Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна), банківські реквізити ( номер рахунку, назва та Мфо банку), керівництво ( посада, ПІБ, телефон дляконтактів), форму власності та правовий статус, організаційно-правова форма ( для юридичних осіб, крім, об»єднання учасників), основний вид діяльності.
Згідно пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено для учасників- юридичних осіб: довідка у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі. На підтвердження інформації, зазначеної у такій довідці, учасник надає у складі пропозиції наступні документи: - протокол зборів засновників про призначення директора або виписка з протоколу засновників або рішення засновника/ учасника, наказ про призначення – у разі підписання керівником організації- учасника; статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора ( у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статусу).
Згідно пункту 3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено для учасників надати Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2023 році
Згідно пункту 5 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено надати свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку .
Згідно пункту 7 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено надати лист-згоду на обробку персональних даних учасника та іншої інформації, що передбачена цією документацією
Згідно пункту 9 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено надати гарантійний лист від учасника із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати послуги/ роботи що закуповується, відповідно до умов договору.
Згідно пункту 10 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації встановлено для учасників лист-згода на можливе відтермінування платежу в залежності від реального фінансування.
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу II Додатка 1 до Тендерної документації встановлено для учасників довідка в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність власних або орендованих транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування, інструменту та спорядження, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт.
Згідно підпункту 1.2. пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання.
Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати:
- у підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов оголошення копї чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні ( дорожні ) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації- інший документ, що посвідчує право власності ( обліку)- за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі учасника;
- якщо транспортні засоби, будівельні ( дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не є власністю учасника, а залучені ( договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються:
1) завірені копії або скановані копії оригіналів дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю договорів: оренди ( лізингу) та інших ( договори, що посвідчують право користування на всі, вказані у довідці транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування, надані учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації);
2) завірені копії або скановані копії оригіналів актів приймання-передачі учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, до договорів ( у разі, коли вимогами чинного законодавства України та /або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
3) завірені копії або скановані копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів тощо, інший документ, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі чи перебування його на обліку.
4) оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та інших для виконання робіт ( надання послуг) Субпідрядником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі.
Підпунктом 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати наступні документи на кожну особу зазначену в довідці:
1) копії чи оригінали трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІП працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника та слідуюча за нею ), копії чи оригінали наказів про призначення на посаду, або копії чи оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору.
2) на інженерно-технічних працівників, що перераховані в довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів.
Для головного інженера ( або особи, яка виконує його функції), та /або виконавець робіт, обов»язкова наявність вищої технічної освіти або середньої спеціальної технічної освіти.
Учасник підтверджує наявність на підприємстві сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-XIV « Про архітектурну діяльність»)
Учасник підтверджує наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Учасник підтверджує наявність у працівників робітничих професій ( не менше 4-ох осіб) посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуск до виконання робіт з інструментом і пристроями ( НПАОП 0.00-1.71-13)
- -групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуск до робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07 )( за наявності)
Згідно підпункту 2.3 пункту 2 розділу II Додатка 1 до Тендерної документації встановлено для учасників про підтвердження можливості дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/ витягів з протоколів підтверджуючих наявність знань з охорони праці у керівника учасника та головного інженера/ інженера, інженера з охорони праці, виконроба/ майстра, що вказані у довідці та посвідчення.
Згідно Додатка 2 до Тендерної документації встановлено для учасників надати :
Лист-підтвердження щодо забезпечення працівників засобами індивідуального захисту.
Лист наступного змісту: «Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх: - податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, - витрат на матеріали та інших витрат….»
