Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКВОДГОСП" |
Код ЄДРПОУ: | 32291616 |
Місцезнаходження: | 47003, Україна , Тернопільська обл., місто Кременець, вулиця Словацького, 6 |
Контактна особа: |
Черняк Валентин +380354622618 vodosov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2023 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 403 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 016,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 13:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000036 ● 50de0cbd0813455387af84f201949c61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 62-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.10.2023 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-08-18-007206-a від 18.08.2023 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 16:55:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-18-007206-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 11:31:40
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
НА ВИМОГУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЩОДО ЗАКОНОСТІ ЗАКУПІВЛІ
(пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів)
(ID закупівлі: UA-2023-08-18-007206-a)
Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» надає пояснення згідно Вашого запиту, а саме: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі:
1. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб, практики експлуатації та в межах бюджетного фінансування.
2. Технічні та якісні характеристика товару (пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів) були визначені на підставі досвіду, який був здобутий за період надання нами послуг з вивезення (поводження) твердих побутових відходів на території міста Кременець з 01 квітня 2019 року а на території Кременецької окремої територіальної громади з 22 серпня 2022 року.
3. Розмір витрат та очікувану вартість предмету було визначено на підставі комерційних пропозицій постачальників, аналізу відкритих даних в системі Прозоро, необхідної кількості контейнерів для додаткового покриття наданням нашим підприємством послуг іншим населеним пунктам громади із урахування виділених коштів із місцевого бюджету.
Додатки:
1. Копія Договору № 111/22-05 від 22.08.2022 р.
2. Копія Договору № 68/19-05 від 29.03.2019 р.
3. Документ про підтвердження виділення коштів із місцевого бюджету.
Уповноважена особа Валентин ЧЕРНЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 14:12:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-18-007206-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В пункті 2 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені згідно п. 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо);
- позитивний відгук від замовника (покупця) про виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника згідно аналогічного договору, за підписом уповноваженої посадової (службової) особи такого замовника, а так само містити дату складення відгуку, інформацію щодо дати укладення договору та його номеру (якщо договору присвоєно номер), та/або найменування поставлених товарів, а також інформацію про виконання учасником умов договору. Відгук вважатиметься позитивним, якщо його зміст не міститиме інформації про порушення учасником будь-яких своїх зобов’язань згідно аналогічного договору.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» встановлено, що на виконання вищевказаної вимоги ним у складі пропозиції надано: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.08.2023 за №822, в якій зазначена інформація про виконання договору укладеного з комунальним підприємством «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» від 23.09.2022 за № 03-01-139;- копію договору поставки від 23.09.2022 за № 03-01-139 укладеного з комунальним підприємством «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» на суму 298 350,00 грн; - видаткову накладну від 11.10.2022 за №350; - відгук комунального підприємства «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» від 08.12.2022 за №894 в якому заначено про виконання укладеного договору від 23.09.2022 за № 03-02-139 на поставку контейнерів пластикових.
Виходячи з вищенаведеного надайте пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції та обрання переможцем ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», адже інформація зазначена у листі-відгуку щодо виконаного договору за № 03-02-139 від 23.09.2022, не відповідає інформації зазначеній в довідці про виконання аналогічних договорів та укладеному договору а саме від 23.09.2022 за №03-01-139.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 19:02:34
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
НА ВИМОГУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЩОДО ЗАКОНОСТІ ЗАКУПІВЛІ
(пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів)
(ID закупівлі: UA-2023-08-18-007206-a)
Комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп» надає пояснення згідно Вашого запиту, а саме:
При розгляді тендерної документації ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», а саме розгляду аналогічної поставки договору укладеного з комунальним підприємством «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» від 23.09.2022 за № 03-01-139, мною було виявлено формальну помилку у листі-відгуку комунального підприємства «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» від 08.12.2022 за № 894 в якому зазначено про виконання укладеного договору від 23.09.2022 за № 03-02-139.
Для уточнення, я через систему «Прозоро» віднайшов вищевказану закупівлю - UA-2022-08-23-009936-a, та перевірив звіт про виконання договору, що повністю підтвердило факт виконання договору укладеного між ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» та комунальним підприємством «Ладижинський комбінат комунальних підприємств» від 23.09.2022 за № 03-01-139.
Отже, на підставі пункту 2 ПЕРЕЛІКУ формальних помилок затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, дана описка є формальною помилкою.
Додаток: Звіт про виконання договору закупівлі - UA-2022-08-23-009936-a від 09 січня 2023 року.
Уповноважена особа Валентин ЧЕРНЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) згідно Висновка про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-18-007206-a від 02 листопада 2023 року, комунальне підприємство Кременецької міської ради «Міськводгосп», в особі фінансового директора підприємства провела роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою підприємства Валентином Черняком з економічних питань, щодо недопущення у подальшому порушень при оприлюдненні інформації про закупівлю, а саме вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178. Крім цього до кінця 2023 року Черняк Валентин пройде додаткові курси з публічних закупівель для підвищення рівня знань.
2023-11-09 13:53:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-11-09 15:35:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ |
403 200,00
UAH з ПДВ
|
403 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ #42455122 |
Переможець |
403 200,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 08:53
|
Договір.pdf | укладений |
07 вересня 2023 08:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів | 56 | штуки |
7 200,00
UAH з ПДВ
|