Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу загальної середньої освіти «Софіївсько-Борщагівський ліцей» Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: провулок Шкільний, 1-В в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області з метою облаштування найпростішого укриття, влаштування гідроізоляції та водовідведення грунтових та талих вод від будівлі (Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
13 646 850,00 UAH
UA-2023-07-28-008790-a 197db96399af4c4b82ba4c9150c998ea
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ліщинецька

+380978077679 n_lischuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Контактна особа: Наталія Ліщинецька
+380978077679
n_lischuna@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2023 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 13 646 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 468,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 136468.5 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу загальної середньої освіти «Софіївсько-Борщагівський ліцей» Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: провулок Шкільний, 1-В в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області з метою облаштування найпростішого укриття, влаштування гідроізоляції та водовідведення грунтових та талих вод від будівлі
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі Актів виконаних обсягів Робіт (Форма «№КБ-2В» та «№КБ-3») протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 липня 2023 16:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 136468.5 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, банками

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
депозит
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит
Вимоги до документу: 0,5% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.Учасник, у складі пропозиції, повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупівлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у тендерній документації
28 липня 2023 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 липня 2023 16:38
Додаток 6.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 5.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 7.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 4.pdf
28 липня 2023 16:38
ТД.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 3.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 2.pdf
28 липня 2023 16:38
Додаток 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-01-000028 ● 2403a928d9184323828d47b610749c78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 вересня 2023 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.08.2023 № 240
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО


Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-07-28-008790-a 28.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-04 17:21:20

Запит замовнику на пояснення

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-07 18:05:03

Пояснення

Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 04.09.2023 року о 17:21 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з дефектного акту на: «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу загальної середньої освіти «Софіївсько-Борщагівський ліцей» Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: провулок Шкільний, 1-В в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області з метою облаштування найпростішого укриття, влаштування гідроізоляції та водовідведення грунтових та талих вод від будівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації та дефектного акту «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу загальної середньої освіти «Софіївсько-Борщагівський ліцей» Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: провулок Шкільний, 1-В в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області з метою облаштування найпростішого укриття, влаштування гідроізоляції та водовідведення грунтових та талих вод від будівлі». Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-11 16:18:29

Запит замовнику на пояснення

Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що 05.09.2023 Замовником оприлюднено файл ДУ_1.docx, однак, даний файл не містить інформації.
Просимо надати роз’яснення, щодо змісту оприлюдненого документу.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-11 17:07:14

Пояснення

Станом на 11.09.2023 року змін до Договору №397 від 24.08.2023 року не було.
Файл ДУ_1.docx завантажений в систему публічних закупівель Prozorro помилкова та не був підписаний (КЕП) та підтверджений.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Борщагівською сільською радою було подано позовну заяву до суду. Після отримання ухвали про відкриття провадження буде додана інформація про номер.
Дата публікації: 12 жовтня 2023

Документи:

