Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та часткового відновлення картриджів
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2023-08-23-000773-a bf0cd0867fc64ada84beff20d7d92d9b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Телецька Юлія Валентинівна

+380630374475 cnsp_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр надання соціальних послуг" Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 23238081
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, площа Шевченка,1
Контактна особа: Телецька Юлія Валентинівна
+380630374475
cnsp_umr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, м. Українка, вул. Юності, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Послуги заправки картриджів з частковим відновленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, м. Українка, вул. Юності, 19А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

23 серпня 2023 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Злоба Дмитро Іванович
#3161215810
Переможець 2 200,00
UAH
23 серпня 2023 09:28