Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Гарне місто" Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 40711424 |
Місцезнаходження: | 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вулиця Франка,будинок 5А |
Контактна особа: |
Шульгина Людмила Сергіївна 380680525055 kp.garnemisto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 046 453,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 464,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються у відповідності до умов договору та цивільного кодексу України (ст. 692). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, за цінами, вказанами у видаткових накладних, на поточний банківський рахунок Постачальника. У разі затримки фінансування, оплата Товару може бути відтермінована до моменту надходження такого фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 13:50 |
Нова тенд документ навантажувач.doc | |
03 серпня 2023 13:50 |
перелік змін ТД.docx | |
01 серпня 2023 14:59 |
Оголошення про пров відкр торгів навантажувач.doc | |
01 серпня 2023 14:58 |
Проект договору навантажувач.doc | |
01 серпня 2023 14:54 |
тенд документ навантажувач.doc |
03 серпня 2023 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2023 13:50 |
Нова тенд документ навантажувач.doc
|
|||
03 серпня 2023 13:50 |
перелік змін ТД.docx
|
|||
01 серпня 2023 14:59 |
Оголошення про пров відкр торгів навантажувач.doc
|
|||
01 серпня 2023 14:58 |
Проект договору навантажувач.doc
|
|||
01 серпня 2023 14:54 |
тенд документ навантажувач.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Детально вивчивши ваше питання, повідомляємо про наступне, відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей: пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються наступні відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Варто зазначити, що вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передусім формувались виходячи з потреби у такій техніці, яка буде забезпечувати максимальну кількість функціональних дій та потреб, необхідних для забезпечення основної діяльності нашого підприємства. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що заборона в частині встановлення будь-яких дискримінаційних вимог була врахована уповноваженою особою під час підготовки тендерної документації. Тендерною документацією передбачено надання еквівалентного товару який би відповідав технічним вимогам, що відповідає пункту 4 статті 23 Закону.
Щодо вашого звернення, частково внесені зміни до технічних характеристик предмету закупівлі. Зміни інших параметрів значно погіршують технічні та експлуатаційні характеристики предмету закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-22-000020 ● d7f9a96d97354f5485c476c6e2a544e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2023 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2023
№ 51-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2023 № 51-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-08-01-007864-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 18:00:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-01-007864-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до підп. 5.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані аналогічні договори із зазначенням предметів договорів, назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону щодо виконання договору (не менше одного договору), копії аналогічних договорів, зазначених у довідці (не менше одного) та видаткову накладну, акт приймання-передачі товару та лист-відгук/рекомендаційний лист від контрагента, що свідчать про виконання учасником в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору.
Поряд з цим, Замовником встановлено вимогу, що аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання товару, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», відсутня довідка надана у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані аналогічні договори із зазначенням предметів договорів, назви контрагента, з яким було укладено договір, його номером телефону щодо виконання договору.
Також, проведеним аналізом інформації зазначеної в договорі, укладеному з КП Броварська міська рада Київської області «Бровари-Благоустрій» від 16.04.2019 № 126, який надано у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» як аналогічний, встановлено, що предметом закупівлі його є «Фронтальні ковшові навантажувачі», код згідно ДК 021:2015: 43250000-0, що не відповідає предмету закупівлі згідно тендерної документація Замовника («Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка»), код згідно з ДК 021:2015: 43260000-3, та відповідно не відповідає вимогам підп. 5.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, а також не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Крім того, відповідно до п. 17 Додатку № 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки про зазначення інформації про кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них) та документи, які підтверджують фактичне проживання кінцевого бенефіціарного (их) власника (ів) на території України на законних підставах.
На виконання вказаних вимог, учасником ТОВ ««ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», у складі тендерної пропозиції, надано довідку про кінцевого бенефіціара від 07.08.2023 № 21 в якій не зазначено частку в статутному капіталі кінцевого бенефіціарного власника Дєдова М.С., а також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» відсутні документи, які підтверджують фактичне проживання кінцевого бенефіціарного власника Дедова М.С. на території України на законних підставах, що не відповідає вимогам п.17 Додатку № 3 тендерної документації Замовника.
