Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську
Очікувана вартість
17 399 034,00 UAH
UA-2023-08-15-012167-a 8dc27e1b5f2b48339ea7995c3858fea1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шагай Наталія

380342530651 natalia.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Контактна особа: Шагай Наталія
380342530651
natalia.ykb@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Надрічна (стара частина)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

15 серпня 2023 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000041 ● 00fb8a8d06394f9e9df5106174806233
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-08-15-012167-a 15.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 16:31:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-012167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Автомагістраль-ІФ» (код ЄДРПОУ 39053510), з яким укладений договір від 15.08.2023 № 37-23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 16:01:09

Відповідь на запит

Очікувана вартість предмета закупівлі ID:UA-2023-08-15-012167-a була визначена відповідно до Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 року від №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», листа Мінекономрозвитку від 03.09.2020 року №3304-04/53974-06 «Про визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерством розвитку громад та територій від 01.11.2021 року №281, рішення виконавчого комітету Івано-франківської міської ради №31 від 19.01.2023 р. «Про встановлення на 2023 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва».
Станом на дату укладення договору розмір бюджетних призначень на 2023 рік складав 4 000 000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р. №227-32 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2023 рік» (із мінами):http://www.namvk.if.ua/dt/816258/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проєктної документації (робочий проєкт та позитивний експертний звіт).
28.06.2023 року Управлінням капітального будівництва Івано-Франіквської міської ради (Замовником) в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднено оголошенння № UA-2023-06-28-011670-a про проведення публічної закупівлі робіт із застосуванням поцедури відкритих торгів по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Надрічна (старої частини) в м.Івано-Франківську» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) з очікуваною вартістю 17 405 000,00 грн. Кінцевим строком подання тендерної пропозиції було 06.07.2023 року 00:00 год.
У встановлений термін жоден із учасників не подав свої тендерні пропозиції для участі в закупівлі, у зв’язку з чим електронна система закупівлі визначила торги такими, що не відбулися. Водночас існує потреба у виконанні робіт з капітального ремонту вул.Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську.
Керуючись пп.6 п.13 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із усіма змінами та доповненнями, далі - Особливості), Цивільним та Господарським кодексами України, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник звернувся до кількох суб’єктів господарювання, які продовжують здійснювати свою господарську діяльність в період дії воєнного стану та які, на думку Замовника, можуть відповідати встановленим у тендерній документації закупівлі № UA-2023-06-28-011670-a вимогам до учасників, з пропозицією підтвердити відповідні вимоги замовника, а також запропонувати свою ціну, згідно з якою б вони виконали роботи з капітального ремонту вул.Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську та укласти договір про закупівлю.
За результатами перемовин лише один суб’єкт господарювання погодився виконувати роботи з капітального ремонту вул.Надрічна (старої частини) в м. Івано-Франківську, підтвердив встановлені Замовником вимоги, що були оприлюднені в закупівлі №UA-2023-06-28-011670-a, яка не відбулася через не подання жодним учасником тендерних пропозицій, та запропонував свою ціну 17 399 034,00 грн, що є меншою, ніж очікувана вартість закупівлі № UA-2023-06-28-011670-a. Тому, Замовником було прийнято рішення укласти з ТОВ «Автомагістраль-ІФ» договір про закупівлю №37-23 від 15.08.2023 року по об’єкту: «Капітальний ремонт вул.Надрічна (старої частини) в м.Івано-Франківську» на підставі пп.6 п.13 Особливостей без застосування відкритих торгів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-ІФ"
#39053510
Переможець 17 399 034,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 15:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2024 14:31
ДУ 3 37-23.pdf зміни до договору
21 березня 2024 14:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 13:38
ДУ 2 37-23.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 13:37
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2023 13:48
ДУ 1 37-23.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 13:46
37-23.pdf укладений
15 серпня 2023 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість Робіт (договірна ціна), що доручені для виконання Генеральним підрядником, згідно умов Договору, встановлюється динамічною та становить 17 399 034 гривень (Сімнадцять мільйонів триста дев’яносто дев’ять тисяч тридцять чотири грн.) 00 коп., в т.ч. ПДВ 20 % – 2 899 839,00 грн., в т.ч. на 2023 рік – 5 457 282 гривні (П’ять мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч двісті вісімдесят дві грн) 40 коп., в т.ч. ПДВ 20 % - 909 547,07 грн, в т.ч. по цій додатковій угоді – 1 457 282 гривні (Один мільйон чотириста п’ятдесят сім тисяч двісті вісімдесят дві грн) 40 коп., в т.ч. ПДВ 20 % - 242 880, 40 грн.
Номер договору про закупівлю: 37-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Генеральний підрядник встановлює гарантійний строк експлуатації об`єкта протягом десяти років з моменту прийняття його Замовником
Номер договору про закупівлю: 37-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2024 рік - 3 195 393,60 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 532 565,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 37-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML