Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт споруд цивільного захисту (поточний ремонт найпростішого укриття Гімназії № 10 Звягельської міської ради по вул. Сагайдачного Гетьмана, буд. 215, місто Звягель, Звягельського району, Житомирської області)
Очікувана вартість
610 045,00 UAH
UA-2023-08-24-004265-a 6a0d638d28f04883a8252997f78d6d05
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишук Наталія Іванівна

+380689501980 natali.chernishuk1880@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія № 10 Звягельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22051133
Місцезнаходження: 11706, Україна , Житомирська обл., місто Звягель, вулиця Сагайдачного Гетьмана , будинок 215
Контактна особа: Чернишук Наталія Іванівна
+380689501980
natali.chernishuk1880@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт споруд цивільного захисту (поточний ремонт найпростішого укриття Гімназії № 10 Звягельської міської ради по вул. Сагайдачного Гетьмана, буд. 215, місто Звягель, Звягельського району, Житомирської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11706, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н, місто Звягель, вул. Сагайдачного Гетьмана, будинок 215
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги, може здійснюватись протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту надання послуг і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Інтерра Буд"
#35824323
Переможець 610 045,00
UAH з ПДВ
24 серпня 2023 11:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 14:20
Додаткова угода 1 (2).pdf зміни до договору
29 вересня 2023 14:19
Електронний підпис укладений
28 серпня 2023 10:31
Договір 35 нова редакція.pdf зміни до договору
28 серпня 2023 10:30
Договір укладений
24 серпня 2023 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір № 35 нова редакція
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.4 п. 19 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML