Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Банкетка)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2023-08-10-010539-a ● 907c572fc4ea43da80f12da9bba2fdea
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983080 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 4-Б |
Контактна особа: |
Бойко Людмила VOLNARCO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 15:09 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 15:09 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Банкетка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 вересня 2023
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2023: 34833 — Стілець загального призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до чинного законодавствам України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки Товару. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 19:03 |
Перелік змін 1.docx | |
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №4 до тенд. док..docx | |
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №3 до тенд. док..docx | |
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №2 до тенд. док..docx | |
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №1 до тенд. док..docx | |
11 серпня 2023 19:03 |
тендерна документація.docx |
11 серпня 2023 19:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №4 до тенд. док..docx
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №3 до тенд. док..docx
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №2 до тенд. док..docx
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
Додаток №1 до тенд. док..docx
|
|||
11 серпня 2023 19:03 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо уточнити вимогу та надати можливість надання більш нових документів
Дата подання: 11 серпня 2023 11:14
Дата відповіді: 11 серпня 2023 18:47
Доброго дня , просимо видалити або ж відкорегувати вимогу стосовно надання певного докмументу, який виданий виключно одному виробнику в Україні. Оскільки процес сертифікації проходить постійно, відповідно до зміни вимог стосовно розробки, виготовлення, екологічних вимог, які постійно удосконалюються, то й вимоги та визначення ДСТУ та ISO також коригуються. Тобто весь світ, у тому числі й Україна, вже мають сертифікати ISO від 2016, 2017, 2018, 2019, 2021 та ін років, а ви вимагаєте виключно 2015 року, оскільки у Вашого виробника, який має виграти є лише такий сертифікат. Просимо Замовника, внести зміну до даної вимоги, та надати можливість всім учасникам та виробникам медичних меблів, які мають повний комплект документів згідно Постанови КМУ № 753 від 2 жовтня 2013 року, у тому числі Сертифікати системи управління якістю ISO, Декларації відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів прийняти участь у торгах, та запропонувати найнижчі ціни . Сподіваємося Ви дійсно бажаєте придбати товари високої якості за найнижчими цінами а не замутити наступну корупційну схему , хоч і на невеликій сумі, але все ж. Таким чином пропонуємо внести зміни, та не вимагати допотопні сертифікати а надати можливість і новим підприємствам що мають точно не гірші а деколи й кращі стандарти та екологічні характеристики, прийняти участь в торгах. Сподіваємося, що Ви не причетні до корупції, та чекаємо змін в документацію. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат щодо посвідчення системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 є діючим документом, та таким який стосується системи підтримання екологічного управління.
Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Вимагаючи вищезазначений документ Замовник не порушив принципи та нормативні документи законодавства, що стосується Публічних закупівель. Однак нами буде внесено зміни, стосовно даного документа, для збереження доступу учасників в яких відсутній даний документи та унеможливити подання пропозицій виключно одним учасником.
Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Вимагаючи вищезазначений документ Замовник не порушив принципи та нормативні документи законодавства, що стосується Публічних закупівель. Однак нами буде внесено зміни, стосовно даного документа, для збереження доступу учасників в яких відсутній даний документи та унеможливити подання пропозицій виключно одним учасником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальчук Людмила Олександрівна |
31 650,00
UAH з ПДВ
|
28 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧУК ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
31 150,00
UAH з ПДВ
|
31 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальчук Людмила Олександрівна #3181919187 |
Переможець |
28 600,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 19:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 18:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 12:15
|
529.pdf | укладений |
28 серпня 2023 12:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Банкетка) | 5 | штуки |
5 720,00
UAH
|