Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та поточного ремонту картриджів, діагностики та обслуговування комп'ютерної техніки.
Очікувана вартість
540,00 UAH
UA-2023-08-10-001886-a 886040afc0804e73ba5f28a4e56a5484
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гудилко Юлія

380988782235 finovruch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44116083
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, вул.Шевченка Тараса, будинок 31-а
Контактна особа: Гудилко Юлія
380988782235
finovruch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, вул.Шевченка Тараса, будинок 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Відновлення картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, вул.Шевченка Тараса, будинок 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

10 серпня 2023 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2023 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2023 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2023 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванов Денис Валерійович
#3005804970
Переможець 540,00
UAH
10 серпня 2023 10:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 2 штуки 180,00
UAH
Відновлення картриджа 1 штуки 180,00
UAH