпеки дорожнього руху на шляхопроводі по проспекту Льва Ландау, Замовником у відповідності до змін до річного плану закупівель на 2023 рік, було проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі товарів: «Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання)».
Дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, на виконання вимог Закону (пункт 10 Особливостей). Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893) (далі – Порядок), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо цієї запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «10735045 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Місцевий бюджет» (пункт 8 оприлюдненого річного плану закупівель (UA-P-2023-08-25-002715-b), згідно з Порядком).
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначений згідно з Рішенням 13 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 17.11.2022 № 285/22 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), на підставі наказу директора Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради № 21 від 24.04.2023 року «Про розподіл та використання коштів, передбачених бюджетом Харківської міської територіальної громади на 2023 рік комунальному підрядному спеціалізованому підприємству по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД».
Обсяг запланованої закупівлі частин бар’єрної огорожі дорожньої для встановлення їх на шляхопроводі по проспекту Льва Ландау міста Харкова було визначено Замовником на підставі наявної фактичної потреби; щодо підтвердження зазначеного КП «ШЛЯХРЕМБУД» надає службову записку ініціатора закупівлі - заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Артема ОДАРЧЕНКО від 03.07.2023 року задля формування річного плану закупівель та включення цієї необхідної закупівлі до річного плану закупівель на 2023 р (додаток 1 до даних пояснень).
Тобто у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу у товарі: частин бар’єрної огорожі дорожньої.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, також пояснюємо наступним.
За Наказом № 275 на другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі, у тому числі кожного найменування предмета закупівлі (товару), із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника, який є ініціатором закупівлі та відповідатиме за подальше використання товару, який буде закуплений (службова записка ініціатора закупівлі - заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Артема ОДАРЧЕНКО від 04.07.2023 року. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: частини бар’єрної огорожі дорожньої, - додаток 2 до даних пояснень).
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом: «Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання)»; було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі кожного найменування предмета закупівлі (товару), та встановлено відповідні технічні вимоги до предмета закупівлі (кожного найменування предмета закупівлі (товару)) в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей, що наведено нижче.

ТАБЛИЦЯ: «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
№ з/п Назва найменування предмета закупівлі (товару) Кількість, штук Технічні вимоги
1 Секція балки СБ 610 Секція балки СБ повинна бути виконана у відповідності до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови (із змінами);
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Секція балки СБ повинна бути виготовлена із стального гнутого профілю з розмірами 312 х 83 х 4 мм згідно з ТУ У 45.2-21476215.112-2003.
Марка сталі: ВСт3пс, ВСт3кп, відповідно до ДСТУ 2651:2005 СТАЛЬ ВУГЛЕЦЕВА ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ. Марки (ГОСТ 380-2005).
Секція балки СБ повинна мати захист від корозії з використанням цинкового гарячого покриття згідно ГОСТ 9.307-89 (товщина шару цинку повинна бути не менше 0,06 мм).
Габаритні розміри балки СБ повинні бути:
- довжина (lсб)- 4320 мм;
- товщина – 4 мм;
- висоту (h) – 83 мм.
Зображення секції балки СБ наведено нижче на рис. 5
2 Стояк мостовий СМ індивідуального виробництва 110 Стояк мостовий СМ індивідуального виробництва (далі – стояк мостовий) повинен бути виконаний відповідно до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови (із змінами);
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Стояк мостовий повинен бути виготовлений із двотавра № 12 згідно з ДСТУ 8768:2018 ДВОТАВРИ СТАЛЕВІ ГАРЯЧЕКАТАНІ. Сортамент.
Марка сталі: ВСт3, відповідно до ДСТУ 2651:2005 СТАЛЬ ВУГЛЕЦЕВА ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ. Марки (ГОСТ 380-2005).
Стояк мостовий повинен мати захист від корозії з використанням цинкового гарячого покриття згідно ГОСТ 9.307-89 (товщина шару цинку повинна бути не менше 0,06 мм).
Зображення стояка мостового та його конструктивні розміри наведено нижче на рис. 1
3 Стояк мостовий СМ понижений індивідуального виробництва 90 Стояк мостовий СМ понижений індивідуального виробництва (далі – стояк мостовий понижений) повинен бути виконаний відповідно до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Стояк мостовий понижений повинен бути виготовлений із двотавра № 12 згідно з ДСТУ 8768:2018 ДВОТАВРИ СТАЛЕВІ ГАРЯЧЕКАТАНІ. Сортамент.
Марка сталі: ВСт3, відповідно до ДСТУ 2651:2005 СТАЛЬ ВУГЛЕЦЕВА ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ. Марки (ГОСТ 380-2005).
Стояк мостовий понижений повинен мати захист від корозії з використанням цинкового гарячого покриття згідно ГОСТ 9.307-89 (товщина шару цинку повинна бути не менше 0,06 мм).
Зображення стояка мостового пониженого та його конструктивні розміри наведено нижче на рис 2
4 Консоль 1860 Консоль повинна бути виконана відповідно до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Консоль повинна бути виготовлена із листової сталі товщиною 4 мм згідно ГОСТ 19903-74. Марка сталі: ВСт3 відповідно до ДСТУ 2651:2005 СТАЛЬ ВУГЛЕЦЕВА ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ. Марки (ГОСТ 380-2005).
