Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" |
Код ЄДРПОУ: | 02004953 |
Вебсайт: | http://www.rod.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18020, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Чехова, буд.101 |
Контактна особа: |
Миколенко Сергій Іванович 380674737354 rodtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 серпня 2023 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 13:36 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 13:36 |
Очікувана вартість: | 43 362 716,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216 813,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка та виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за Роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних Робіт (не для включення до умов Договору - учасником надається лист-погодження у складі тендерної пропозиції щодо строку розрахунків). У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за виконані Роботи здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 16:46 |
Додаток 1 (утеплення фасаду АК) зі змінами.rtf | |
01 вересня 2023 16:46 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу (нова редакція).docx | |
01 вересня 2023 16:46 |
зміни 01.09.2023.docx | |
29 серпня 2023 15:39 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу (нова редакція).docx | |
29 серпня 2023 15:39 |
зміни 29.08.2023.docx | |
24 серпня 2023 11:27 |
Додаток 1 (утеплення фасаду АК).rtf | |
24 серпня 2023 11:27 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу.docx | |
24 серпня 2023 11:27 |
ДОДАТОК 2 до ТД (утеплення фасаду акушерського корпусу).docx |
01 вересня 2023 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 вересня 2023 16:46 |
Додаток 1 (утеплення фасаду АК) зі змінами.rtf
|
|||||||||
01 вересня 2023 16:46 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу (нова редакція).docx
|
|||||||||
01 вересня 2023 16:46 |
зміни 01.09.2023.docx
|
|||||||||
29 серпня 2023 15:39 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу (нова редакція).docx
|
|||||||||
29 серпня 2023 15:39 |
зміни 29.08.2023.docx
|
|||||||||
24 серпня 2023 11:27 |
Додаток 1 (утеплення фасаду АК).rtf
|
|||||||||
24 серпня 2023 11:27 |
ТД утеплення фасаду акушерського корпусу.docx
|
|||||||||
24 серпня 2023 11:27 |
ДОДАТОК 2 до ТД (утеплення фасаду акушерського корпусу).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Водночас, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, у вашому зверненні відсутні обґрунтовані запити щодо надання роз’яснень стосовно вимог тендерної документації або вимог щодо усунення порушення із посиланням на таке порушення, а тому з урахуванням вищевикладеного таке звернення не підлягає задоволенню.
Водночас, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, у вашому зверненні відсутні обґрунтовані запити щодо надання роз’яснень стосовно вимог тендерної документації або вимог щодо усунення порушення із посиланням на таке порушення, а тому з урахуванням вищевикладеного таке звернення не підлягає задоволенню.
Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, , яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від ії виду діяльності. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що учасник також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Щодо сертифікату ISO 45001:2019 (Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці) . Мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів. Якщо організація проводить такі заходи в межах її системи управління ОЗіБП, вони покращують свої показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може бути набагато ефективнішою та результативнішою, якщо дії для реалізації можливостей з поліпшення показників у сфері ОЗіБП виконувати заздалегідь. Упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає цьому стандарту, дасть змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може допомогти організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги.
Щодо сертифікату ISO 37001:2018 (Системи управління з протидії корупції.) Вимоги та настанови щодо застосовування (ідентичний міжнародному ISO 37001:2016 і прийнятий в Украні з 18.12.2018г.) діє в Україні з 01.01.2020г. Цей стандарт дозволяє компаніям впровадити систему менеджменту протидії корупції, дає можливість вчасно виявити і запобігти корупційним діям, а також є заходом профілактики корупційних правопорушень.
ДСТУ ISO 37001:2018 можна легко інтегрувати в існуючі процеси управління організацією. Антикорупційний стандарт має ту ж структуру, що і інші стандарти ISO, що значно полегшує інтеграцію (наприклад, зі стандартами ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001). Стандарт ISO 37001:2016 може бути адаптований в залежності від розміру та сфери діяльності організації і сприяти попередженню ризиків бути схильними до бюрократичному тиску з метою отримання хабарів. Стандарт призначений для підтримки впровадження антикорупційних систем управління, посилення контролю. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації і дозволяє продемонструвати відповідність кращим світовим практикам.
Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Таким чином, вимоги про надання копій тих чи інших сертифікатів ISO можуть передбачатись тендерною документацією замовників незалежно від виду предмету закупівлі.Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Окрім цього, жоден з учасників не обмежений у праві отримати вищезазначені сертифікати та будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, а їх наявність сприятиме більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника.
З огляду на вищевикладене вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-07-000013 ● ca98bdb69f39429997febbc85e6b9085
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.09.2023 № 54-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 07.09.2023 № 54-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-24-003747-a, 24.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 09:01:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-24-08-003747-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 08:29:04
Надання пояснення щодо визначення очікуваної вартості
Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 No281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу «Експерт-Кошторис», з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» та експертного звіту No 0068-4303-22/УЕГ/А від 30.08.2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 08:56:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-24-08-003747-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, якщо:
- позиція 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, наданого в тендерній пропозиції, розрахована не відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та у позиціях 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсяги матеріалів не відповідають обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту);
- у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: витрати коштів на покриття ризиків (розрахунок №11) становлять 361,22900 тис грн, з них: будівельних робіт – 355,58300 тис грн та інших витрат – 0; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 5450,21800 тис грн, з них: будівельних робіт – 5336,98300 тис грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6;
- згідно з пояснювальною запискою, наданою у тендерній пропозиції, витрати розраховані відповідно до розділу IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами (далі – Норми), тоді як формування ціни тендерної пропозиції визначається у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» цих Норм.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:38:10
Відповідь
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» (UA-2023-24-08-003747-a)», повідомляємо наступне:
На питання - чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, якщо: - позиція 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, наданого в тендерній пропозиції, розрахована не відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та у позиціях 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсяги матеріалів не відповідають обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту); - у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: витрати коштів на покриття ризиків (розрахунок №11) становлять 361,22900 тис грн, з них: будівельних робіт – 355,58300 тис грн та інших витрат – 0; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 5450,21800 тис грн, з них: будівельних робіт – 5336,98300 тис грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6; - згідно з пояснювальною запискою, наданою у тендерній пропозиції, витрати розраховані відповідно до розділу IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами (далі – Норми), тоді як формування ціни тендерної пропозиції визначається у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» цих Норм?
Повідомляємо наступне:
Відповідно п. 6.1. частини 6 тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо).
Отже, при розгляді тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» нами встановлено відповідність зазначеної тендерної пропозиції саме вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим у тендерній документації. Зазначені у запити позиції локального кошторису тендерної пропозиції учасника відповідають додатку 1 до тендерної документації.
Тендерна документація по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» (UA-2023-24-08-003747-a)» не містила окремих вимог щодо відповідності розрахунку позиції 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та позиції 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсягів матеріалів обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту), а тому вказане зауваження є безпідставним.
Щодо того, що у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6, повідомляємо, що графа «Всього» визначається із урахуванням усіх граф обґрунтування договірної ціни, а не виключно 5 та 6.
Стосовно невідповідності пояснювальної записки пояснюємо, що подання зазначеного документа не передбачено тендерною документацією. Крім того, пунктом 1.8. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам цієї документаці
Надання інформації про усунення порушення замовником
Всі тендерні пропозиції відхилено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
2023-09-22 13:59:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
Всі тендерні пропозиції відхилено
2023-09-25 08:57:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
37 999 329,60
UAH з ПДВ
|
28 459 329,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" |
32 206 003,61
UAH з ПДВ
|
31 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" #41051376 |
Відхилено |
28 459 329,60
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2023 17:53
|
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС" #38715519 |
Відхилено |
31 459 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 16:45
|