Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

какнцелярські товари
Очікувана вартість
1 903,00 UAH
UA-2023-08-03-006788-a 6e5a5333d2994b0093d1a466bbc6bc72
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернега Афанасія Вікторівна

+380678917125 vszorativ@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ соціального забезпечення та охорони здоров'я Оратівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43957528
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., смт Оратів, вул.Героїв Майдану,82
Контактна особа: Чернега Афанасія Вікторівна
+380678917125
vszorativ@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачка
Ціна за одиницю: 8UAH з ПДВ
скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
зошит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 штуки
Ціна за одиницю: 13UAH з ПДВ
папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
Ціна за одиницю: 14UAH з ПДВ
ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
стержні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, смт Оратів, вул. Героїв Майдану,82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

03 серпня 2023 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Перепьолкін С.В.
#2023817477
Переможець 1 903,00
UAH
03 серпня 2023 13:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 15:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
скоби 2 пачка 8,00
UAH
зошит 3 штуки 20,00
UAH
папки 40 штуки 13,00
UAH
ручки 7 штуки 14,00
UAH
стержні 10 штуки 2,00
UAH
папір 5 пачка 220,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 903,00
UAH