Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (виконання робіт по об'єкту " Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області")
Очікувана вартість
1 499 360,78 UAH
UA-2023-08-15-011119-a 4ea5f140c64046e98cc28a4176f3b5fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврильчук Олександр

0970023226 a1eksandr007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Гаврильчук Олександр
0970023226
a1eksandr007@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (виконання робіт по об'єкту " Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

15 серпня 2023 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-02-000008 ● 2390f2b2ba1a49c5ae72dacc9e98546e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2024 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

02.01.2024
№ 1-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.01.2024 №1-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-15-011119-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-03 12:01:13

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-011119-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення потреби в здійсненні капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03580073), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 14.08.2023 № 50 без використання електронної системи закупівель?
Надайте копії комерційних пропозицій, з-поміж яких Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) обрано найнижчу, а саме пропозицію ТОВ «Райагрошляхбуд» вартістю 1 499 360,78 гривень.
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в договорі про закупівлю від 14.08.2023 № 50 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною.
Поясніть, чому Замовником порушено норми пункту 83 Постанови № 668?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-08 16:30:42

Відповідь

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 передбачає, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель визначено статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , зокрема,
Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено порядок призначення моніторингу, порядок та строки його проведення.
Законодавством встановлено чіткий проміжок часу протягом якого може бути призначений моніторинг.
Зокрема, абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
15 сепрня 2023 року Замовником опубліковано звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель UA-2023-08-15-011119-a та опубліковано договір № 50 від 14 серпня 2023 року.
Станом на 01 січня 2024 року дію Договору виконано та завершено.
В той час, згідно наказу від 02 січня 2024 № 1-З, «Про початок моніторингу процедур закупівель», дата початку моніторингу – 2 січня 2024 року, тобто після закінчення дії Договору.
Вищенаведене не узгоджується із приписами статті 8 Закону України Про публічні закупівлі, та є порушенням прав Замовника в особі управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-09 17:10:37

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-011119-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надану Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради (далі – Замовник) 08.01.2023 через електронну систему закупівель відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Згідно договору про закупівлю від 14.08.2023 № 50 (далі – Договір), який укладений за результатом проведення вказаної закупівлі, а саме в підпункті 9.1 Договору зазначено: «Даний договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками та діє до 31.12.2023».
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно зі статтею 509 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Частиною першою статті 631 ЦК України передбачено, що строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору.
Згідно з частиною третьою статті 180 Господарського кодексу України (далі – ГК України) при укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
При цьому частиною сьомою статті 180 ГК України визначено, що строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов`язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Згідно з приписами статей 599 ЦК України, 209 ГК України зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Належним є виконання зобов`язання, яке прийняте кредитором і в результаті якого припиняються права та обов`язки сторін зобов`язання.
З аналізу наведених правових норм випливає, що закінчення строку дії договору не є підставою для припинення визначених ним зобов`язань, оскільки за загальним правилом, закріпленим у статті 599 ЦК України та статті 202 ГК України, такою підставою є виконання, проведене належним чином.
При цьому, належним підтвердженням виконання сторонами умов договору про закупівлю при закінчення строку його дії можна вважати опублікований замовником в електронній системі закупівель звіт про виконання цього договору.
Відповідно, не опублікування звіту про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель дає підстави уважати, що строк (термін) дії договору про закупівлю не закінчився.
З цього висновується, що при закінченні строку дії договору про закупівлю, який визначений в такому договорі, за відсутності в електронній системі закупівель звіту про виконання такого договору, орган державного фінансового контролю вправі провести моніторинг процедури закупівлі.
Така ж правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 29.11.2023 у справі № 200/5201/22.
Також, на момент оприлюднення рішення про проведення моніторингу вказаної закупівлі (02.01.2023), в електронній системі закупівель була відсутня інформація про виконання Договору в повному обсязі, а тому початок проведення моніторингу не суперечить вимогам законодавства в сфері закупівель.
Правова позиція з даного приводу зазначена у п. 72 постанови Верховного Суду від 12.05.2022 у справі № 520/258/20.
Слід зазначити, що у відповіді Замовника від 08.01.2023 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, відсутня повна запитувана інформація та документи.
Враховуючи вищевикладене, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення потреби в здійсненні капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03580073), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 14.08.2023 № 50 без використання електронної системи закупівель?
Надайте копії комерційних пропозицій, з-поміж яких Замовником обрано найнижчу, а саме пропозицію ТОВ «Райагрошляхбуд» вартістю 1 499 360,78 гривень.
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в договорі про закупівлю від 14.08.2023 № 50 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною.
Поясніть, чому Замовником порушено норми пункту 83 Постанови № 668?
5. Надайте копії первинних документів, які підтверджують вказану інформацію щодо повного виконання договору від 14.08.2023 № 50 з (акти, накладні, платіжні доручення тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-12 15:00:17

Відповідь


1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір видатків для предмета закупівлі відповідає розміру бюджетних призначень на 2023 рік.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту доріг визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів, враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації №06-0242/01-23 від 18.07.2023р. та зведений кошторисний розрахунок .
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення потреби в здійсненні капітального ремонту дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області.
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
Відповідно до проведеного огляду вулиця Володимирська в м. Малині потребувала ремонту оскільки дорожнє покриття пошкоджене непридатне для експлуатації в майбутньому, на дорозі багато вибоїн, що було перешкодою для водіїв та пішоходів. Поблизу даної вулиці розташований дитячий садочок та міський парк. У зв’язку з цим дорожнє покриття потребувало ремонту, з метою попередження створення аварійних ситуацій.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд» (код ЄДРПОУ 03580073), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 14.08.2023 № 50 без використання електронної системи закупівель? Надайте копії комерційних пропозицій, з-поміж яких Замовником обрано найнижчу, а саме пропозицію ТОВ «Райагрошляхбуд» вартістю 1 499 360,78 гривень.
Щодо третього питання Вашого запиту стосовно того, яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд», замовник може повідомити, що ТОВ « Райагрошляхбуд » вже виконував до укладання цього договору аналогічні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття на території Малинської міської територіальної громади, за якими були укладені договори за результатами проведених процедур закупівлі, та зарекомендував себе, як надійний виконавець даних робіт, також роботи були виконанні у відповідні строки та якісно. Виходячи з вище викладеного замовником було обраного даного учасника для виконання відповідних робіт.
4. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в договорі про закупівлю від 14.08.2023 № 50 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. Поясніть, чому Замовником порушено норми пункту 83 Постанови № 668?
Відповідно до вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, капітальний ремонт дороги не є будівництвом об’єкта та має короткий термін виконання робіт.
5. Надайте копії первинних документів, які підтверджують вказану інформацію щодо повного виконання договору від 14.08.2023 № 50 з (акти, накладні, платіжні доручення тощо).
На виконання даної вимоги Замовник надає акти приймання виконаних будівельних робіт.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), а саме протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Верховним Судом у постанові від 29.11.2023 у справі № 200/5201/22 зазначено, що звітування про виконання договору про закупівлю стосується виключно договору, укладеного за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі, спрощеної закупівлі та переговорної процедури закупівлі. Отже, враховуючи все вище зазначене у замовників відсутній обов’язок щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю. Законодавством встановлено чіткий проміжок часу протягом якого може бути призначений моніторинг.
Зокрема, абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
15 сепрня 2023 року Замовником опубліковано звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель UA-2023-08-15-011119-a та опубліковано договір № 50 від 14 серпня 2023 року.
Станом на 01 січня 2024 року дію Договору виконано та завершено.
В той час, згідно наказу від 02 січня 2024 № 1-З, «Про початок моніторингу процедур закупівель», дата початку моніторингу – 2 січня 2024 року, тобто після закінчення дії Договору.
Вищенаведене не узгоджується із приписами статті 8 Закону України Про публічні закупівлі, та є порушенням прав Замовника в особі управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 16:50:56

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Володимирській в м. Малин, Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-011119-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні документів, а саме, надайте копії платіжних доручень, які підтверджують інформацію щодо повного виконання договору від 14.08.2023 № 50.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-16 14:37:19

Відповідь

Замовник надає копії платіжних доручень, які підтверджують інформацію щодо повного виконання договору від 14.08.2023 № 50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Райагрошляхбуд"
#03580073
Переможець 1 499 360,78
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 14:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 15:09
Електронний підпис укладений
15 серпня 2023 14:47
КП Володимирська.pdf укладений
15 серпня 2023 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 499 360,78
UAH (в тому числі ПДВ 249 893,46 UAH)