Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання робіт на "утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (капітальний ремонт мереж теплопостачання)"
Очікувана вартість
658 069,06 UAH
UA-2023-07-31-005200-a 04b77638bbf1451694d07eeb9a1fb804
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шутяк Світлана Вікторівна

380682795476 tenpysar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПИСАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33775636
Місцезнаходження: 66031, Україна , Одеська обл., село Писарівка, ПРОВУЛОК ШКІЛЬНИЙ , будинок 1
Контактна особа: Шутяк Світлана Вікторівна
380682795476
tenpysar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт на "утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (капітальний ремонт мереж теплопостачання)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66031, Україна, Одеська область, село Писарівка, ПРОВУЛОК ШКІЛЬНИЙ , будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2023  —  10 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

31 липня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-03-000023 ● 39ecf3de53b54d448bc010ddfad75766
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2023 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.10.2023 № 198

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11139-2023 від 28.09.2023,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.10.2023 № 198

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2023-07-31-005200-a
31.07.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПИСАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-16 16:55:02

Про надання пояснення

Питання для пояснення додаються у файлі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛАНЕЦЬКА ТАЇСІЯ ІВАНІВНА
#3081022181
Переможець 658 069,06
UAH
31 липня 2023 14:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 22:16
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 11:20
ДУ3 Писарівка.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 11:19
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2023 10:46
ДУ 2 Писарівка капітальний ремонт.pdf зміни до договору
07 вересня 2023 10:46
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2023 13:04
ДУ 1 Писарівка капітальний ремонт.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 13:03
Писарівка дог 1 658069 06.pdf укладений
31 липня 2023 14:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
виконання робіт на "утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (капітальний ремонт мереж теплопостачання)" 1 роботи 658 069,06
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 4.2 розділу 4 та викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в кошторисному рорахунку вартості в звязку зі проведенням надання послуг повязаних зі здійсненням технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в кошторисному розрахунку вартості робіи обєкта будівництва
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
виконання робіт на "утримання в належному стані внутрішніх мереж теплопостачання (капітальний ремонт мереж теплопостачання)" 1 роботи 658 069,06
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 658 069,06
UAH