Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Водянська виправна колонія (№146)" |
Код ЄДРПОУ: | 14316876 |
Місцезнаходження: | 53734, Україна , Дніпропетровська обл., село Водяне, вулиця Молодіжна, 33 |
Контактна особа: |
Дон Андрій Володимирович +380968435020 vc75@dp.kvs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 27 658 315,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276 583,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником за надані послуги буде здійснена протягом 30 календарних днів після виконання повного комплексу наданих послуг на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг, підписаного Сторонами в порядку, визначеному в розділі 5 Договору. У разі відсутності коштів на реєстраційному рахунку Замовника, оплата буде здійснена протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту отримання бюджетного фінансування на даний предмет закупівлі. Кінцевий термін розрахунку за надані послуги 31.12.2024р. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2023 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 10:49 |
ТД оз. пшениця 2416 ПК.doc | |
15 серпня 2023 10:49 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000089 ● aa8185a9f977424c997d4b58f2fcbd04
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-08-15-005300-a 15.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 17:35:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021:2015 - 77110000-4- Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (повний комплекс послуг з виробництва сільськогосподарської продукції - зернових культур – озима пшениця).» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-005300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «АГРОФІРМА «ХРИСТОФОРІВСЬКЕ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 09:57:45
ПОЯСНЕННЯ
На виконання запиту про надання пояснення з приводу про рішення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м. Київ від 08.09.2023 року, уповноважена особа Державної установи «Водянська виправна колонія (№146)» (далі - Установа) згідно зазначених пунктів повідомляє наступне:
1. В Установі згідно наказу №32/ОС-22 від 17.03.2023 року на посаду провідного агронома виробничої майстерні призначено ДОН Андрія Володимировича, в обов’язки якого згідно посадової інструкції входить приймання активної участі у розробці планів і заходів в галузі рослинництва, складанні технологічних карт, розміщення культур по полях та сів обороту, додержуючись чергування культур та встановлює строки проведення сільгосп робіт. Організовує розробку і здійснює заходи по інтенсифікації виробництва та ефективному використанню ресурсів виробництва, трудових і матеріальних ресурсів, упровадженню прогресивної технології виробництва продукції рослинництва на основі чого провідний агроном розробляє технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначає його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснюється шляхом моніторингу середніх цін в інтернет мережі на необхідні товари та матеріали для надання послуг (насіннєвий матеріал, добрива, засоби захисту рослин та паливно-мастильні матеріали), а вартість послуг (дискування, культивація, посів, внесення ЗЗР та інше) визначається шляхом вирахування середньої вартості з попередніх договорів про надання послуги, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції, враховуючі попередні два роки та діючі договори поточного року за наявності.
Вище вказані документи додаються в pdf файлі:
1.1. НАКАЗ про призначення провідного агронома;
1.2. Посадова інструкція провідного агронома;
1.3. Кошторис та моніторинг цін на товари та матеріали:
1.3.1 насіннєвий матеріал;
1.3.2 добрива;
1.3.3 засоби захисту рослин;
1..3.4 паливно-мастильні матеріали.
2. Державна установа «Водянська виправна колонія (№146)» не має власного веб-сайту, а головний розпорядник бюджетних коштів не вимагає від Установи розміщення інформації з обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі бо всі розрахунки за послуги, пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції здійснюються виключно за рахунок коштів спецфонду.
3. Документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «АГОФІРМА «ХРИСТОФОРІВСЬКЕ» вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» додається в pdf файлі:
3.1. Протокол на призначення директора;
3.2. Наказ про вступ на посаду директора;
3.3. Довідка підтвердження повноважень підпису;
3.4. Витяг з Єдиного державного реєстру.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно ВИСНОВКУ Держаудитслужби, Державна установа "Водянська виправна колонія (№146)" повідомляє, що зобовязується в подальшому недопускати виявлених порушень та оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетних призначень та очікувану вртість предмета закупівлі протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення протоколу про намір укласти договір про закупівлю у виді додатку доцього протоколу бо як вияснилось, що ні установа ні головний розпорядник бюджетних коштів не має власного веб-сайту.
2023-09-29 13:27:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ" |
26 828 616,96
UAH з ПДВ
|
26 828 616,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОФІРМА"ХРИСТОФОРІВСЬКЕ" #31250851 |
Переможець |
26 828 616,96
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 14:08
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 09:40
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:22
|
Дод угода _1 до г-76.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 11:18
|
Договір | укладений |
05 вересня 2023 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Г - 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Г - 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Г - 76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |