Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136777 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, будинок 36 Б |
Контактна особа: |
Ірина Бойко +380983983788 irinaselest125@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 11:11 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 11:11 |
Очікувана вартість: | 29 298 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 870000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | завдаток у вигляді внесення грошових коштів на рахунок Замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 40 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 15:46 |
тушонка .docx | |
11 серпня 2023 15:46 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Ми як Замовник вимагаємо надання у складі пропозиції оригіналу або копії акту державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданого виробнику товару не раніше 2023 року, оскільки даний товар який закуповується буде роздаватися у продуктових наборах населенню.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 цього Закону.
Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Ми як Замовник вимагаємо надання у складі пропозиції оригіналу або копії акту державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданого виробнику товару не раніше 2023 року, оскільки даний товар який закуповується буде роздаватися у продуктових наборах населенню.
У зв’язку із впровадженням військового стану було введено мораторій на проведення планових перевірок, що у свою чергу дало можливість деяким виробника недобросовісно відноситися до процесу виробництва, тому Ми вимагаємо зазначений акт виданий не раніше 2023 року щоб бути впевненими, що виробники дотримуються санітарно – гігієнічних умов на виробництві, адже Ми несемо відповідальність за надані продукти.
Отже, враховуючи вище вказане Ми як Замовник маємо переконатися у тому, що продукція безпечна та виробництво харчових продуктів відповідає Закону № 2042 "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин".
Скарги до процедури
Дата подання: 04 вересня 2023 12:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000013 ● 8c1c32339a844895b17ad54374e2ce7e
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-08-11-009910-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:47:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі свинини тушкованої ж/б 525г (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-009910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 16:01:20
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-08-11-009910-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-19-000013
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-08-11-009910-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-19-000013
19.10.2023 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит про надання пояснень:
Питання 1: Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на перше питання
Рішенням Криворізької міської ради від 30.11.2022 № 1521 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2022 роках» затверджено планові призначення бюджетних коштів на 2023 рік у сумі 70,0 млн грн на забезпечення продуктами харчування цивільного населення. Рішенням виконкому Криворізької міської ради від 25.01.2023 № 83 «Про затвердження Порядку надання в період дії воєнного стану в Україні продуктових наборів мешканцям м. Кривого Рогу на безоплатній основі» у затверджено перелік продуктів харчування, що входять до складу продуктового набору та визначено категорії сімей, які мають право на отримання продуктових наборів. Рішенням Криворізької міської ради від 27.06.2023 № 1994 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2023 роках» на продовження роботи з забезпечення продуктами харчування мешканців Кривого Рогу додатково виділено кошти у сумі 40,6 млн грн.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департаментом соціальної політики виконкому міської ради було зроблено запити цінових пропозицій (скан-копії додаються) потенційним постачальникам, та отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких визначалась вартість предмета закупівлі (скан-копії додаються). Крім того, у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 департаментом проведено збір загальнодоступної інформації про ціну на товар у торговельних мережах міста (скан-копії додаються). На підставі отриманих інформацій складено очікувану вартість предмета закупівлі (тушонку).
Питання 2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь на друге питання
Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обґрунтування» на власному Web-сайті.
Департамент соціальної політики є структурним підрозділом виконкому Криворізької міської ради і не має окремого власного офіційного вебпорталу. Офіційний вебпортал міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр», створено виконавчим комітетом Криворізької міської ради, але на період воєнного стану обмежується робота офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією.
Додатки на 21 арк.
Уповноважена особа Бойко І.В.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" |
20 046 000,00
UAH з ПДВ
|
17 948 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" |
29 220 900,00
UAH з ПДВ
|
17 948 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
20 030 580,00
UAH з ПДВ
|
18 642 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
24 672 000,00
UAH з ПДВ
|
21 264 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спарта 2015" |
29 035 860,00
UAH з ПДВ
|
21 279 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МКТ23" |
26 625 200,00
UAH з ПДВ
|
26 332 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вестпол" |
28 141 500,00
UAH з ПДВ
|
26 614 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" #37124055 |
Рішення скасоване |
17 948 800,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 16:30
|
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" #38359763 |
Рішення скасоване |
17 948 880,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Рішення скасоване |
18 642 780,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Рішення скасоване |
21 264 180,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2023 15:54
|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Рішення скасоване |
21 279 600,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
|
ТОВ "МКТ23" #45129126 |
Рішення скасоване |
26 332 220,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 15:35
|
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" #37124055 |
Відхилено |
17 948 800,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 16:04
|
|
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго" #38359763 |
Відхилено |
17 948 880,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 16:08
|
|
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" #39917620 |
Відхилено |
18 642 780,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 16:23
|
|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
21 264 180,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 14:09
|
протокол 173 звіт свинина тушкована.docx | укладений |
01 листопада 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:32
|
ДУ 61.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:31
|
повідомлення.doc | зміни до договору |
03 жовтня 2023 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 08:25
|
61.pdf | укладений |
03 жовтня 2023 08:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |