Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великобурлуцьке комунальне водопровідно-каналізаційне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 23147024 |
Місцезнаходження: | 62602, Україна , Харківська обл., смт Великий Бурлук, вул Шевченко буд 16 |
Контактна особа: |
Поломана Светлана Николаевна +380500771045 psveta_1971@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 календарних днів на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару), наданих Покупцю, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 16:21 |
Тендерна_документацiя.doc | |
01 серпня 2023 16:11 |
Додатки_3.doc | |
01 серпня 2023 16:11 |
Додатки_1-2.doc |
01 серпня 2023 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 серпня 2023 16:21 |
Тендерна_документацiя.doc
|
||
01 серпня 2023 16:11 |
Додатки_3.doc
|
||
01 серпня 2023 16:11 |
Додатки_1-2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитувач не довів, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси та перешкоджають подати свою тендерну пропозицію. На підставі вищезазначеного, вимога щодо внесення змін в тендерну документацію не задоволена.
Вищезазначена довідка включає перелік всіх рахунків, які відкриті в банківських установах. За допомогою цієї довідки Замовник разом з довідками про відсутність простроченої заборгованості Замовник може робити висновки про благонадійність певного суб’єкта господарювання. Це є особливо важливо, коли договором про закупівлі не передбачена попередня оплата.
Запитувач не довів, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси та перешкоджають подати свою тендерну пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000036 ● c2199e4e70ea4e6cae87aeccfd12ab02
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2023 № 206
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 18.09.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2023 № 206
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-08-01-010011-a 01.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 12:33:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Екскаватор-навантажувач з швидкоз’ємом, вузьким ковшом, планувальним ковшом, палентними вилами та гідравлічним відвалом» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-01-010011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Вимога тендерної документації передбачає надання Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування обладнання та матеріально- технічної бази, кількості та підстави володіння/ користування/залучення на інших договірних підставах. Пунктом 5 розділу 2 Додатку 2 передбачено, що Поставка, доставка та розвантаження Товару здійснюється за власний рахунок Продавця, власними силами, з використанням своїх залучених транспортних засобів. Одночасно,п 5.2.1. проекту договору передбачено, шо поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. В складі тендерної пропозиції надана довідка від 03.08.2023 №7, яка не містить інформацію про транспорт, яким буде залучено для доставку товару. Прошу надати пояснення стосовно вищевикладеного, та пояснити яким саме чином учасником виконано вимогу тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 11:37:57
Відповідь
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Крім цього, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до ст.4 Закону України України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
На підставі зазначеного вище, замовником після проведення зазначених дій, затверджено та оприлюднено річний план закупівель за адресою: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-08-01-004413-c, на підставі якого оголошено закупівлю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства.
2. Відповідно до п.п.1.1 Розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості та підстави володіння/ користування/залучення на інших договірних підставах.
У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" міститься довідка від 03.08.2023 №7. У цій довідці вказаний перелік обладнання, матеріально-технічної бази учасника.
Маємо зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно необхідності включення у довідку конкретного переліку обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, транспорту для перевезення предмету закупівлі.
Крім цього, у тендерній документації передбачено надання довідки з включенням інформації тільки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази. Учасник не зобов'язаний вказувати інформацію про транспорт або будь-які транспортні засоби.
Пунктом 5 розділу 2 Додатку 2 передбачено, що Поставка, доставка та розвантаження Товару здійснюється за власний рахунок Продавця, власними силами, з використанням своїх залучених транспортних засобів. Одночасно п 5.2.1. проекту договору передбачено, шо поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника.
Постачальник може здійснювати поставку предмету закупівлі безпосередньо без залучення сторонніх транспортних засобів. Тобто, екскаватор-навантажувач з швидкоз’ємом, вузьким ковшом, планувальним ковшом, палентними вилами та гідравлічним відвалом може рухатися самостійно, маючи технічно-справний стан. Це не є жодним порушенням законодавства України та умов договору про закупівлю.
Отже, Переможцем торгів не було порушено жодних умов тендерної документації в частині надання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Великобурлуцьке комунальне водопровідно-каналізаційне підприємство «Водоканал» надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 06.10.2023 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що Замовник порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, а саме: не надав інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, (зокрема цінових пропозицій та прайс-листів). Замовник не згодний з зауваженнями з наступних причин. Відповідно до ч. 5 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Північно-східний офіс Держаудитслужби 22.09.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо того, на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Слід зазначити, що контролюючий орган не вказав конкретний перелік документів або інформації, які Замовник повинен був надати. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2023 Замовник надав інформацію про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості закупівлі. У відповіді було зазначено наступне: "Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку". Вищезазначена фраза є цитатою з ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом іністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовник не зазначав у своїй відповіді, що на момент визначення очікуваної вартості закупівлі отримував будь-які прайс-листи або цінові пропозиції. Всі дані про ринкові ціни Замовником було отримано з загальнодоступної відкритої інформації та шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Замовник не зобов'язаний був надавати жодних документів (а саме: цінових пропозицій та прайс-листів), адже обов'язковість отримання таких документів не передбачена законодавством України. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні заперечення.
2023-10-12 11:58:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статі 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" #35856355 |
Переможець |
4 482 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2023 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 12:35
|
Додаткова Угода _1.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 10:43
|
Договір | укладений |
18 серпня 2023 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |