Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Антоновича в м. Малин, Коростенського району Житомирської області")
Очікувана вартість
1 498 124,22 UAH
UA-2023-08-14-015233-a f2252acd1bc74c58930a966af579cccd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврильчук Олександр

0970023226 a1eksandr007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Гаврильчук Олександр
0970023226
a1eksandr007@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Антоновича в м. Малин, Коростенського району Житомирської області")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

14 серпня 2023 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000138 ● bfad4486edce4c189c7b9f5ce0a02142
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 17:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

11.01.2024
№ 2-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
23. UA-2023-08-14-015233-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 12:38:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Антоновича в м. Малин, Коростенського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-015233-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд» (код 03580073).
4. Надайте інформацію щодо виконання договору від 14.08.2023 № 51(акти-приймання виконання робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконання робіт (форма КБ-3)(у разі виконання)).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого (-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 12:57:59

Відповідь

1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір видатків для предмета закупівлі відповідає розміру бюджетних призначень на 2023 рік.Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту доріг визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів, враховуючи позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації №06-0240/01-23 від 18.07.2023р. та зведений кошторисний розрахунок .
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Для забезпечення наявної потреби замовника (очікувана вартість закупівлі становила менше 1,5 млн. грн.) та з врахуванням вартісних меж закупівель, відповідно до Особливостей, Замовник здійснив зазначену закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Документальним підтвердженням є наявність Особливостей. (розміщено за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд» (код 03580073).
Щодо третього питання Вашого запиту стосовно того, яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Райагрошляхбуд», замовник може повідомити, що ТОВ « Райагрошляхбуд » вже виконував до укладання цього договору аналогічні роботи з капітального ремонту дорожнього покриття на території Малинської міської територіальної громади, за якими були укладені договори за результатами проведених процедур закупівлі, та зарекомендував себе, як надійний виконавець даних робіт, також роботи були виконанні у відповідні строки та якісно. Виходячи з вище викладеного замовником було обраного даного учасника для виконання відповідних робіт.
4. Надайте інформацію щодо виконання договору від 14.08.2023 № 51(акти-приймання виконання робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконання робіт (форма КБ-3)(у разі виконання)
На виконання даної вимоги Замовник надає акти-приймання виконання робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконання робіт (форма КБ-3)

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено порядок призначення моніторингу, порядок та строки його проведення.
Законодавством встановлено чіткий проміжок часу протягом якого може бути призначений моніторинг.
Зокрема, абзацом 2 частини 1 статті 8 Закону України Про публічні закупівлі встановлено, що моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
14 серпня 2023 року Замовником опубліковано звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи UA-2023-08-14-015233-a та опубліковано договір № 51 від 14 серпня 2023 року.
Станом на 01 січня 2024 року дію Договору виконано та завершено.
В той час, згідно наказу від 11 січня 2024 № 2-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», дата початку моніторингу – 11 січня 2024 року, тобто після закінчення дії Договору.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), а саме протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Така ж правова позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 29.11.2023 у справі № 200/5201/22 зазначено, що звітування про виконання договору про закупівлю стосується виключно договору, укладеного за результатами проведення конкурентної процедури закупівлі, спрощеної закупівлі та переговорної процедури закупівлі. Отже, враховуючи все вище зазначене у замовників відсутній обов’язок щодо оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю.
Вищенаведене не узгоджується із приписами статті 8 Закону України Про публічні закупівлі, та є порушенням прав Замовника в особі управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Райагрошляхбуд"
#03580073
Переможець 1 498 124,22
UAH з ПДВ
14 серпня 2023 15:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 11:12
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 16:00
КП Антоновича.pdf укладений
14 серпня 2023 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 498 124,22
UAH (в тому числі ПДВ 249 687,37 UAH)