Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бондарівський ліцей Овруцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06670598 |
Місцезнаходження: | 11152, Україна , Житомирська обл., село Бондарі, вул. Шкільна,будинок 10 |
Контактна особа: |
Прачук Наталія Володимирівна 380966443115 natali27.11@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 11:03 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 11:03 |
Очікувана вартість: | 5 189 439,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 947,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника ,після підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за повністю завершені роботи протягом 10 (десяти ) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 17:23 |
Перелік змін.docx | |
14 серпня 2023 17:22 |
Перелік змін.docx | |
14 серпня 2023 17:21 |
Тендерна документація кап.ремонт _зміни docx.docx | |
07 серпня 2023 15:37 |
Тендерна документація кап.ремонт .docx |
14 серпня 2023 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2023 17:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 серпня 2023 17:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 серпня 2023 17:21 |
Тендерна документація кап.ремонт _зміни docx.docx
|
|||
07 серпня 2023 15:37 |
Тендерна документація кап.ремонт .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000013 ● b1579bbec4fd41a3947f43ca57ca6eef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2023
№ 77-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.12.2023 № 77-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-08-07-009007-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 16:36:06
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт частини покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) Бондарівського ліцею Овруцької міської ради за адресою : Житомирська область, Коростенський район, с.Бондарі, вул.Шкільна,10» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-07-009007-a), а також відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Просимо надати документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Бондарівського ліцея Овруцької міської ради (далі – Замовник), учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Разом з тим зазначено, що якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у вікритих торгах, учасник має надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України »Про санкції»
Слід зазначити, що на даний час відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав передбачених підпунктом 11 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, абзацом 17 пункту 47 Особливостей чітко передбачено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення, чому Замовником все ж таки передбачено у Додатку № 2 до тендерної документації вищевказану вимогу, яка суперечить вимогам абзацу 17 пункту 47 Особливостей.
3) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 21.08.2023 до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції учасниками Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СТРОЙ ІНВЕСТ» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХІ».
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.08.2023 № 30 відхилено від участі у торгах пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ СТРОЙ ІНВЕСТ».
В свою чергу, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.08.2023 № 32 визнано переможцем торгів тендерну пропозицію подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХІ» (далі – ТОВ «ІНБУД-ХХІ»), яка, як встановлено проведеним моніторингом, не відповідала вимогам передбаченим тендерною документацією та підлягала до відхилення.
Відтак, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Крім того, вищевказаним додатком передбачено, що для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХІ» надано довідку від 11.08.2023 № 400 про наявність у власності вказаного товариства обладнання та матеріально-технічної бази та технологій учасника, зокрема: відбійного молотка (тип моделі НК Макіта 0500) у кі-сті 4 шт; перфоратора пневматичного (тип моделі-Макіта HR2470 780 Вт (електричний)) у кі-сті 10 шт; підмостку (тип моделі-МЛ-2) у кі-сті 6 шт; шліфмашини кутової (тип моделі-GA9022SF 220 Вт Макіта) у кі-сті 5 шт; шурупокрута мереживного (тип моделі Макіта 6821 мережевого 570 Вт) у кі-сті 2 шт; дрилю міксера (тип моделі – Фіолент МД-11Е (електричний)) у кі-сті 4 шт; перфоратора (тип моделі HITACHI) у кі-сті 1 шт.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що ТОВ «ІНБУД-ХХІ» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження права власності на: відбійний молоток (тип моделі НК Макіта 0500) у кі-сті 3 шт; перфоратор пневматичний (тип моделі-Макіта HR2470 780 Вт (електричний)) у кі-сті 4 шт; підмостку (тип моделі-МЛ-2) у кі-сті 1 шт; шліфмашину кутову (тип моделі-GA9022SF 220 Вт Макіта) у кі-сті 4 шт; шурупокрут мереживний (тип моделі Макіта 6821 мережевого 570 Вт) у кі-сті 2 шт; дриль міксер (тип моделі – Фіолент МД-11Е (електричний)) у кі-сті 3 шт; перфоратор (тип моделі HITACHI) у кі-сті 1 шт, чим не підтверджено відповідність учасника ТОВ «ІНБУД-ХХІ» кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та не дотримано вимоги передбачені Додатком № 1 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 6 до тендерної документації передбачено, що учасники у складі пропозицій повинні надати копії дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів на вивіз та утилізацію або розміщення будівельного сміття.
Відтак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХІ» надано договір на приймання та захоронення відходів (куби) від 23.01.2023 № 609041/36, однак не надано договору на вивезення будівельного сміття, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 6 до тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХІ» не надано довідки з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів, щодо відсутності у складі пропозиції документів на вивезення будівельного сміття.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
В свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Відтак, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням норм Особливостей.
Враховуючи вищевказане, в порушення вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНБУД-ХХІ», як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНБУД-ХХІ» або ж надайте аргументоване обгрунтування дотримання ТОВ «ІНБУД-ХХІ» вимог передбачених Додатком №2 до тендерної документацієї Замовника ?
4) Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей передбачено, що продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Проведеним моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 30.11.2023 № 1 внесено зміни до договору підряду від 14.09.2023 № 33 щодо продовження строку виконання робіт.
У зв’язку з вище викладеним, прошу надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання робіт за договором підряду від 14.09.2023 № 33 та як наслідок укладання додаткової угоди від 30.11.2023 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України передбачено, що невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-08 17:23:04
Пояснення
На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 2024-01-03 16:36:06), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення.
1. «Просимо надати документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Пояснення:
Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту (Додаток 1), отриманого за результатами експертизи кошторисної частини проектної документації. У якості підтвердження надається копія позитивного експертного звіту та копія зведеного кошторисного розрахунку (Додаток 2)із кошторисної частини проектної документації.
2. «….. Слід зазначити, що на даний час відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав передбачених підпунктом 11 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, абзацом 17 пункту 47 Особливостей чітко передбачено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення, чому Замовником все ж таки передбачено у Додатку № 2 до тендерної документації вищевказану вимогу, яка суперечить вимогам абзацу 17пункту47Особливостей.»
Пояснення:
В електронній системі закупівель Prozorro міститься інформація, яка свідчить про наявність технічної можливості на час проведення тендеру та на час подання тендерних пропозицій учасниками тендеру підтвердити відсутність підстав, передбачених підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав. Зокрема, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ІНБУД-ХХІ» присутні відмітки (так/ні) в розділі, де самостійно (під час подання учасниками своїх пропозицій) декларується відсутність підстав, передбачених підпунктом 11 пункту 47 Особливостей(Додаток 3).
Таким чином, наявність у Додатку № 2 до тендерної документації вищевказаної вимоги не суперечить вимогам абзацу 17 пункту 47 Особливостей.(підстави для відмови в участі в відкритих торгах завантажено з різних майданчиків)
3. «Додатком № 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Крім того, вищевказаним додатком передбачено, що для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці……..»
Пояснення:
При проведенні тендеру Замовник керувався необхідністю виконання капітального ремонту покрівлі закладу, враховуючи її критичний несправний стан, обмежені строки виконання робіт в межах існуючого бюджетного 2023 року, значний обсяг робіт, а також забезпечення допустимих санітарних умов перебування учнів та педагогічного, обслуговуючого персоналу в будівлі закладу.
Для аналізу інформації Учасника, наданої для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовником вивчено надані Учасником у «5.довідка про наявність обладнання» довідку від 11.08.2023 року № 400 та оборотно-сальдові відомості за рахунками 10 та 11 за І півріччя 2023 року (як документ, що підтверджує право власності). За результатами аналізу встановлено невідповідності в назвах обладнання, проте підтверджено наявну та кількісну відповідність, а також право власності на обладнання та матеріально-технічну базу Учасника.
4. «….. Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 6 до тендерної документації передбачено, що учасники у складі пропозицій повинні надати копії дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів на вивіз та утилізацію або розміщення будівельного сміття.
Відтак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХІ» надано договір на приймання та захоронення відходів (куби) від 23.01.2023 № 609041/36, однак не надано договору на вивезення будівельного сміття, чим не дотримано вимоги передбачені пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатком № 6 до тендерної документації.