Крім того, в порушення вимог абз. 16 п. 47 Особливостей, учасником ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції не підтверджено відсутність підстав зазначених в абз. 14 п. 47 Особливостей.
Відповідно до підп. 2 п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-24 10:14:02
Відповідь на запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень
У відповідь на запит Управління північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби, про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a), Комунальне підприємство «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області (Замовник), надає пояснення через електронну систему закупівель.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій щодо придбання товару за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.» (закупівля: UA-2023-08-01-007864-a) пропозиція Учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» електронною системою закупівель визнана найбільш економічно вигідною.
Керуючись вимогами ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами, рішенням уповноваженої особи від 14.08.2023 року №14/08/2023 ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» було визнано переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка - «Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт.»
22.08.2023 року у відповідності до наказу Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області Державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби від 22.08.2023 №51-3 було розпочато моніторинг зазначеної процедури закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), головне завдання при проведенні публічних закупівель - це принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, неупереджене визначення переможця та недопущення зайвих витрат з придбання товарів/послуг і робіт.
Замовником визначено переможця, що надав цінову пропозицію, що значно економить кошти місцевого бюджету та надає можливість в найкоротші терміни отримати якісний товар для подальшого використання з благоустрою території та забезпечення надання послуг населенню в м. Овруч. Тому уповноважена особа рахує, що:
1. Відповідно до аб. 6 п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно законодавства. В п. 14 Додатку 3 до тендерної документації, зазначено що учасник повинен надати документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та копії видаткових накладних, акт приймання-передачі товару та лист-відгук/рекомендаційний лист від контрагента, що свідчить про виконання учасником в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору. ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА» надали: Договір про закупівлю №126 від 16 квітня 2019 року (завірений підписом і печаткою), видаткову накладну №42512 від 06 травня 2019 року (з підписами та печатками отримувача та замовника, а також завірена підписом і печаткою), відгук щодо виконання договору про закупівлю №126 від 16.04.2019 р від Комунального підприємства «Бровари-благоустрій» (з позитивним відгуком, завірена підписом та печаткою), що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію.
2. Відповідно до п.п.5.1. п. 5 розділу 3 Тендерної документації, зазначено що аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори щодо постачання товару/надання послуг, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону, предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словнику, затвердженого у становленому законодавством порядку. Предмет закупівлі (код ДК 021:2015: 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі) зазначений Учасником в поданому аналогічному договорі імперативно не суперечить предмету закупівлі (код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
3. Учасником було подано Довідку про кінцевого бенефіціара (вих. №21 від 07.08.2023 р.), щодо громадянства та місце проживання двох власників: Дєдова Миколи Станіславовича та Дєдової Жанни Олександрівни. Також подано розширений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений підписом і печаткою), в якому зазначено розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників) та їх місцезнаходження, громадянство. А також уповноваженою особою було здійснено перевірку підприємства в Реєстрі санкційних компаній РНБО, що є достатньою підставою для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Із зазначених підстав пропозиція учасника ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», не була відхилена Замовником.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі від 01.09.2023 р., здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 21.08.2023 № 21/08 - Договір розірвано з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у зв'язку з виявленням помилок та ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, враховуючи умови Договору
2023-09-04 11:52:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-09-04 17:39:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА |
1 980 300,00
UAH з ПДВ
|
1 980 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА #37001696 |
Переможець |
1 980 300,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 11:46
|
Дод.уг. розірвання 04.09.pdf | укладений |
04 вересня 2023 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2023 14:55
|
Договір ТДС Укрспецтехніка 21.08.pdf | укладений |
21 серпня 2023 14:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Колісний навантажувач TDC 901 з комбінованим (щелепним) ковшом та з додатковим навісним обладнанням до нього: підмітальна щітка з бункером – 1 шт., відвал для снігу – 1 шт., палетні вила – 1 шт., ківш з прижимом – 1 шт. | 1 | комплект |
1 980 300,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 серпня 2023 — 04 вересня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у зв'язку з виявленням помилок та ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, керуючись Цивільним, Господарським кодексами України, враховуючи умови Договору |