Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Код ДК 021:2015: 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги (Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників навчально-тренувального збору з загальної фізичної підготовки з баскетболу, волейболу - відповідний код ДК (ДК 021:2015: 98341000-5 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання)"
Очікувана вартість
175 350,00 UAH
UA-2023-08-12-000058-a 30f689558a354026b79f5fc22dc89ed6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сахарук Анастасія Русланівна

+380633690943 sportsclublviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівський комунальний заклад "Клуб ігрових видів спорту"
Код ЄДРПОУ: 42143064
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок 1
Контактна особа: Сахарук Анастасія Русланівна
+380633690943
sportsclublviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Найменування замовника: Львівський комунальний заклад "Клуб ігрових видів спорту". Місцезнаходження: 79008, Львівська обл., м. Львів, пл. Ринок, буд. 1. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42143064. Категорія: відповідно до п.3 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону згідно з п. 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 29.07.23 р. було оголошено у системі закупівлю за предметом ""Код ДК 021:2015: 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги (Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників навчально-тренувального збору з загальної фізичної підготовки з баскетболу, волейболу - відповідний код ДК (ДК 021:2015: 98341000-5 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання)" відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості) (ідентифікатор закупівлі -UA-2023-07-29-000386-a). 07.08.23 р. електронною системою закупівель було повідомлено про те, відкриті торги на закупівлю відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції. Відповідно до пп. 6 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Закупівля здійснюється у відповідності до даного пункту Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Код ДК 021:2015: 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги (Послуги з тимчасового розміщення (проживання) учасників навчально-тренувального збору з загальної фізичної підготовки з баскетболу, волейболу - відповідний код ДК (ДК 021:2015: 98341000-5 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, с. Тисовець, с. Тисовець
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Тендерна документація

12 серпня 2023 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Навчально- спортивна база зимових видів спорту «Тисовець»
#14303193
Переможець 175 350,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2023 09:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 22:08
договір прооживання НТЗ.pdf укладений
12 серпня 2023 09:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2023 — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 175 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 342,16 UAH)