Консоль повинна мати захист від корозії з використанням цинкового гарячого покриття згідно ГОСТ 9.307-89 (товщина шару цинку повинна бути не менше 0,06 мм).
Зображення консолі та її конструктивні розміри наведено нижче на рис. 3
5 Елемент світлоповертальний двобічний ЕС-2 610 Елемент світлоповертальний двобічний ЕС-2 повинен бути виконаний відповідно до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Елемент світлоповертальний двобічний ЕС-2 повинен бути виготовлений із оцинкованої сталі, товщиною 3 мм, мати кріплення (входить до комплекту постачання):
- болт М16х45 оцинкований із квадратним підголов'ям;
- гайка М16 оцинкована;
- шайба 20 оцинкована.
Зображення елементу світлоповертального двобічного ЕС-2 та його конструктивні розміри наведено нижче на рис. 6
6 Елемент кінцевий ЕК 18 Елемент кінцевий ЕК повинен бути виконаний відповідно до:
- ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє металеве бар’єрного типу. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.
Елемент кінцевий ЕК повинен бути виготовлений із стального гнутого профілю з розмірами 312 х 83 х 4 мм згідно з ТУ У 45.2-21476215.112-2003.
Марка сталі: ВСт3пс, ВСт3кп, відповідно до
ДСТУ 2651:2005 СТАЛЬ ВУГЛЕЦЕВА ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ. Марки (ГОСТ 380-2005).
та мати захист від корозії з використанням цинкового гарячого покриття згідно ГОСТ 9.307-89 (товщина шару цинку повинна бути не менше 0,06 мм).
Зображення елементу кінцевого ЕК та його конструктивні розміри наведено нижче на рис. 4
Усього 3 298

Після проведення моніторингу ринку постачальників частин бар’єрної огорожі дорожньої, Замовник здійснив розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД» направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) різним постачальникам товару, що є предметом закупівлі (частин бар’єрної огорожі дорожньої). У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що ціна повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на навантаження/ вивантаження партій товару, доставку до місця поставки, вказаного Замовником, та усіх інших витрат, і наведені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі та наступні умови поставки товару – предмету закупівлі. (лист від 04.08.2023 № 628 до ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД»(додаток 3 до даних пояснень); лист від 04.08.2023 № 629 до ТОВ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ» (додаток 4 до даних пояснень); лист від 04.08.2023 № 630 до ТОВ «ЮНИПРОМПЛЮС» (додаток 5 до даних пояснень)).
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі від трьох постачальників частин бар’єрної огорожі дорожньої: письмову відповідь від ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД»( (№ 03-08-16 від 07 08.2023), - (вх. № 763 від 11.08.2023 р.); письмову відповідь від ТОВ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ»( № 0408/2 від 07.08.2023), - (вх. № 754 від 10.08.2023 р.); та письмову відповідь від ТОВ «ЮНИПРОМПЛЮС» (№ 27 від 07.08.2023 р.), - (вх. № 760 від 11.08.2023 р.); (відповіді додаються: додаток 6, додаток 7, додаток 8 до даних пояснень).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 10735045 грн. з ПДВ.
Саме ці розрахунки та листи стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру:
UA-2023-08-25-007725-a.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у зв’язку з відсутністю можливості публікації (оприлюднення) на власному веб-сайті та на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник звернувся до Харківської міської ради, а саме: до Департамент у справах інформації та зв’язків з громадськістю Харківської міської ради з проханням щодо публікації (оприлюднення) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на закупівлю за предметом: Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання), ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-08-25-002715-b, ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-08-25-007725-a.(лист від 29.08.2023 № 735, додаток 9 до даних пояснень). Прохання Замовника щодо публікації (оприлюднення) необхідної інформації було задоволено, - за покликанням: https://www.city.kharkiv.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-68697.html , - на офіційному вебсайті Харківської міської ради було оприлюднено необхідну інформацію.
Таким чином, КП «ШЛЯХРЕМБУД» виконав свої зобов’язання щодо обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості у відповідності до чинного законодавства.
Щодо питання 2.
З урахуванням положень абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно із Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
При цьому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель (абзац другий пункту 49 Особливостей).
Виходячи зі змісту абзацу другого пункту 49 Особливостей, на виконання цих положень Особливостей, Замовником 04 вересня 2023об 11:34 в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення про визначення переможця процедури закупівлі, оформлене протоколом від 04.09.2023 року № 68-ВТ. Згідно з протоколом від 04.09.2023 року № 68-ВТ, відповідно до пункту 36 Особливостей, з урахуванням положень абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ", цього учасника було визначено переможцем процедури закупівлі: Частини бар’єрної огорожі дорожньої, відповідний код ЄЗС ДК 021:2015: 34928120-5 Частини бар’єрів (ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання), та відповідно до пункту 49 Особливостей прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ».
Згідно з абзацом другим пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично сформовано електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронної системі закупівель (дата і час публікації: 04 вересня 2023 11:35).
У відповідності до вимог абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником – з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ», який був визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме: 19 вересня 2023 року.
Слід також зазначити, що вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю та перелік інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель, визначено статтею 10 Закону.
За приписами частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю за визначеним переліком, у встановлені строки.
Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (пункт 1 Порядку). У відповідності до пункту 3 Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону, 20 вересня 2023 Замовник у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Порядком) та цим Законом, оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель договір про закупівлю, що був укладений 19 вересня 2023 між Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" та визначеним учасником-переможцем - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ" за результатами проведення процедури закупівлі, протягом трьох робочих днів з дня укладення цього договору про закупівлю (розміщено у файлі: «Договір № 241 від 19.09.23_Частини барєрів.pdf», дата і час публікації: 20 вересня 2023 15:14).
Поряд з тим, у відповідності до норм частини другої статті 10 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 Закону. Згідно з частиною другою статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель. Таким чином електронною системою закупівель автоматично сформовано ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-08-25-007725-a Дата формування звіту: 20 вересня 2023, та оприлюднено протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель; в якому також міститься інформація щодо дати укладення договору про закупівлю: «Дата укладення договору про закупівлю: 19 вересня 2023».
Крім цього, слід зазначити, що згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону, відповідно до вимог абзацу першого пункту 4 Особливостей, Замовником 13 листопада 2023 о 16:07 оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю: ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2023-08-25-007725-a (договору про закупівлю № 241 від 19.09.2023, у зв’язку з повним виконання зобов’язань сторонами: ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ» та КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"). У цьому звіті про виконання договору про закупівлю також міститься інформація щодо дати укладення договору про закупівлю: «Дата укладення договору про закупівлю: 19 вересня 2023 16:00».

Додатки:
1. Додаток 1: Службова записка ініціатора закупівлі - заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Артема ОДАРЧЕНКО від 03.07.2023 року на 1 аркуші;
2. Додаток 2: Службова записка ініціатора закупівлі - заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Артема ОДАРЧЕНКО від 04.07.2023 року. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - частини бар’єрної огорожі на 9 аркушах;
3. Додаток 3: Лист від 04.08.2023 № 628 до ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД» на 11 аркушах;
4. Додаток 4: Лист від 04.08.2023 № 629 до ТОВ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ» на 11 аркушах;
5. Додаток 5: Лист від 04.08.2023 № 630 до ТОВ «ЮНИПРОМПЛЮС» на 11 аркушах;
6. Додаток 6: Письмова відповідь від ТОВ «ЛІДЕР-БУД ЛТД» (№ 03-08-16 від 07 08.2023), - (вх. № 763 від 11.08.2023 р.) на 2 аркушах;
7. Додаток 7: Письмова відповідь від ТОВ «РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ» 0408/2 від 07.08.2023), - (вх. № 754 від 10.08.2023 р.) на 1 аркуші;
8. Додаток 8: Письмова відповідь від ТОВ «ЮНИПРОМПЛЮС» (№ 27 від 07.08.2023 р.), - (вх. № 760 від 11.08.2023 р.) на 2 аркушах;
9. Додаток 9: Лист від 29.08.2023 № 735 до Департаменту у справах інформації та зв’язків з громадськістю Харківської міської ради на 7 аркушах;


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ" 10 277 102,88
UAH з ПДВ
10 277 102,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 вересня 2023 15:12
Електронний підпис
06 вересня 2023 15:11
Довідка РЕЙЛ.zip.p7s
06 вересня 2023 15:11
Довідка Петренко.zip.p7s
06 вересня 2023 15:11
Довідка абз14 п47.pdf.p7s
06 вересня 2023 15:11
Довідка РЕЙЛ.zip
06 вересня 2023 15:11
Довідка Петренко.zip
06 вересня 2023 15:11
Довідка абз14 п47.pdf
01 вересня 2023 18:26
Електронний підпис
01 вересня 2023 18:26
Електронний підпис
01 вересня 2023 18:26
довідки та листи.pdf.p7s
01 вересня 2023 18:26
довідки та листи.pdf
01 вересня 2023 18:26
повноваження учасника.pdf
01 вересня 2023 18:26
аналогічний договір.pdf
01 вересня 2023 18:26
аналогічний договір.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ"
#37091219
Переможець 10 277 102,88
UAH з ПДВ
04 вересня 2023 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2023 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛ ГЛОБАЛ ТРЕЙДИНГ"
#37091219
10 277 102,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2023 16:07
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 15:14
Договір № 241 від 19.09.23_Частини барєрів.pdf укладений
20 вересня 2023 15:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Секція балки СБ 610 штуки 11 082,00
UAH з ПДВ
Стояк мостовий СМ індивідуального виробництва 110 штуки 7 459,20
UAH з ПДВ
Стояк мостовий СМ понижений індивідуального виробництва 90 штуки 7 380,00
UAH з ПДВ
Консоль 1860 штуки 978,00
UAH з ПДВ
Елемент світлоповертальний двобічний ЕС-2 610 штуки 231,00
UAH з ПДВ
Елемент кінцевий ЕК 18 штуки 4 021,16
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2023 — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 277 102,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 712 850,48 UAH)