Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 15:47 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 15:47 |
Очікувана вартість: | 2 303 736,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 518,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 (десять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 (десять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
-розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 000 (десять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати – після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду в термін 10 календарних днів, але по мірі надходження бюджетних коштів призначених на оплату робіт за даним договором | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2023 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2023 12:58 |
ЗТД т.н. Красівське 23-27 22.08.doc | |
22 серпня 2023 12:58 |
ЗТД т.н. Красівське 23-27 22.08.doc | |
22 серпня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД 22.08.docx | |
22 серпня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД 22.08.docx | |
22 серпня 2023 12:58 |
ЗТД т.н. Красівське 23-27 22.08.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000060 ● 6e7dfff84d274a40b5a1d7b61a1fe7a3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 106-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.11.2023 № 106-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-08-10-011503-a, 10.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 16:45:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2303736,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-10-011503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- 29.08.2023 замовник почав розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ", який станом на дату початку моніторингу триває.
З якої причини на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутні будь які відомості щодо вказаного питання та перебігу процедури закупівлі?
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 16:26:24
На запит про надання пояснень повідомляємо наступне
1) Замовником по даній закупівлі було прийнято аргументоване рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, про що свідчить протокол уповноваженої особи від 31.08.2023, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
В подальшому, у замовника не було технічної можливості для прийняття відповідного рішення.
2) Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення забезпечено шляхом оприлюднення відповідної інформації на сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації, посилання на сайт: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli
Надання інформації про усунення порушення замовником
згідно протоколу засідання уповноваженої особи від 19.12.2023 р. відмінено процедуру закупівлі – відкриті торги «Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040509 Новопілля-Красівське-Веселе-Вільне-Солдатське км 23+320-км 27+800 Криворізького району Дніпропетровської області» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (далі-Закупівля) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами, далі - Особливості), а саме через встановлені порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, зокрема порушення строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2023-12-19 10:19:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ" |
1 197 942,00
UAH з ПДВ
|
649 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
1 197 942,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ" #39080628 |
Очікує рішення |
649 999,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 16:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 серпня 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2023 10:14 |
Кінець періоду оскарження: | 30 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме через встановлені порушення вимог частини 10 статті 29 Закону, зокрема порушення строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною |
19 грудня 2023 10:14
|
Електронний підпис |