Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автошина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24
Очікувана вартість
56 400,00 UAH
UA-2023-08-15-013466-a fb5d8ea54c5b429f954bd61fb3b7d7a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Володимирівна Акулініна

+380995584819 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30
Контактна особа: Ілона Володимирівна Акулініна
+380995584819
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
автошина 185/75 R16C 104/102N БЦ-24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36040, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Тендерна документація

16 серпня 2023 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛЕНЬКИЙ АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2089415354
Переможець 56 400,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 11:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 14:59
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 13:26
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 12:21
Договір.pdf укладений
16 серпня 2023 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо зменшення кількості Товару та суми Договору на 35 250,00 (тридцять п'ять тисяч двісті п'ятдесят гривень нуль копійок) гривень з ПДВ. У зв'язку з вищезазначеним внести зміни до Договору та викласти п. 3.4. у наступній редакції: "Загальна сума Договору становить 21 150,00 (двадцять одна тисяча сто п'ятдесят гривень нуль копійок) гривень з ПДВ.".
Номер договору про закупівлю: 1218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML