Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2428 |
Код ЄДРПОУ: | 14321469 |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ |
Контактна особа: |
Горбатенко Артур Костянтинович 0445276512 AGorbatenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 12:10 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 12:10 |
Очікувана вартість: | 10 410 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 100,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32510000-1: Бездротові телекомунікаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2023 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2023 16:21 |
Додаток 3 до ТД Проект договору (точки доступу).docx | |
31 липня 2023 16:21 |
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація (точки доступу).docx | |
31 липня 2023 16:21 |
Додаток 1 до ТД Вимоги до Учасника (Переможця) точки доступу.docx | |
31 липня 2023 16:21 |
ТД закупівля точки доступу.docx | |
31 липня 2023 16:21 |
Додаток 4 до ТД Форма Цінова пропозиція (точки доступу).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000041 ● ef2c5fc268cc464d9df8e79e8b28e4b4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 18:09 |
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2023-07-31-007909-a 31.07.2023 Військова частина 2428 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-03 10:12:58
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Товари -Система РТР серії 670 Fixed Backhaul (PTP 670 INTEGRATED)* у складі: - Точка доступу PTP 670 Integreated (256-bit AES encryption)* - 1 шт.; - Блок живлення – 1 шт; - Монтажний комплект – 1 к-т; - Комплект необхідних кабелів та перехідників – 1 к-т (50 комплектів). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, 32510000-1 — Бездротові телекомунікаційні системи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-31-007909-a), яку проведено Військова частина 2428 (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 12:06:30
Пояснення на запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-31-007909-a органом державного фінансового контролю UA-M-2023-10-24-000041
Пояснення
на запит про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-07-31-007909-a органом державного фінансового контролю UA-M-2023-10-24-000041
Дата: 2023-11-07
Предмет закупівлі за ДК 021:2015: 32510000-1 Бездротові телекомунікаційні системи (Точки бездротового доступу)
Відповідно до запиту замовнику на пояснення оприлюдненого 03.11.2023 за № UA-M-2023-10-24-000041 в межах проведення моніторингу органом державного фінансового контролю процедури закупівлі UA-2023-07-31-007909-a надаю пояснення, інформацію та документи (що додаються). Закупівля за ДК 021:2015: 32510000-1 Бездротові телекомунікаційні системи (Точки бездротового доступу) (далі – Закупівля) здійснювалась за процедурою відкриті торги з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля здійснювалась на виконання розпорядження Адміністрації Державної прикордонної служби України від 07.04.2023 № 152-Р «Про закупівлю технічних засобів електронних комунікацій» та відповідно до технічних вимог Адміністрації Державної прикордонної служби України щодо закупівлі технічних засобів електронних комунікацій, які містять інформацію, що не може бути оприлюднена під час дії правового режиму воєнного стану. Розголошення цієї інформації під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці в сфері діяльності Держприкордонслужби, як правоохоронного органу та її суб'єкту забезпечення, а також може наразити на небезпеку персонал, який забезпечує функціонування телекомунікаційної системи Держприкордонслужби.
Разом з тим дана закупівля здійснювалась відповідно до технічного завдання щодо закупівлі технічних засобів електронних комунікацій для забезпечення функціонування та працездатності інфраструктури та сервісів відомчої електронної комунікаційної мережі Державної прикордонної служби України від 20.06.2023 № 282/6619/23-Вн.
Розмір бюджетного призначення на дану закупівлю визначено відповідно до розрахунку, який обґрунтовує показники бюджету, що включаються до довідки про зміни до кошторису від 25.07.2023 на 2023 рік за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» військової частини 2428 що становить 10 410 060,00 грн. Розмір бюджетного призначення щодо даної закупівлі визначався на підставі моніторингу цін на технічні засоби електронних комунікацій у липні 2023 року, шляхом направлення відповідних запитів до потенційних постачальників даного обладнання та з урахуванням необхідних кількісних та якісних показників. Копія розрахунку, який обґрунтовує показники бюджету, що включається до довідки про зміни до кошторису від 25.07.2023 на 2023 рік за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» військової частини 2428 додається.
Очікувану вартість Закупівлі визначено відповідно до положень наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та наказу Адміністрації Держприкордонслужби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель». При визначенні очікуваної вартості закупівлі проведено моніторинг ринку у липні 2023 року, а саме: направлено запити потенційним постачальникам, які займаються продажом технічних засобів електронної комунікації та отримано комерційні пропозиції потенційних постачальників вищезазначеного обладнання.
Розрахунок очікуваної вартості Закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін на товари та визначення найменшої цінової пропозиції серед отриманих військовою частиною 2428. Звіт про результати підсумкового моніторингу щодо Закупівлі технічних засобів електронних комунікацій для забезпечення функціонування та працездатності інфраструктури та сервісів відомчої електронної комунікаційної мережі Державної прикордонної служби України додається.
Річній план даної закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель від 26.07.2023 за № UA-P-2023-07-26-001005-a.
Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опрацьовано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на офіційному веб-сайті Державної прикордонної служби України, яке міститься за посиланням: https://dpsu.gov.ua/ua/Obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-Tochki-bezdrotovogo-dostupu/
Додатки до пояснення:
1. Копія розрахунку, який обґрунтовує показники бюджету, що включається до довідки про зміни до кошторису від 25.07.2023 на 2023 рік за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» військової частини 2428.
2. Звіт про результати підсумкового моніторингу щодо Закупівлі обладнання мережевої інфраструктури центру обробки даних Державної прикордонної служби України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” |
7 169 022,90
UAH з ПДВ
|
7 064 922,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" |
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
7 168 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДАТА СІСТЕМС" |
9 033 195,50
UAH з ПДВ
|
8 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Віннком Україна |
9 585 000,00
UAH з ПДВ
|
8 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “МКМ СЕРВІС ЛТД” #36444694 |
Відхилено |
7 064 922,30
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2023 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" #38997621 |
Рішення скасоване |
7 168 750,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 12:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СІНЕРДЖИ" #38997621 |
Відхилено |
7 168 750,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2023 12:05
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІДАТА СІСТЕМС" #34980347 |
Переможець |
8 370 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 12:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 13:26
|
209-23.pdf | укладений |
13 вересня 2023 13:25
|