Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05392163 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул. Слобожанська, буд. 151 А |
Контактна особа: |
Павлухін Юрій Анатолійович +380577412070 vukh_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2023 15:55 |
Очікувана вартість: | 2 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2023 15:51 |
ДОДАТОК_6 - Проект договору_Нафта і дистиляти.doc | |
10 серпня 2023 15:51 |
ТД_ВУКГ_з особливостями |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000059 ● b2575ac3f3f64eb1b2c730bf8f9f19c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 20:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 211
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2023 № 211
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-08-10-009952-a 10.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 10:24:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95 (в талонах) та Дизельного палива (в талонах) (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-009952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 08:11:37
Пояснення на запитання 1:
Обґрунтування розміру витрат,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.02.2020р. №275, а саме: кількість предмета закупівлі визначена на підставі аналізу фактичного використанні палива за попередній рік
з урахуванням запланованих поточних завдань; технічні та якісні характеристик предмета закупівлі сформовані спеціалістами підприємства (головним інженером та майстрами відповідних ділянок); очікувану вартість визначено методом порівняння ринкових цін шляхом аналізу цін на паливо в мережі Internet за тими брендами, АЗС яких знаходяться в швидкий досяжності до нашого підприємства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 10:51:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95 (в талонах) та Дизельного палива (в талонах) (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-009952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з пунктом 4.8. Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження можливості отримання Товару з власної АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана скановані копії про право власності на АЗС дійсні на дату подання.
Для підтвердження можливості отримання Товару з орендованої АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана сканована копія договору та актів приймання передачі даної АЗС дійсних на дату подання.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконано вимоги пункту 4.8. Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 08:37:46
Пояснення до питання 2
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження можливості отримання Товару на АЗС Замовник передбачів різні варіанти користування конкретної АЗС постачальником. Тому учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконано вимоги пункту 4.9. Додатку 3 до тендерної документації, а до пункту 4.8. Додатку 3 до тендерної документації учасник процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» відношення не має.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 11:33:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-95 (в талонах) та Дизельного палива (в талонах) (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-009952-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з пунктом 4.8. Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження можливості отримання Товару з власної АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана скановані копії про право власності на АЗС дійсні на дату подання. Для підтвердження можливості отримання Товару з орендованої АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана сканована копія договору та актів приймання передачі даної АЗС дійсних на дату подання.
Згідно з пунктом 4.9. Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи орендатора(-рів) кожної АЗС, вказаних у п 4.3 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований/удосканалений електронний підпис (КЕП/УЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Відповідно до наданої Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» інформації викладеної в файлі «ДОКУМЕНТИ ДО ПРОПОЗИЦІЇ» Довідка «ПЕРЕЛІК АЗС», жодна з перелічених АЗС не вказана, як партнерська або власна чи орендована.
Яким чином, Замовником визначено з перелічених в Довідці «ПЕРЕЛІК АЗС» Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» АЗС, партнерські або власні чи орендовані АЗС?
Крім того, згідно з Додатком 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з обґрунтуванням підстав неподання. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Яким чином, виконано вимоги Додатку 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, в частині надання Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» довідки у довільній формі про те, що документи не подаються з обґрунтуванням підстав неподання?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:43:04
Відповідь на питання 3
Згідно п.31 ч.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Згідно п.32 ч.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Згідно ч.9 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно пункту 4.3. Додатку 3 до ТД: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі щодо всіх АЗС учасника, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника бензином А- 95, дизельним паливом (за талонами), з обов’язковим зазначенням щодо кожної запропонованої учасником АЗС:
- назви АЗС,
- адреси АЗС.
Від учасників не вимагалось надання інформації у вищезазначеній довідці щодо права користування АЗС(власна, орендована або партнерська).
Згідно п. 4.8. Для підтвердження можливості отримання Товару з власної АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана скановані копії про право власності на АЗС дійсні на дату подання. Для підтвердження можливості отримання Товару з орендованої АЗС в складі тендерної пропозиції має бути надана сканована копія договору та актів приймання передачі даної АЗС дійсних на дату подання.
4.9. Для підтвердження можливості отримання Товару з партнерських АЗС учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа від власника(ків) чи орендатора(-рів) кожної АЗС, вказаних у п 4.3 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований/удосканалений електронний підпис (КЕП/УЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевіритиКЕП/УЕП.
Тобто, учасник який використовує у закупівлі власні АЗС надає документи права власності, учасник, який використовує орендовані АЗС подає договір оренди, а учасник з партнерськими АЗС надає оригінал листа від власника(ків) чи орендатора(-рів) кожної АЗС, вказаних у п 4.3 цього Додатку як партнерських, виданий учаснику, не більше ніж за 30 днів до дати оголошення про проведення цих торгів, про гарантований та безперебійний відпуск палива по талонам та зразку запропонованого учасником (лист повинен містити назву та зразки талонів (лицьової та зворотної сторони). На оригінал листа накладається кваліфікований/удосканалений електронний підпис (КЕП/УЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у с кладі тендерної пропозиції надано листа файл : «Лист від ОІЛ КАРТ СЕРВІС.pdf.asice.zip, Лист від ОІЛ КАРТ СЕРВІС.pdf.asice.zip.p7s», який відповідає вимогам п. 4.9. Додатку 3 до тендерної документації , що підтверджує можливість отримання Товару з партнерських АЗС.
Іншої інформації Замовник не вимагав.
Учасником процедури закупівель ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» надано всі документи, що вимагались тендерною документацією Замовника. Враховуючи вищезазначене та за відсутності підстав для відхилення учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» було визначено переможцем та укладено договір.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2023 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” |
2 335 200,00
UAH з ПДВ
|
2 335 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” #45153578 |
Переможець |
2 335 200,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 17:41
|
договір | укладений |
11 вересня 2023 17:40
|