Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення (заміна трьох дерев'яних вікон та одних дерев’яних дверей) Код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
112 658,30 UAH
UA-2023-08-08-008021-a 38aef3b0201b4a80acc90b5d9a5e6d48
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуднівець Ірина Анатоліївна

+380612332578 buh@zp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 26316700
Вебсайт: https://zp.court.gov.ua/tu08/
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Проспект Соборний,168
Контактна особа: Чуднівець Ірина Анатоліївна
+380612332578
buh@zp.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Незалежної України буд.1/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує та здійснює оплату у терміті не пізніше 20 календарних днів з дати підписання обома сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

08 серпня 2023 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРСТРОЙ»
#32149672
Переможець 112 658,30
UAH з ПДВ
08 серпня 2023 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2023 15:10
договір укладений
08 серпня 2023 14:58