Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14 - Бобринець - вихід на а/д Н14 Коригування.
Очікувана вартість
73 308 157,00 UAH
UA-2023-08-07-011678-a ● 6e0a55b98e6544d1aa6fcffbdb60e7a2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 19:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 73 308 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 366 540,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 300 000,00 (триста тисяч) гривень (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації/ КНУ Настанова з визначення вартості будівництва; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14 - Бобринець - вихід на а/д Н14 Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення , С120138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Дата закінчення звітного періоду | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 20:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 20:08 |
Додаток 3 (проект договору).doc | |
14 серпня 2023 20:08 |
ТД К.р. міст Бобринець км 4+336 (коригування)н.р.doc | |
14 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2 .doc | |
14 серпня 2023 20:08 |
Перелік змін до тендерної документації.doc |
14 серпня 2023 20:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2023 20:08 |
Додаток 3 (проект договору).doc
|
|||
14 серпня 2023 20:08 |
ТД К.р. міст Бобринець км 4+336 (коригування)н.р.doc
|
|||
14 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2 .doc
|
|||
14 серпня 2023 20:08 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дозвіл на виконання робіт
Дата подання: 08 серпня 2023 11:17
Дата відповіді: 11 серпня 2023 12:12
Добрий день! Шановний Замовнику, в Розділі 3 п.6 Тендерної документації Вами вимагається надання чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відповідною відміткою про реєстрацію в журналі обліку суб’єктів господарювання Територіального управління Держпраці України із зазначенням номеру та дати реєстрації на право виконання наступних робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в колодязях, траншеях, котлованах; роботи верхолазні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 №357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Просимо надати пояснення, якщо в складі тендерної пропозиції буде надано Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (термін дії 2022 р.) та лист-пояснення щодо строку дії дозвільних документів з посиланням на норми діючого законодавства чи буде такий дозвіл вважати "Чинним" відповідно до вимоги Тендерної документації? Так як в розумінні законодавства такий дозвіл є чинним.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учаснику! Документи надані в складі пропозиції повинні відповідати вимогам Тендерної документації та нормам діючого законодавства.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 09 серпня 2023 14:58
Дата відповіді: 12 серпня 2023 16:15
Вітаю! Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами вимагається, що Учасник має підтвердити наступні види робіт:
1 Влаштування понуру
2 Влаштування/монтаж затворних пристроїв/затворів
3 Влаштування армосіток
4 Влаштування монолітних основ/фундаментів
5 Контроль якості зварних з’єднань трубопроводів методом радіографування
Згідно умов тендерної документації Аналогічним вважається договір, за яким учасником виконувались роботи з капітального ремонту або реконструкції або будівництва мостів/мостових переходів/шляхопроводів/естакад/віадуків/гідроспоруд.
Встановлюючи дану вимогу, щодо видів робіт, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Також, Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
Такі вимоги щодо аналогічних видів робіт як: влаштування понуру, влаштування/монтаж затворних пристроїв/затворів греблі, контроль якості зварних з’єднань трубопроводів методом радіографування дискримінують наше підприємство та інших потенційних учасників, які мають позитивний та багаторічний досвід виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва саме мостових споруд та не мають досвіду виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва гідроспоруд та/або досвіду виконання робіт в газопостачальній системі, тощо, так як:
Влаштування понуру – це вид робіт, який виконується виключно при ремонті або реконструкції або будівництві гідротехнічних споруд (греблі, дамби, водозабірні споруди, тощо);
Влаштування/монтаж затворних пристроїв/затворів – роботи, які виконуються при ремонті або реконструкції або будівництві земляних гребель, водопропускних споруд, гравітаційних гребель на скельних і нескельних основах, судноплавного шлюзу, тобто гідротехнічних споруд.
Контроль якості зварних з’єднань трубопроводів методом радіографування – переважно цей метод зварювання виконується при виконання робіт з влаштування систем газопостачання та/або на атомних електростанціях.
Отже, виходячи з вищезазначеного, дані роботи мають характер виконання робіт зовсім в іншій сфері.
Відповідно до підпункту 4.1 Розділ 1. Загальні положення тендерної документації назва предмета закупівлі за даними торгами є Капітальний ремонт мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14 - Бобринець - вихід на а/д Н14 Коригування. Наголошуємо, що предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ МОСТУ.
Міст — споруда, призначена для руху через річку, яр та інші перешкоди, межами якої є початок і кінець прогонових споруд.
На думку Замовника, аналогічним може бути договір на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва ГІДРОСПОРУД.
Гідротехнічна споруда — інженерна споруда, що допомагає здійснювати певні водогосподарські заходи як щодо використання водних ресурсів, так і для захисту від шкідливої дії води.
Виходячи з вищезазначених визначень, робимо висновок, що гідроспоруда немає зовсім ніякого відношення до мостів/мостових переходів/шляхопроводів/естакад/віадуків.
Проаналізувавши технічне завдання на виконання робіт з Капітального ремонту мосту на км 4+336 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С120138 від а/д Н-14 - Бобринець - вихід на а/д Н14 Коригування, хочемо відмітити, що вищезазначені види робіт, які Замовник вимагає підтвердити, як досвід виконання аналогічного договору, не є основними роботами, які мають бути виконання при ремонті об'єкта будівництва, а саме - МОСТУ.
З одного боку, таке рішення Замовника цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), однак тендерною документацією відкритих торгів встановлені дискримінаційні умови підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Слід також відмітити, що встановлена Замовником дана вимога значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки у галузі, саме мостового будівництва в Україні виконані договори з такими специфічними видами робіт трапляються вкрай рідко. З огляду на вищезазначене, тільки невелика кількість потенційних учасників процедури закупівлі відповідає даному кваліфікаційному критерію. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, обмежувальною та нічим не обґрунтовану для нашого підприємства, а також інших учасників, які мають позитивний та багаторічний досвід виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва саме мостових споруд та не мають досвіду виконання окремих вузькопрофільних видів робіт таких як: влаштування понуру, влаштування/монтаж затворних пристроїв/затворів, контроль якості зварних з’єднань трубопроводів методом радіографування.
На нашу думку, що Замовником було створено штучні перепони (проаналізувавши спроможності потенційних Учасників закупівлі, що були подана по іншим, попереднім закупівлям і доступна у вільному перегляді на сайті системи закупівель Прозорро), подолати яку не зможе переважна більшість потенційних учасників, які відповідають всім іншим кваліфікаційним критеріям.
Наголошуємо на тому, що ми не вважаємо дискримінаційною кваліфікаційну вимогу щодо наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) і саме тих робіт, які безпосередньо відносяться до основних по предмету закупівлі, проте Замовник встановив у складі кваліфікаційного критерію надмірну вимогу, яку неможливо виконати потенційним учасникам закупівлі на момент проведення закупівлі.
Все вищеописане, безперечно, створює умови для упередженої оцінки тих чи інших учасників і, як результат – можливість їх дискримінації за надуманими причинами.
Як наслідок, зазначені вимоги порушують принципи здійснення закупівель та можуть призводити до значного зменшення кола потенційних учасників торгів, спровокувати змову між учасниками та Замовником і створювати ризик здійснення неефективної закупівлі з ризиком втрат бюджетних коштів.
Вважаємо, що Замовник мав би розумно, із дотриманням принципів недискримінації учасників закупівлі застосувати ці положення таким чином, щоб не обмежувати коло учасників закупівлі, сприяти раціональному витрачанню бюджетних коштів (в тому числі з точки зору економії), надати іншим потенційним учасникам закупівель позитивно проявити себе на ринку та усунути порушення щодо дискримінації учасників.
Зазначені порушення Замовника можуть бути усунені шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме шляхом викладення до Додатку 1 тендерної документації в іншій редакції, з врахуванням вищевикладеного.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону, «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Окремо хочемо наголосити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також, відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення тендерної документації (в частині наших зауважень) є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів і бажає взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а також вимоги статті 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги Додатку 1 Тендерної документації, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а також спосіб документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), що знаходить підтвердження навіть у Вашому питанні. Види робіт досвід виконання яких Учасник має документально підтвердити містяться в Технічному завданні, що є частиною проектно-кошторисної документації яка має позитивний експертний звіт.
Договірна ціна
Дата подання: 10 серпня 2023 14:33
Дата відповіді: 13 серпня 2023 18:52
Чи потрібно в складі тендерної пропозиції учаснику надавати розрахунок договірної ціни з підтверджуючими розрахунками?
Відповідь: Відповідно до пунктів 1 та 6 Розділу 3 Тендерної документації - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в додатку 2 до тендерної документації, тобто надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 2 до цієї документації) за підписом керівника або уповноваженої особи.
Відомість ресурсів
Дата подання: 10 серпня 2023 16:14
Дата відповіді: 13 серпня 2023 19:08
Добрий день! Для коректного розрахунку договірної ціни просимо надати відомість ресурсів або ж інший відповідний документ, де міститься найменування матеріалів, які будуть використовуватися на об'єкті будівництва, так як в технічному ця інформація відсутня.
