Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд" |
Код ЄДРПОУ: | 35563257 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Желіско Марія Романівна +380322444135 kplortn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 80 236 702,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 401 183,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 11:05 |
Тендерна документація Либохора.docx | |
04 серпня 2023 11:05 |
Додаток 1. кваліфікація.docx | |
04 серпня 2023 11:05 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
04 серпня 2023 11:05 |
додаток 2. технічне завдання либохора.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000020 ● 026f4217d0f44447afc409937dc74c75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-04-003372-a 04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 09:43:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Либохора Турківського району Львівської області. Коригування (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-003372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 10:41:01
Пояснення на запит
Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Либохора Турківського району Львівської області. Коригування».
Обґрунтування розміру витрат: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті.
Обґрунтування технічних характеристик: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують інтереси мешканців с.Либохора, оскільки завершення будівництва навчального закладу є надзвичайно важливим для цього населеного пункту. Технічні характеристики зазначені в тендерній документації, зокрема у Додатку №2.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 12:15:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Либохора Турківського району Львівської області. Коригування (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-003372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи (договірну ціну із пояснювальною запискою, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів), що підтверджують виконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов підпункту 3.4 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 15:19:27
Пояснення на запит
На виконання вимог підпункту 3.4. пункту 3 додатку №2 до ТД (технічне завдання), учасник-переможець надав договірну ціну із пояснювальною запискою, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:59:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва загальноосвітньої школи I-III ступенів в с. Либохора Турківського району Львівської області. Коригування (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-04-003372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо дотримання учасником процедури закупівлі ПП «БУДПРАЙМ» вимог пункту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації стосовно наявності техніки і обладнання необхідного для виконання робіт відповідно до технічного завдання (додаток 2 до тендерної документації) з урахуванням наданого на запит Держаудитслужби додатка «Відомість ресурсів до договірної ціни» (у наданій у складі тендерної пропозиції довідці учасника ПП «БУДПРАЙМ» про наявність обладнання та матеріально - технічної бази від 09.08.2023 № 01 відсутня інформація про наявність техніки і обладнання, а саме: Автобетононасоси, продуктивність 65 м3/год; Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м, Бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткість 250 л; Глиномішалки, місткість 4 м3; Установки бурові шнекового буріння для улаштування буронабивних паль, глибина свердловини до 20 м, діаметр до 1200 мм; Установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду глибиною до 500 м, початковий діаметр до 394 мм, кінцевий діаметр до 190 мм, вантажопідйомність 12,5 т).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 15:10:39
Пояснення на запит
Згідно із п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Від учасника вимагалося подати у складі тендерної пропозиції наступне:
1.1. Довідку, складену у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг);
1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт або договір лізингу тощо.
1.3. Наявність власної матеріально-технічної бази і обладнання підтверджується шляхом надання свідоцтв про реєстрацію (для транспортних засобів) та/або договорами купівлі-продачу/накладними, оборотно-сальдовою відомістю (для іншого обладнання, інструментів, тощо).
Також було встановлено, що учасник повинен мати власне або орендоване обладнання, необхідне для виконання робіт; у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт/договір оренди, лізингу тощо.
Вимоги п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації не містили уточнень з приводу того, що довідка учасника повинна враховувати увесь перелік техніки, яку він включить у відомість ресурсів (у разі якщо стане учасником-переможцем).
Також звертаємо увагу, що довідку про наявність матеріально-технічної бази ПП «БУДПРАЙМ» готував, коли був в статусі учасника закупівлі, а відомість ресурсів, - коли став учасником-переможцем.
Отож, відповідаючи на ваше питання повідомляємо, що на етапі кваліфікації учасника процедури закупівлі не було підстав стверджувати, що ПП «БУДПРАЙМ» не відповідає вимогам п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації.
Після визначення учасника переможцем та отримання від нього підсумкової відомості ресурсів також не було підстав стверджувати про його невідповідність вимогам п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації, оскільки тендерна документація не містила вимог про те, що в Довідку про наявність МТБ потрібно включати усі машини та механізми, які включені у відомість ресурсів.
Крім цього, замовник враховує той об’єктивний факт, що подання у складі тендерної пропозиції інформації про наявну техніку не обов’язково означає, що саме ця одиниця техніки буде безпосередньо використана при здійсненні будівельних робіт. Зважаючи на те, що в нашій країні війна, ніхто не гарантує цілісність та збереження будівельної техніки (інформацію про яку надано у складі пропозиції) до завершення будівництва. Крім цього, будівельні фірми постійно переукладають договори оренди техніки. Тому не виключено, що в процесі виконання робіт в підрядника може навіть з’явитися техніка кращої якості порівняно з тою, яку він зазначав у документах пропозиції.
У всякому разі, Договором про закупівлю встановлено строк виконання робіт, а також відповідальність за його недотримання. Тому якщо відсутність якоїсь техніки буде призводити до затримки виконання робіт, замовник матиме заходи впливу на підрядника. Наразі договір виконується, і таких ситуацій не виникало.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновку моніторингу зазначено наступне: «…у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених пунктом 3.4 додатку 2 до тендерної документації, на електронну пошту або новою поштою або наручно, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформацію, поданою ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Вимога пунктом 3.4 додатку 2 до тендерної документації стосувалася не учасника, а учасника-переможця. Таким чином, Замовник не може погодитися із висновком моніторингу, оскільки саме від учасників не вимагалося подання документів поза електронною системою закупівель. Водночас, в подальшому врахуємо ваші зауваження, та при складанні тендерної документації будемо вимагати, щоб і учасник-переможець усі без виключення документи надавав через електронну систему.
2023-11-16 12:40:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДПРАЙМ" |
80 228 000,00
UAH з ПДВ
|
80 228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДПРАЙМ" #34943504 |
Переможець |
80 228 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 12:51
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 13:45
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 15:44
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 17:45
|
IMG_0009.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 17:33
|
IMG_0010.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 17:33
|
IMG_0011.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 15:02
|
IMG_0001.pdf | укладений |
29 серпня 2023 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 2508/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 та 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 2508/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування робіт у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 2508/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2508/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |