Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва» (Послуги з проведення оцінки збитків пошкодженого нерухомого майна внаслідок збройної агресії Російської Федерації)
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2023-08-04-007698-a ● 43ce30553c384342a8cb61a84efe7ca0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341776 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА 9 |
Контактна особа: |
Павло Ряполов +380677686560 kpdmbtidmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2023 15:26 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2023 15:26 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Послуги з проведення оцінки збитків пошкодженого нерухомого майна внаслідок збройної агресії Російської Федерації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, після пред’явлення Виконавцем рахунку-фактури та акта виконаних робіт на Послуги протягом 10 робочих днів з дня надання послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 14:21 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами).docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
Додаток 4 до тендерної документації (цінова проп.).doc | |
04 серпня 2023 14:21 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору).docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
04 серпня 2023 14:21 |
Додаток 2 до тендерної документації (тех.характеристика).docx |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-08-30-000037 • 0b2a386b544e49ef90755d6e44bd2099
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-08-30
•
13:11
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Під час проведення процедури закупівлі, яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-08-04-007698-а «Консультаційні послуги в галузях інженерії та будівництва» (Послуги з проведення оцінки збитків пошкодженого нерухомого майна внаслідок збройної агресії Російської Федерації), 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), Замовник КП «Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації» (далі - ДМБТІ) Дніпровської міської ради (далі - ДМР), безпідставно відхилило найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Експерт+» (код ЄДРПОУ 31687674).
По перше, відповідно до інформації вказаного Протокольного рішення (протоколу) №18 від 21.08.2023 року: «Учасник надав пояснення, які фактично містять загальні фрази щодо досвіду роботи у галузі надання послуг із оцінки збитків пошкодженого нерухомого майна внаслідок збройної агресії рф. В довідці зазначено, що вартість пропозиції відповідає ринковому рівню цін на подібні послуги з оцінки, але не надано жодних підтверджуючих документів.» В той же час, на виконання п. 14, ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасником закупівлі завантажена Довідка №82-Д/23/2 від 15.08.2023 р.(надана протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції як обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції), в якій зазначені сприятливі умови - Узагальнена інформація про показники найбільшої ціни надання послуг з оцінки об’єктів (Лист ФДМУ №10-59-13607 від 23.09.2022 р.)., за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. Тож Довідка №82-Д/23/2 від 15.08.2023 р. обґрунтування щодо ціни в довільній формі містить як сприятливі умови так і посилання на вже надані (виконані) аналогічні договори та акти виконаних робіт із вартістю послуг яка знаходиться в межах запропонованої тендерної пропозиції учасника закупівлі, що є фактом підтвердження інформації наведеній в Довідці.
По друге, Замовником було порушено ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а саме ст.29, п.12, у частині невідповідності змісту, форми, інформації Протоколу розгляду тендерної пропозиції, а саме частини 1): протокол не містить місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію, та частини 3) відсутній перелік тендерних пропозицій
У нашому випадку Учасником було виконано всі умови аукціону та надано найбільш економічно вигідну пропозицію
Учасник надав обґрунтування аномально низької ціни вчасно та з дотриманням вимог тендерної документації, зокрема, обґрунтування містить пояснення, завдяки чому досягається економія коштів.
У свою чергу, Замовник діючи недобросовісно, в інтересах третьої особи, прийняв рішення про дискваліфікацію
З огляду на вищевикладене, очевидно що рішення про дискваліфікацію було прийнято з порушеннями, протокол розгляду тендерної пропозиції складено з порушеннями.
А тому таке рішення підлягає скасуванню як незаконне, та таке, що порушує право ТОВ «Експерт+» на реалізацію свої прав як постачальника послуг із найбільш економічно вигідною пропозицією. Замовник не був суворим до умов проведення аукціону і закрив очі на ці порушення, що ще раз свідчить про прийняття рішення про дискваліфікацію в інтересах третьої особи
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ+" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЖИРОВ АНДРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ" |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
184 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПЕРТ+" #31687674 |
Відхилено |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 18:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 серпня 2023 00:00
|
ФОП "ЖИРОВ АНДРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ" #2558411037 |
Переможець |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:57
|
Додаткова угода 3 ФОП ЖИРОВ.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:38
|
Протокол 22 про зміну КЕКВ на 2610.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:30
|
Додаткова угода 2 ФОП ЖИРОВ.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:57
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 14:19
|
Договір про надання послуг з оцінки.pdf | укладений |
04 вересня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів договору та калькуляції до нього |
Номер договору про закупівлю: | 3008/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів, одиниці виміру у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 3008/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна КЕКВ |
Номер договору про закупівлю: | 3008/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол № 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та порядку здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 3008/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |