Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудит річної фінансової звітності
Очікувана вартість
636 000,00 UAH
UA-2023-08-14-001475-a ● b1d57b2f360644ef9e6aa49d01ae7dea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Сас Валентина 0442385892 v.sas@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 11:59 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 11:59 |
Очікувана вартість: | 636 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аудит річної фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 березня 2024
ДК 021:2015: 79212500-8 — Послуги з перевірки бухгалтерської звітності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунок за надані аудиторські послуги протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 10:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 2.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 1.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 3.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 4.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 5.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 6.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
Додаток 7.doc | |
14 серпня 2023 10:07 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 15 серпня 2023 09:57
Дата відповіді: 16 серпня 2023 13:26
Пунктом 4.10 Додатку 4, в інших вимогах, переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації (далі – Тендерна документація) встановлено вимогу щодо надання довідки, складеної у довільній формі, про відсутність за останні 5 років фактів притягнення учасника до професійної (дисциплінарної) відповідальності та/або застосування стягнень до учасника з боку ОСНАД за порушення вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та/або міжнародних стандартів аудиту.
Така вимога до Тендерної документації не передбачена законодавством та обмежує коло потенційних учасників. Згідно з частино четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами і доповненнями) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію. Крім того, така вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип недискрімінації учасників та рівного ставлення до них (пункт четвертий, частина перша стаття 5 визначено Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами і доповненнями).
Варто зазначити, що Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», зокрема пунктом дев’ятим з приміткою один частиною першою статтею 1, до переліку суб’єктів аудиторської діяльності, що мають добру репутацію віднесено аудиторські фірми до яких не застосовувалося стягнення у вигляді попередження або зупинення права на надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності три та більше разів протягом 24 календарних місяців.
Отже, на підставі вищезазначеного можна дійти висновку, що тендерна документація штучно обмежує конкуренцію (коло учасників), адже містить дискримінаційні ознаки, що зумовлюють обмеження конкуренції та дискримінують учасників.
Тому, просимо внести зміни до Тендерної документації, зокрема виключити пункт 4.10 Додатку 4 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ», наступного змісту:
«4.10. Довідка, складена у довільній формі, про відсутність за останні 5 років фактів притягнення учасника до професійної (дисциплінарної) відповідальності та/або застосування стягнень до учасника з боку ОСНАД за порушення вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та/або міжнародних стандартів аудиту.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією встановлено вимогу щодо обов’язкової відсутності за останні 5 років фактів притягнення учасника до професійної (дисциплінарної) відповідальності та/або застосування стягнень до учасника з боку ОСНАД (орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю) за порушення вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року № 2258-VIII (далі – Закон №2258-VIII), та/або міжнародних стандартів аудиту (далі – МСА).
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону №2258-VIII: «Аудиторський звіт - документ, підготовлений суб’єктом аудиторської діяльності відповідно до МСА та вимог цього Закону за результатами аудиту фінансової звітності (консолідованої фінансової звітності, комбінованої фінансової звітності)». У разі, якщо суб’єкт аудиторської діяльності порушує вимоги Закону №2258-VIII та/або МСА, то це ставить під сумнів здатність такого суб’єкта аудиторської діяльності якісно виконати послуги з аудиту фінансової звітності.
Органом, до компетенції якого, зокрема, входить фіксація порушень суб’єктом аудиторської діяльності вимог Закону №2258-VIII та/або МСА є ОСНАД. ОСНАД є незалежним органом, відповідальним за здійснення суспільного нагляду за аудиторською діяльністю в Україні та утворено відповідно до Закону №2258–VIII.
Таким чином, у разі, якщо уповноважений орган (ОСНАД) встановив порушення вимог Закону №2258-VIII та/або МСА з боку суб’єкта аудиторської діяльності, то це є обґрунтованою підставою для неприйнятності такого суб’єкта аудиторської діяльності у якості учасника для надання послуг, які базуються саме на вимогах Закону №2258-VIII та МСА.
Використання терміну «добра репутація», встановленого Законом
№2258-VIII, в контексті здійснення публічних закупівель є некоректним. Термін «добра репутація» використовується для прийняття рішення щодо скасування реєстрації аудиторської фірми. Відповідно до частини 6 статті 5 Закону №2258-VIII: «Аудиторська фірма повинна мати добру репутацію. Реєстрація аудиторської фірми, яка втратила добру репутацію, у Реєстрі скасовується на підставі відповідного рішення, прийнятого у порядку, визначеному цим Законом». Таким чином, втрата доброї репутації взагалі унеможливлює здійснення аудиторської діяльності.
КП «Київський метрополітен» у своїй діяльності суворо дотримується законодавства України. Ми очікуємо, що виконавець послуг також буде суворо дотримуватись законодавства України, особливо професійного законодавства, яке є базою для надання послуг з аудиту.
Зважаючи на вищезазначене, внесення змін до тендерної документації на закупівлю є недоцільним.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону №2258-VIII: «Аудиторський звіт - документ, підготовлений суб’єктом аудиторської діяльності відповідно до МСА та вимог цього Закону за результатами аудиту фінансової звітності (консолідованої фінансової звітності, комбінованої фінансової звітності)». У разі, якщо суб’єкт аудиторської діяльності порушує вимоги Закону №2258-VIII та/або МСА, то це ставить під сумнів здатність такого суб’єкта аудиторської діяльності якісно виконати послуги з аудиту фінансової звітності.
Органом, до компетенції якого, зокрема, входить фіксація порушень суб’єктом аудиторської діяльності вимог Закону №2258-VIII та/або МСА є ОСНАД. ОСНАД є незалежним органом, відповідальним за здійснення суспільного нагляду за аудиторською діяльністю в Україні та утворено відповідно до Закону №2258–VIII.
Таким чином, у разі, якщо уповноважений орган (ОСНАД) встановив порушення вимог Закону №2258-VIII та/або МСА з боку суб’єкта аудиторської діяльності, то це є обґрунтованою підставою для неприйнятності такого суб’єкта аудиторської діяльності у якості учасника для надання послуг, які базуються саме на вимогах Закону №2258-VIII та МСА.
Використання терміну «добра репутація», встановленого Законом
№2258-VIII, в контексті здійснення публічних закупівель є некоректним. Термін «добра репутація» використовується для прийняття рішення щодо скасування реєстрації аудиторської фірми. Відповідно до частини 6 статті 5 Закону №2258-VIII: «Аудиторська фірма повинна мати добру репутацію. Реєстрація аудиторської фірми, яка втратила добру репутацію, у Реєстрі скасовується на підставі відповідного рішення, прийнятого у порядку, визначеному цим Законом». Таким чином, втрата доброї репутації взагалі унеможливлює здійснення аудиторської діяльності.
КП «Київський метрополітен» у своїй діяльності суворо дотримується законодавства України. Ми очікуємо, що виконавець послуг також буде суворо дотримуватись законодавства України, особливо професійного законодавства, яке є базою для надання послуг з аудиту.
Зважаючи на вищезазначене, внесення змін до тендерної документації на закупівлю є недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА" |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
496 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКФ УКРАЇНА" #34619277 |
Відхилено |
496 800,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 16:45
|
|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" #36694398 |
Переможець |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 16:51
|
361-Упр-23 від 12.09.2023 ТОВ КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА.pdf | укладений |
12 вересня 2023 16:50
|