Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
401,07 UAH
UA-2023-07-31-003862-a c222b5ba6fe6498aaae9112146af847b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігурська Інна Володимирівна

+380385131792 HWGVCL2020@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Городоцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38566126
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., місто Городок, Шевченка 40
Контактна особа: Снігурська Інна Володимирівна
+380385131792
HWGVCL2020@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 124.9UAH без ПДВ
Папір офісний Офіс Центр А5 80г/м2 500 аркушів клас С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Ціна за одиницю: 79.89UAH без ПДВ
Файл Офіс Центр А4+ 40 мкм стандарт глянець ЩС-6501 пачка 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
19 штуки
Ціна за одиницю: 10.33UAH без ПДВ
Швидкозшивач пластиковий А4 РР3311 Buromax-11 помаранчевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником за фактично поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2023 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Шуфляк Людмила Олексіївна
#3330304840
Переможець 401,07
UAH
31 липня 2023 12:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний Офіс Центр А5 80г/м2 500 аркушів клас С 1 штуки 124,90
UAH
Файл Офіс Центр А4+ 40 мкм стандарт глянець ЩС-6501 пачка 100шт 1 пачка 79,89
UAH
Швидкозшивач пластиковий А4 РР3311 Buromax-11 помаранчевий 19 штуки 10,33
UAH