Гарантійний лист, про те, що учасник несе особисту відповідальність за безпечне виконання робіт, за безпеку працюючого персоналу під час проведення робіт на території замовника, за справний стан обладнання та інструменту, який буде використовуватися для робіт,
Виключення:
1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ЗВЕДЕНО» #42740897 (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд. 2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-11-004829-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме:
- В довідці «Відомості про учасника» за вих. № 15/08/23-03 від 15 червня 2023 року не вказано форму власності та правовий статус, організаційно-правова форма і основний вид діяльності що не відповідає пункту 1 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- - Учасником не надано Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі, що не відповідає абзацу 1 пункту 2 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учаснико не надано рішення № 1 засновника ТОВ « ЗВЕДЕНО» від 09.01.2019 року, що не відповідає абзацу 2 пункту 2 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано Статут підприємства зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора ( у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами ( у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту), що не відповідає абзацу 4 пункту 2 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- -Учасник не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2023 році, що не відповідає пункту 3 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Не надано Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку, що не відповідає пункту 5 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано Гарантійний лист- підтвердження, що учасник не є громадянином російської федерації/ республіки білорусь, що не відповідає абзацу 4 пункту 2 розділу ІI Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано Лист-згоду на обробку персональних даних керівника та працівників ТОВ «ЗВЕДЕНО», що не відповідає пункту 7 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано Гарантійний лист із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати роботи що закуповуються, відповідно до умов Договору, що не відповідає пункту 9 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасник не надав Лист-згоду на можливе відтермінування платежу в залежності від реального фінансування, що не відповідає пункту 10 розділу І Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що не відповідає підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІI Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 за підписом керівника та головного бухгалтера/ бухгалтера про знаходження транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування на обліку підприємства, які включені учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази станом на 20 серпня 2023 року, що не відповідає підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІI Додатка 1 до Тендерної документації;
- До договору про надання послуг транспортних засобів № 17/08-23 від 17 серпня 2023 року Учасником не надано лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі, що не відповідає абзацу 4 підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІI Додатка 1 до Тендерної документації;
- Надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні за вих. № 17/08/23-2 від 17.08.2023 р., в якій не вказано сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи- Охрімчук Людмили Володимирівни, яка залучена згідно Договору про надання послуг № 16/08 від 16.08.2023 року, що не відповідає тендерній документації.
- Учасником не надано скановану копію кваліфікаційного сертифікату інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації виданий Охрімчук Людмилі Володимирівні та скан-копію диплома про закінчення навчального закладу, що не відповідає абзацу 2 підпункту 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано копії чи оригінали наказів про призначення на посаду, а саме: головного інженера-Дуденок Олега Володимировича, начальника виробничого відділу -Гук Ларису Іванівну, майстра дільниці- Горобець Олега Анатолійовича, покрівельника будівельного – Вовна Віталія Володимировича, Сокальського Олександра Вікторовича, Москаленко Сергія Олександровича, Пастовенського В»ячеслава Віталійовича, машиніста екскаватора- Абдрахманова Олега Камулловича, що не відповідає абзацу 1 підпункту 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасник не надав посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме: групи електробезпеки не нижче 2-ї – Вовна Віталію Володимировичу, Сокальському Олександру Вікторовичу, Москаленко Сергію Олександровичу та Пастовенському В»ячеславу Віталійовичу, що не відповідає підпункту 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Надано посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці Пастовенському В»ячеславу Віталійовичу, а саме: допуск до виконання робіт з інструментом і пристроями ( НПАОП 0.00-1.71-13) та допуск до робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07) термін діі закінчився 02.07.2021 року, що не відповідає підпункту 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки видані інженеру з охорони праці Дуденок Олегу Володимировичу та майстру дільниці Горобець Олегу Анатолійовичу, що не відповідає підпункту 2.2 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки видані керівнику підприємства Євгенію Анатолійовичу Суходавченко, що не відповідає підпункту 2.3 пункту 2 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації;