Відповідь: Доброго дня! Договірна ціна повинна бути розрахована у відповідності до розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова) та складена за формою, яку наведено у Додатку 30 Настанови. Договірна ціна розраховується на підставі: - обсягів робіт, передбачених технічною специфікацією (Технічним завданням відповідно до додатку № 2 до тендерної документації), технології виконання робіт, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних робіт у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці, - поточних цін на матеріальні ресурси, вартості експлуатації машин і механізмів, прийнятих відповідно до п. 5.10 Настанови. - інших чинних будівельних норм. При складанні договірної ціни розмір кошторисної заробітної плати розраховується Учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку Учасник планує отримувати на об’єкті виконання робіт відповідно до п. 5.3 Настанови. Заготівельно-складські витрати визначаються, відповідно до абзацу 4 п. 5.10 Настанови, за відсотковими показниками. Учасником в договірній ціні повинно бути враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. До вартості включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами. В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт, з урахуванням робіт/послуг, що виконуються субпідрядниками. Договірна ціна вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ) із зазначенням вартості зворотних матеріалів без відрахування їх із загальної суми пропозиції та з урахуванням сплати всіх необхідних податків та зборів. До договірної ціни не включаються витрати, пов'язані з підготовкою тендерної пропозиції та з укладенням договору.
Лист
Дата подання: 10 серпня 2023 17:45
Дата відповіді: 13 серпня 2023 18:42
Відповідно до умов ТД переможець процедури закупівлі має надати лист Міністерства юстиції України (територіального/міжрегіонального управління) щодо відсутності/наявності інформації стосовно Переможця в Єдиному реєстрі підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Документ повинен бути датований не раніше тридцяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір.
Яким чином учасники-переможці мають отримати даний лист? Чому у всієї країни нормально функціонують публічні реєстри, а у вас ні???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно - комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану відсутній вільний доступ Замовника до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ на даний час є обмеженим або зупиненим.
Проект договору
Дата подання: 11 серпня 2023 08:41
Дата відповіді: 14 серпня 2023 14:33
Пунктом 11.3 проєктом Договору підряду зазначено, що "Підрядник до початку виконання робіт за даним договором зобов’язується у строк не більше 3-х днів з дня отримання проектно-кошторисної документації погодити у Замовника протокол підбору складу гарячих асфальтобетонних сумішей, використання яких передбачається проектно-кошторисною документацією та предметом даного договору, на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний».
Відсутність такого погодження є підставою для одностороннього розірвання цього Договору Замовником відповідно до його умов." Тобто, на об'єкті, де загальна кількість асфальтобетонних сумішей не перевищує 150т. Ви збираєтеся, в разі не виконання такої вимоги, розірвати договір в односторонньому порядку? Відмітимо, що Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. У вищезазначених документах відсутня така підстав для розірвання договору. Аргументуйте дану підставу вказавши посилання на статті законодавчих актів. Якщо не аргументуєте, внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону. Стаття 651 Цивільного кодексу України; статті 179 та 188 Господарського кодексу України; Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 передбачають викладення пункту 11.3 проекту договору в редакції згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Договір підряду
Дата подання: 11 серпня 2023 08:45
Дата відповіді: 14 серпня 2023 19:38
Проєктом договору підряду п.16.2 ... у разі несвоєчасного усунення недоліків, виявлених при прийманні об'єкта в експлуатацію або протягом гарантійного терміну, що виникли, Підрядник сплачує пеню у розмірі 0,05 1 відсотка від договірної ціни робіт... Пеню у розмірі якого саме відсотка має сплатити Підрядник? У вас не коректо зазначено вимогу. Внесіть зміни, бо умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Схема маршруту транспортування
Дата подання: 11 серпня 2023 10:29
Дата відповіді: 14 серпня 2023 19:39
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1). Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог Учасник надає транспортну схему та схему маршруту транспортування за формою, що приведена нижче
ТРАНСПОРТНА СХЕМА
№ п/п Найменування (асфальтобетонна суміш) Виробник/ Постачальник
Місце виробництва (адреса) Місце доставки (адреса) Загальна відстань транспортування, км Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування
Що таке транспортна схема зрозуміло, так як вона є в складі тендерної документації, а схема маршруту транспортування? Ви пишете за формою, що приведена нижче, а нижче приведена тільки форма транспортної схеми. Просимо надати пояснення, що таке схема маршруту транспортування та коректно викласти умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Тендерна документація
Дата подання: 11 серпня 2023 17:32
Дата відповіді: 14 серпня 2023 19:38
Розділ 6. Пункт 5. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури у порядку та на умовах, визначених Законом та Особливостями. Переможець процедури закупівлі надає документи, що підтверджують відсутність підстав, установлені пунктом 47 Особливостей, а не 44.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" |
60 705 276,03
UAH з ПДВ
|
60 705 276,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОНОС-ЛІДЕР" #38436025 |
Переможець |
60 705 276,03
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2024 17:19
|
ДУ Бобринець.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2024 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:10
|
ДУ 138-23-23 (22.04.24).pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:18
|
ДУ 138-23-245 міст Бобринець 4+336.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 19:35
|
138-23 (міст км 4+336 Бобринець).pdf | укладений |
28 серпня 2023 19:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 138/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 138/23/245 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 138/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 138/23/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна параметрів виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 138/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 138/23/55 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |