Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають у комунальній власності (у складі 15 об’єктів нерухомого майна)
Очікувана вартість
286 779,00 UAH
UA-2023-08-16-012225-a ● 35ea4dec10b24f9e99cd22e8937be5bd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПТУ №2 м. Дніпро |
Код ЄДРПОУ: | 02541349 |
Місцезнаходження: | 49083, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Новоселівська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Андрій Смірнов +380975386645 ptu-zavhoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2023 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 286 779,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 867,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають у комунальній власності (у складі 15 об’єктів нерухомого майна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49083, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Новоселівська,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2023 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2023 13:29 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами)27.08.2023.docx | |
27 серпня 2023 13:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx |
27 серпня 2023 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
27 серпня 2023 13:29 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами)27.08.2023.docx
|
||||
27 серпня 2023 13:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 серпня 2023 11:44
Дата відповіді: 27 серпня 2023 13:23
У пп.3 Додатку № 1 до ТД Замовником встановлено вимогу щодо наявності у складі учасника працівників не менше 5-х спеціалістів з досвідом роботи у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна від 15 років.
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки, при ознайомленні з інформацією про технічні вимоги до предмету закупівлі, слід звернути увагу на те, що, по-перше, обсяг послуг та строк надання послуг за закупівлею, не є настільки значними, щоб встановлювати вимогу щодо такої кількості осіб. По-друге, згідно п.2 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна (затв. наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24.05.2001р. № 127, суб’єкт господарювання – фізична особа-підприємець або юридична особа, у складі якої працюють ОДИН або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність».
Згідно Частини шостої статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають СТАЖ РОБОТИ ЗА ФАХОМ НЕ МЕНШ ЯК ТРИ РОКИ. Окрім цього у цій же статті зазначається, що строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж ОДИН РАЗ НА П’ЯТЬ РОКІВ, не обмежується.
Звертаємо вашу увагу, що законодавство, згідно якого здійснюється зокрема, технічна інвентаризація нерухомого майна не містить вимог щодо кількості осіб у суб’єкта, що здійснює технічну інвентаризацію нерухомого майна у кількості НЕ МЕНШЕ ОДНОГО відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна відповідно до ЗУ «Про архітектурну діяльність».
Окрім цього, прохання роз’яснити з якою метою вимагається наявність у складі працівника з юридичною освітою? Враховуючи, що внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до ЄДЕССБ та всі інші дії пов’язані з проведенням технічної інвентаризації здійснюється особою, що має кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, за категорією: «Технік з інвентаризації нерухомого майна» або «Інженер з інвентаризації нерухомого майна», незрозуміло для чого саме необхідна наявність працівника з юридичною освітою? Чому наприклад, не встановлено вимогу щодо працівника з фінансовою освітою тощо?
Встановлюючи вимогу, щодо кількості осіб та досвіду більше 15 років Замовником обмежується кількість потенційних учасників. Вказана вимога є дискримінаційною, яка звужує та обмежує коло потенційних учасників за цією закупівлею.
Крім цього звертаємо вашу увагу, що Антимонопольним комітетом України вимога щодо наявності в учасника конкретної кількості працівників визначалась неодноразово дискримінаційною, яка звужує та обмежує коло потенційних учасників. Наприклад Рішення АМКУ №14091-р/пк-пз від 21.07.2020 р. за закупівлею UA-2020-07-01-008104-a.
Враховуючи викладене, вимагаємо, вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу та привести вимогу про наявність у учасника працівників у відповідність до вимог діючого законодавства, що стосується технічної інвентаризації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваш запит щодо надання ро'зяснення повідомляємо наступне.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Метою проведення закупівлі – є якісне надання послуг та якісне задоволення потреб замовника.
Умовами тендерної документації замовника, зокрема, передбачено: «3.3.Наявність у складі працівників учасника не менше 5-х спеціалістів з досвідом роботи у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна від 15 років. 3.4. Наявність у складі працівника з юридичною освітою. На підтверджен надати копію диплому».
Враховуючи наявність потреби у дотриманні принципу ефективності, а також потреби в отримання якісних послуг, вважаємо, що наявність значного досвіду у наданні послуг згідно предмету закупівлі, матиме наслідком отримання більш-якісних послуг, та унеможливить допущення в інвентаризації помилок, аніж закупівля послуг у суб'єкта господарювання, що за формальним ознакам має можливість надавати відповідні послуги, але має мінімальний досвід у відповідній галузі.
Вказана вимога не спрямована на дискримінацію учасників, оскільки саме закупівля послуг у учасника, який має необхідні знання та досвід, призведе до дотримання принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою, уповноважена особа
25.08.2023 року.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Метою проведення закупівлі – є якісне надання послуг та якісне задоволення потреб замовника.
Умовами тендерної документації замовника, зокрема, передбачено: «3.3.Наявність у складі працівників учасника не менше 5-х спеціалістів з досвідом роботи у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна від 15 років. 3.4. Наявність у складі працівника з юридичною освітою. На підтверджен надати копію диплому».
Враховуючи наявність потреби у дотриманні принципу ефективності, а також потреби в отримання якісних послуг, вважаємо, що наявність значного досвіду у наданні послуг згідно предмету закупівлі, матиме наслідком отримання більш-якісних послуг, та унеможливить допущення в інвентаризації помилок, аніж закупівля послуг у суб'єкта господарювання, що за формальним ознакам має можливість надавати відповідні послуги, але має мінімальний досвід у відповідній галузі.
Вказана вимога не спрямована на дискримінацію учасників, оскільки саме закупівля послуг у учасника, який має необхідні знання та досвід, призведе до дотримання принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою, уповноважена особа
25.08.2023 року.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 серпня 2023 11:45
Дата відповіді: 27 серпня 2023 13:23
у п.1.1. Додатку № 1 до ТД Замовником зазначено, що Аналогічним вважається ДОГОВІР З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ аналогічному предмету закупівлі, який виконано в повному обсязі. Прохання роз’яснити на якій підставі встановлено, що аналогічним договором є договір з ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, якщо предмет закупівлі зовсім іншим, а саме: «Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни через допущену описку, строк подання пропозицій продовжено до 4 днів. З повагою, уповноважена особа 25.08.2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
286 779,00
UAH з ПДВ
|
286 779,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03341776 |
Переможець |
286 779,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 20:47
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 вересня 2023 20:47
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03341776 |
286 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 22:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 12:05
|
Дислокація об'єктів нерухомого майна ПТУ2.pdf | укладений |
25 вересня 2023 12:03
|
Кошторис вартості надання послуг з інвентарізації нерухомого майна.pdf | укладений |
25 вересня 2023 12:03
|
Договір про надання послуг БТІ.pdf | укладений |
25 вересня 2023 12:03
|