- Учасником не надано лист-підтвердження щодо забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації;
- Учасником не надано лист наступного змісту « Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх: - податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, - витрат на матеріали та інших витрат….»за підписом керівника та печатки, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
- Учасником не надано гарантійний лист про те, що учасник несе особисту відповідальність за безпечне виконання робіт, за безпеку працюючого персоналу під час проведення робіт на території замовника, за справний стан обладнання та інструменту, який буде використовуватися для робіт, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно частини 40 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин, що зазначені нижче:
- Оновити довідку «Відомості про учасника» за вих. № 15/08/23-03 від 15 червня 2023 року і вказати форму власності та правовий статус, організаційно-правова форма і основний вид діяльності;
- - Надати Довідку у довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції, тендерну пропозицію та договір за результатами проведення процедури закупівлі;
- Надати рішення № 1 засновника ТОВ « ЗВЕДЕНО» від 09.01.2019 року, про призначення на посаду директора Євгенія Анатолійовича Суходавченко ;
- Надати Статут підприємства зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора ( у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами ( у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту);
- -Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, у вигляді розширених даних, виданий у 2023 році;
- Надати Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку;
- Надати Гарантійний лист- підтвердження, що учасник не є громадянином російської федерації/ республіки білорусь ;
- Надати Лист-згоду на обробку персональних даних керівника та працівників ТОВ «ЗВЕДЕНО»;
- Надати Гарантійний лист із підтвердженням можливості своєчасно та у визначений замовником термін виконати роботи що закуповуються;
- Надати Лист-згоду на можливе відтермінування платежу в залежності від реального фінансування;
- Надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт;
- Надати оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 за підписом керівника та головного бухгалтера/ бухгалтера про знаходження транспортних засобів, механізмів, обладнання та устаткування на обліку підприємства, які включені учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази станом на 23 серпня 2023 року;
- До договору про надання послуг транспортних засобів № 17/08-23 від 17 серпня 2023 року Учасником надати лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин на весь строк надання послуг/ виконання робіт за предметом закупівлі;
- Надати оновлену довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у технічному завданні за вих. № 17/08/23-2 від 17.08.2023 р., в якій вказати сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи- Охрімчук Людмили Володимирівни, яка залучена згідно Договору про надання послуг № 16/08 від 16.08.2023 року;
- Надати скановану копію кваліфікаційного сертифікату інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації виданий Охрімчук Людмилі Володимирівні та скан-копію диплома про закінчення навчального закладу;
-Надати копії чи оригінали наказів про призначення на посаду, а саме: головного інженера-Дуденок Олега Володимировича, начальника виробничого відділу -Гук Ларису Іванівну, майстра дільниці- Горобець Олега Анатолійовича, покрівельника будівельного – Вовна Віталія Володимировича, Сокальського Олександра Вікторовича, Москаленко Сергія Олександровича, Пастовенського В»ячеслава Віталійовича, машиніста екскаватора- Абдрахманова Олега Камулловича;
- Надати посвідчення і протоколи (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме: групи електробезпеки не нижче 2-ї – Вовна Віталію Володимировичу, Сокальському Олександру Вікторовичу, Москаленко Сергію Олександровичу та Пастовенському В»ячеславу Віталійовичу;
- Надати посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці Пастовенському В»ячеславу Віталійовичу, а саме: допуск до виконання робіт з інструментом і пристроями ( НПАОП 0.00-1.71-13) та допуск до робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07) термін діі закінчився 02.07.2021 року;
- Надати посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки видані інженеру з охорони праці Дуденок Олегу Володимировичу та майстру дільниці Горобець Олегу Анатолійовичу;
- Надати посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки видані керівнику підприємства Євгенію Анатолійовичу Суходавченко;
- Надати лист-підтвердження щодо забезпечення працівників засобами індивідуального захисту;
- Учаснику надати лист наступного змісту « Ми, (назва Учасника), уважно вивчили документацію та провели, згідно зазначених обсягів розрахунок ціни з урахуванням усіх: - податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, - витрат на матеріали та інших витрат….»за підписом керівника та печатки.
- Учаснику надати гарантійний лист про те, що учасник несе особисту відповідальність за безпечне виконання робіт, за безпеку працюючого персоналу під час проведення робіт на території замовника, за справний стан обладнання та інструменту, який буде використовуватися для робіт.