Пояснення:
У складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ «ІНБУД-ХХІ» надано договір «Договір №609041/36 на приймання і захоронення відходів (куби)» (далі за пунктом – Договір №609041/36). Відповідно до пункту 2.1. Договору №609041/36, Виконавець надає послуги з захоронення, в т. ч. приймання, зберігання, розміщення твердих будівельних відходів, а Замовник здійснює оплату послуг на умовах Договору №609041/36.Разом з тим, Договором №609041/36 (пункт 2.3.) передбачено, що завезення відходів на полігон здійснюється транспортом Замовника. Пунктом 2.4. Договору №609041/36 встановлено перелік транспортних засобів, якими Замовник здійснює завезення відходів на полігон.Файл «5.довідка про наявність обладнання» тендерної пропозиції Учасника містить копію документу, що підтверджує право власності ТОВ «ІНБУД-ХХІ» на транспортний засіб, що зазначений у пункті 2.4. Договору. Окрім того, інші пункти (зокрема 5.6, 5.8) Договору №609041/36 підтверджують факт вивезення будівельного сміття.
Таким чином, Учасник виконав вимогу про наявність договору на вивезення та розміщення будівельного сміття.
Отже, вимога Замовника про надання договору на вивезення будівельного сміття Учасником виконана.
5. «Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей передбачено, що продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю…..».
Пояснення:
Під час виконання умов Договору учасник ТОВ «ІНБУД-ХХІ» звернувся до Замовника з письмовим проханням про перенесення строків виконання робіт, але без перенесення строку дії Договору про закупівлю в цілому. Таким чином, роботи за Договором мали бути виконані у 2023році, як і передбачалось раніше. Своє прохання Учасник аргументував тим, що вчасне виконання умов договору неможливе через частковий дефіцит на ринку та затримки з постачанням будівельних матеріалів (враховуючи діючий військовий стан в Україні через агресію російської федерації), що впливає на строки виконання Договору в цілому.
Замовник прийняв прохання Учасника зокрема і через те, що під час виконання умов Договору, у Житомирській області оголошувалися повітряні тривоги, що стало причиною призупинення виконання Робіт на час таких повітряних тривог та залишення працівниками Учасника своїх робочих місць, оскільки робота під час повітряної тривоги становить явну небезпеку здоров’ю працівникам Учасника
(Додатки :
-лист щодо виконання роботи за договором;
-розпорядження Торгово-промислової палати України №8 від 25.02.2022р;
-указ президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно наказу Бондарівського ліцею Овруцької міської ради №07 від 16.01.2024 року «Про притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи» уповноваженій особі - Прачук Наталії Володимирівні оголошено дисциплінарну відповідальність у вигляді Попередження. За наказом уповноважена особа зобов’язана: - при проведенні процедур державних закупівель керуватися законодавством, нормативними документами, що регулюють здійснення процедур державних закупівель. - здійснювати моніторинг за змінами до законодавства, нормативних документів, що регулюють здійснення процедур державних закупівель. - узагальнити та надати інформацію про можливість проходження навчання з питань публічних закупівель для Замовників (ціна, навчальні організації, строки).
2024-01-17 17:22:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, частини 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 17 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, частини 1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 17 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.) • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до відповідальності особи, якою вчинено порушення.
2024-02-02 14:32:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" |
4 849 500,00
UAH з ПДВ
|
4 849 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХI |
4 956 131,48
UAH з ПДВ
|
4 956 131,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ" #42498894 |
Відхилено |
4 849 500,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 серпня 2023 16:39
|
ТОВ ІНБУД-ХХI #30310563 |
Переможець |
4 956 131,48
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2023 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:14
|
дод.уг3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:28
|
дод уг кап рем.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 13:27
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 15:52
|
договір 33.pdf | укладений |
15 вересня 2023 15:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт частини покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) Бондарівського ліцею Овруцької міської ради за адресою : Житомирська область, Коростенський район,с.Бондарі,вул.Шкільна,10"Код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи . | 1 | Роботи |
4 956 131,48
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Неможливе виконання робіт через частковий дефіцит на ринку та затримку з постачанням будівельних матеріалів (враховуючи діючий військовий стан в Україні через агресію російської федерації),що впливає на строки виконання робіт по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі та зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.п.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України "Про публічні закупівлі",на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування(затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178). |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт частини покрівлі (заміна покрівельного матеріалу) Бондарівського ліцею Овруцької міської ради за адресою : Житомирська область, Коростенський район,с.Бондарі,вул.Шкільна,10"Код ДК 021:2015 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи . | 1 | Роботи |
4 911 476,99
UAH з ПДВ
|