Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

універсальні послуги поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів – простих та рекомендованих на всій території України з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини, що знаходиться у замовника
Очікувана вартість
52 700,00 UAH
UA-2023-08-02-004336-a 6ce23b5bb07042c3ae35dbbe45146dc7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенко Марина Олександрівна

+380577021796 kuksenko@lg.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: господарський суд Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02844564
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пр. Науки, буд. 5
Контактна особа: Куксенко Марина Олександрівна
+380577021796
kuksenko@lg.arbitr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
універсальні послуги поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів – простих та рекомендованих на всій території України з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини, що знаходиться у замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник упродовж 7 (семи) робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури здійснює попередню оплату на строк до 3 (трьох) місяців, шляхом перерахування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Наказу Державної судової адміністрації України від 19.07.2023 № 332 «Про попередню оплату» попередньої оплати на вказаний в Договорі поточний рахунок Виконавця, у розмірі 100% суми, що забезпечує відправку однієї або декількох груп Поштових відправлень впродовж звітного періоду (календарного місяця), за діючими на момент приймання до пересилання Поштових відправлень Граничними тарифами та Тарифами. Кількість платежів в межах строку надання послуг визначено в Додатку 3, що є невід`ємною частиною Договору. Аванс 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2023 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 52 700,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2023 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 14:52
Додаткова угода № 1 від 30.11.2023 до Договору № 13-23/310723-05 від 31 липня 2023 року зміни до договору
01 грудня 2023 14:51
договір № 13-23/310723-05 від 31 липня 2023 року укладений
02 серпня 2023 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 7.2. розділу VII. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, ЗМІНА УМОВ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 13 220 грн. 00 коп. (тринадцять тисяч двісті двадцять грн. 0 коп.) та викласти пункт 3.1. розділу III. «ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору у новій редакції: 3.1. Загальна ціна Договору складає без ПДВ 32 900 грн. 00 коп. (тридцять дві тисячі дев’ятсот грн. 0 коп.), крім того ПДВ (20%) 6 580 грн. 00 коп. (шість тисяч п’ятсот вісімдесят грн. 0 коп.), загальна ціна Договору з ПДВ 39 480 грн. 00 коп. (тридцять дев'ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 0 коп.). Сторони домовилися внести зміни у Додаток 3 до Договору № 13-23/310723-05 від 31 липня 2023 року, виклавши його в новій редакції, яка додається до даної Додаткової угоди і є невід' ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 13-23/310723-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML