Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
1 618 434,00 UAH
UA-2023-08-15-008518-a ● 221388801e4747f5876169c323565b99
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Гондарук Леся 380938197133 011220nefro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 15:17 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 618 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 092,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13158 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 14:34 |
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги).doc | |
18 серпня 2023 14:34 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя).doc | |
18 серпня 2023 14:33 |
протокол 352.pdf | |
15 серпня 2023 12:50 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc | |
15 серпня 2023 12:49 |
Додаток_4_ (проект договору) (2).docx | |
15 серпня 2023 12:49 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc | |
15 серпня 2023 12:48 |
ТД_ —послуги.doc |
18 серпня 2023 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 серпня 2023 14:34 |
Додаток_2_(Технiчнi_вимоги).doc
|
|||
18 серпня 2023 14:34 |
Додаток_1_(Квалiфiкацiя).doc
|
|||
18 серпня 2023 14:33 |
протокол 352.pdf
|
|||
15 серпня 2023 12:50 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
|
|||
15 серпня 2023 12:49 |
Додаток_4_ (проект договору) (2).docx
|
|||
15 серпня 2023 12:49 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
|
|||
15 серпня 2023 12:48 |
ТД_ —послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо меню
Дата подання: 17 серпня 2023 12:32
Дата відповіді: 18 серпня 2023 10:47
Добрий день, Шановний Замовнику!
У документі до ТД - Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю: КОД ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", на "Понеділок" на сніданок у графі для "Діабету" вказано інформацію про два види каші "Каша гречана молочна " та "Каша гречана протерта" по 200 грам б/ц . Уточніть будь ласка, яку саме кашу потрібно для цієї дієти готувати? чи готуються обидва варіанти одразу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
Виконання аналогічного договору та аналогічний досвід надання послуг
Дата подання: 17 серпня 2023 12:41
Дата відповіді: 18 серпня 2023 14:31
Добрий день! У ТД є вимога для потенційних учасників: "На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).Аналогічним вважається договір на дану закупівлю3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.", а крім того, у технічному завданні до закупівлі вимагається: "- довідка про виконання аналогічного договору яка засвідчує досвід роботи з дієтичного та реабілітаційного харчування 2022-2023 р.". Роз'ясніть будь ласка, чому у ТД наявні такі суперечливі вимоги одна проти одної? Якщо вони не суперечливі, то роз'ясніть будь ласка чи стосуються такі вимоги одна одну чи має бути підтвердження окремо однієї вимоги і окремо іншої? Чи може учасник підтвердити досвід виконання аналогічного договору з наданням усіх підтверджуючих документів у період до 2022- 2023, оскільки це відповідає вимозі, що стосується кваліфікаційних критеріїв ? Роз'ясніть, чому замовнику потрібне підтвердження досвіду роботи з дієтичного та реабілітаційного харчування саме за 2022-2023 р (обмежено для учасників, які можуть підтвердити такий досвід наприклад, за 2019, 2020, 2021 і раніше)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В зв’язку з тим що замовник закуповує послуги для пацієнтів які потребують дієтичного та реабілітаційного харчування, для підтвердження актуального досвіду роботи та підтвердження можливості надання послуг в умовах воєнного стану.
А також повідомляємо для уникнення суперечливих трактувань було внесено зміни до Тендерної документації
В зв’язку з тим що замовник закуповує послуги для пацієнтів які потребують дієтичного та реабілітаційного харчування, для підтвердження актуального досвіду роботи та підтвердження можливості надання послуг в умовах воєнного стану.
А також повідомляємо для уникнення суперечливих трактувань було внесено зміни до Тендерної документації
Щодо меню
Дата подання: 17 серпня 2023 13:27
Дата відповіді: 18 серпня 2023 10:58
Шановний Замовнику! У Тендерній документації до закупівлі зазначено вимогу щодо приготування у "Вівторок" на "сніданок" для "післяопераціних" чай б/ц 200 грам, а в інші дні тижня у меню є умова приготувати "чай з цукром". Чи є це помилкою чи дійсно у всі дні тижня крім "Вівторку" для "післяопераціних" подається "чай з цукром"?
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
Питання щодо меню
Дата подання: 17 серпня 2023 14:30
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:14
Уточніть будь ласка інформацію по меню:
У СЕРЕДУ на СНІДАНОК (для категорії пацієнтів - "післяопераційні") у меню пропоноване замовником торгів є "чай без цукру" , щодо ОБІДУ на СЕРЕДУ для даної категорії пацієнтів у меню - "компот без цукру". Щодо меню на ЧЕТВЕР для категорії пацієнтів - "післяопераційні" зовсім відсутній напій.
Щодо меню на НЕДІЛЮ для категорії пацієнтів - "післяопераційні", на ВЕЧЕРЮ передбачено також "чай без цукру".
Уточніть чи правильно виставлені значення замовником торгів, чи у меню допущено помилку у будуть внесені зміни у ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
Питання щодо меню
Дата подання: 17 серпня 2023 14:32
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:17
Уточніть будь ласка, чи це допущена помилка при складанні меню, чи дійсно є необхідність у СЕРЕДУ на ОБІД для "післяопераційних" готувати дві порції м'ясної страви - курка відварна - 70грам та м'ясо протерте куряче - 47грам.? Чи будуть внесені зміни у ТД ?
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
Питання, що стосується меню
Дата подання: 17 серпня 2023 14:37
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:27
Добрий день! У Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю:КОД ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги
"Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у меню на ВЕЧЕРЮ в СЕРЕДУ
на - ІІІ раціон гіпертрофіки, учасник має запропонувати "чай з цукром", а в інші дні - "чай без цукру"? Чи дійсно це так? Чи при складанні меню допущена помилка і будуть внесені зміни до ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни
Запитання
Дата подання: 17 серпня 2023 16:05
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:50
У тендерній документації на ВЕЧЕРЮ у ЧЕТВЕР для категорії пацієнтів - ІІІ раціон гіпертрофіки, передбачено приготування "чай з цукром", в інші дні "чай без цукру", підкажіть, чи не допустився замовник помилки при складанні даного меню ?
Крім того, просимо уточнити, щодо СНІДАНКУ П'ятниці для - І раціону гіпотрофіків, учасником має пропонуватись "каша гречана протерта" та "каша гречана розсипчаста з молоком "- дві каші на одну дієту?
Принагідно також просимо уточнити щодо страви на СНІДАНОК - "каша гречана розсипчаста з молоком" ? чи дійсно правильна назва для страви?Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
Каша гречана розсипчаста з молоком відповідно технологічній картці № 315
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
Каша гречана розсипчаста з молоком відповідно технологічній картці № 315
Щодо харчування (діабет)
Дата подання: 18 серпня 2023 07:47
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:55
Доброго дня! Замовником у меню на П'ятницю на обід для діабету м'ясних страв забагато і фрикадельки з птиці 80грам, і 150грам м'ясо куряче протерте! Будуть внесені зміни у ТД ? Оскільки 230 грам, коли по 931 наказу "Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні" вимагається максимум 50 грам на день - це не правильно. Просимо відкоригувати меню згідно вимог чинного законодавства на установлених норм для харчування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
Запитання
Дата подання: 18 серпня 2023 09:27
Дата відповіді: 18 серпня 2023 12:03
Добрий день! Як у потенційного учасника у нас є питання по меню:
Чи правильно внесені данні по таким позиціям:
1. У Суботу на сніданок для діабету відсутня каша, лише чай, хліб та яйце?
2. У Суботу на обід для діабету каша зазначена - протерта ,а не звичайна?
3. У Неділю на сніданок - каша пшоняна молочна б/ц не стоять показники !?
4. У Неділя на вечерю для післяопераційних - чай без цукру (в інші дні з цукром) ?
5. У Суботу на обід для IIIраціон - перша страва 250 грам (в інші дня 300грам) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
Відповідно до 5-го питання у суботу на обід для раціону ІІІ - перша страва становить 300 грам
на звернення було зроблено аналіз зауважень та в Додаток 2 буде внесено відповідні зміни.
Відповідно до 5-го питання у суботу на обід для раціону ІІІ - перша страва становить 300 грам
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
1 478 038,14
UAH з ПДВ
|
1 478 038,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
1 598 697,00
UAH з ПДВ
|
1 598 697,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Відхилено |
1 478 038,14
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2023 16:45
|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
1 598 697,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2024 16:03
|
додаткова 2_340.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2024 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:29
|
дод.угод 1 до договору 340.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 12:41
|
договір 340_1.pdf | укладений |
18 вересня 2023 12:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів | 13158 | послуга |
121,50
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів | 13158 | послуга |
121,50
UAH
|