Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарба біла для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
549 900,00 UAH
UA-2023-08-16-004622-a ● 21ad4d880aa747baa99c969c6db6a3b8
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 31100492 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Білик Оксана Олександрівна 380382650120 AVTODOR.HM@GMAIL.COM |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 549 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 749,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Фарба біла для дорожньої розмітки |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16497 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кілограм
Фарба біла для дорожньої розмітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2023 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2023 15:34 |
ТД Фарба для розмітки (2).doc |
21 серпня 2023 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2023 15:34 |
ТД Фарба для розмітки (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приведення умов договору у відповідність до умов тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2023 12:57
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 18 Особливостей умови договору не мають відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця. Тендерна пропозиція, у свою чергу, формується на підставі та у відповідності до вимог тендерної документації.
Відповідно до вимог до предмету закупівлі згідно додатку 3 до ТД Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу або копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості іншого документу, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару.
Проте, п.2.2. проєкту договору містить інші формулювання та вимоги до документів, що переможець має надати при поставці товару.
Просимо п.2.2. проєкту договору привести у відповідність до вимог до предмету закупівлі в частині документів, що підтверджують якість згідно додатку 3 до тендерної документації задля беззастережного дотримання вимог законодавства, виклавши в редакції:
2.2. Постачальник при постачанні кожної партії Товару повинен підтвердити якість Товару супровідними документами, а саме надати: копію сертифікату якості/відповідності та/або паспорту якості іншого документу, що підтверджує якість товару, що постачається.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо ціни договору
Дата подання: 21 серпня 2023 13:02
Дата відповіді: 21 серпня 2023 15:24
Шановний Замовнику!
п.3.1. проєкту містить заповнену Замовником ціну договору. Ціна договору заповнюється після торгів за результатами пропозиції переможця. Просимо відкоригувати.
Відповідь: Як Ви вже напевно помітили , це проект договору, тому у кінцевому форматі..... сума договору буде іншою ( за результатами аукціону)
Приведення п. 3.3. у відповідність до п. 19 Особливостей
Дата подання: 21 серпня 2023 13:03
Просимо привести умови зміни ціни, визначені у п.3.3. проєкту договору у відповідність до п.19 Особливостей.
Відповідь відсутня
Щодо приведення санкції за неякість у відповідність до ГК України
Дата подання: 21 серпня 2023 13:10
відповідно до 7.3.6. Постачальник у разі передачі Покупцю Товару неналежної якості за вимогою Покупця зобов'язаний сплатити останньому штраф у розмірі 5 % від ціни такого Товару.
Пропонуємо привести п. у відповідність до ч.2. чт. 231 ГК України, виклавши в редакції:
7.3.6. За порушення умов зобов'язання щодо якості товарів з Постачальника стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Приведення умов договору у відповідність до принципу рівності та справедливості в частині відповідальності сторін
Дата подання: 21 серпня 2023 13:31
Шановний Замовнику!
Умовами договору передбачену оплату товару за фактом поставки, тобто вже існує преференція відносно Покупця. При цьому, санкції за невиконання основного зобов'язання Постачальника - 0.1 % пені за прострочення поставки, а санкції за невиконання основного зобов'язання Покупця:
7.3.7. В разі порушення строків оплати товару, Покупець на вимогу Постачальника зобов’язаний сплатити останньому пеню в розмірі 0,001% від суми боргу за кожен день прострочення та штраф в розмірі 0,0001% від суми боргу (сплачується одноразово).
7.3.11. Сторони домовилися та підтверджують, що загальний розмір відповідальності Покупця за цим Договором не може перевищувати 1% від загальної вартості порушених зобов’язань Покупця.
Виходячи з принципу рівності сторін пропонуємо встановити дзеркальну відповідальність:
змінити відповідальність для Постачальника, визначивши її на такому ж рівні, як і для Покупця або навпаки змінити відповідальність Покупця, визначивши її такою ж, як і для Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Приведення строку повідомлення про форс-мажору у відповідність до реальновиконуваного
Дата подання: 21 серпня 2023 13:35
Шановний Замовнику!
Відповідно до 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі з зазначенням в чому саме полягають обставини непереборної сили та вплив таких обставин на виконання цього Договору.
3 р.д. повідомлення про форс-мажор у випадку його реального настання є практично невиконуваною умовою. До прикладу, у сторони трапилася пожежа, документи втрачено. Стороні потрібен час на поновалення документів, скаладння та надсилання відповідних повідомлень, що явно неможливо зробити протягом 3 р.д. з моменту пожежі.
Щиро зичимо, щоб жодній стороні не доводилося ніколи стикатися з обставинами форс мажору.
Пропонуємо збільшити строк повідомлення про форс-мажору згідно п. 8.2. принаймні до 10 р.д.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо врегулювання відносин під час триваючої агресії рф проти України
Дата подання: 21 серпня 2023 13:37
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Пропонуємо доповнити договір пунктом:
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Приведення підстав зміни істотних умов у відповідність до п.19 Особливостей
Дата подання: 21 серпня 2023 13:39
Шановний Замовнику!
П.11.8. проєкту договору не відповідає п.19 Особливостей.
Пропонуємо привести у відповідінсть до законодавства порядок та підстави зміни істотних умов договору про закупівлю:
19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Поліфарб" |
549 900,00
UAH з ПДВ
|
549 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Поліфарб" #24227085 |
Переможець |
549 900,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 08:35
|
договір 253-23.pdf | укладений |
07 вересня 2023 08:35
|