12 жовтня 2023 12:43
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
СІМТ 13 634 685,18
UAH з ПДВ
13 634 685,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 серпня 2023 09:44
Електронний підпис
18 серпня 2023 18:08
ліцензія
18 серпня 2023 18:08
довідка ліцензія
18 серпня 2023 18:08
довідка договори
18 серпня 2023 18:08
корупція 2
18 серпня 2023 18:08
корупція
18 серпня 2023 18:08
судимість ключ
18 серпня 2023 18:08
судимість
16 серпня 2023 17:11
Електронний підпис
16 серпня 2023 17:10
довідка 3.pdf
16 серпня 2023 14:24
Електронний підпис
16 серпня 2023 14:21
10.1 договірна ціна.pdf
16 серпня 2023 14:21
10. договірна ціна.pdf.p7s
16 серпня 2023 14:21
9. акти ДПО.pdf
16 серпня 2023 14:21
8. декларація мтб.pdf
16 серпня 2023 14:21
7. посвідчення пожежка.pdf
16 серпня 2023 14:21
6. Товстига трудова.pdf
16 серпня 2023 14:21
5. наказ Самунь.pdf
16 серпня 2023 14:21
4. Довідка МТБ.pdf
16 серпня 2023 14:21
3. техпаспорта.pdf
16 серпня 2023 14:21
2. осв.pdf
16 серпня 2023 14:21
1.1 тихонюк лист.pdf
16 серпня 2023 14:21
1. товстига лист.pdf
04 серпня 2023 18:04
Електронний підпис
04 серпня 2023 17:53
довідка пояснення.pdf
04 серпня 2023 17:53
ялист пояснення.pdf
04 серпня 2023 17:53
штатнии_ розпис СІМТ.pdf
04 серпня 2023 17:53
шкарупа трудова.pdf
04 серпня 2023 17:53
цпд.pdf
04 серпня 2023 17:53
цп кошторисник Мутас.pdf
04 серпня 2023 17:53
уузгода пд всіх.pdf
04 серпня 2023 17:53
уузгода нічні зміни.pdf
04 серпня 2023 17:53
уповноважена особа.pdf
04 серпня 2023 17:53
трудові книжки 1.pdf
04 серпня 2023 17:53
трудова наумов.pdf
04 серпня 2023 17:53
Товстига_ліцеи_.pdf
04 серпня 2023 17:53
Товстига 50001 навчання.pdf
04 серпня 2023 17:53
Товстига 37001 навчання.pdf
04 серпня 2023 17:53
Тихонюк_ліцеи_.pdf
04 серпня 2023 17:53
тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2023 17:53
субпідрядник.pdf
04 серпня 2023 17:53
статут 2021 р.PDF
04 серпня 2023 17:53
сертифікати.pdf
04 серпня 2023 17:53
пункт 47.pdf
04 серпня 2023 17:53
протокол засідання оп.pdf
04 серпня 2023 17:53
проект договору.pdf
04 серпня 2023 17:53
Охорона праці_пожежка.pdf
04 серпня 2023 17:53
офіс.pdf
04 серпня 2023 17:53
ОСВ рах 10 СІМТ.pdf
04 серпня 2023 17:53
накази__.pdf
04 серпня 2023 17:53
накази по договорам.pdf
04 серпня 2023 17:53
накази згідно ЦПД.pdf
04 серпня 2023 17:53
наказ на Мутас.pdf
04 серпня 2023 17:53
МПП СІМТ_Звiт ISO 37001.pdf
04 серпня 2023 17:53
МПП СІМТ_Звіт ISO 50001.pdf
04 серпня 2023 17:53
ліцензія.pdf
04 серпня 2023 17:53
лист-поясн.pdf
04 серпня 2023 17:53
лист згода з додатком 2.pdf
04 серпня 2023 17:53
легкова та газель.pdf
04 серпня 2023 17:53
кран.pdf
04 серпня 2023 17:53
кошторисник.jpg
04 серпня 2023 17:53
кошторис.pdf.p7s
04 серпня 2023 17:53
кошторис.pdf
04 серпня 2023 17:53
квітанціі_ до балансу.pdf
04 серпня 2023 17:53
Календар.граф.pdf
04 серпня 2023 17:53
згода пд директора.pdf
04 серпня 2023 17:53
договір цп_кошторис.pdf
04 серпня 2023 17:53
договір оренди .pdf
04 серпня 2023 17:53
Договір гарантіі_ кл..pdf
04 серпня 2023 17:53
договір 96 ДПО СІМТ.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка окуповані тер.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка ст17.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка санкціі_.pdf
04 серпня 2023 17:53
довідка ліцензія.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка РФ_РБ.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка договори.pdf
04 серпня 2023 17:53
довідка про допуск.pdf
04 серпня 2023 17:53
довідка працівники.pdf
04 серпня 2023 17:53
Довідка 236.pdf
04 серпня 2023 17:53
газель.pdf
04 серпня 2023 17:53
відгук дпо.pdf
04 серпня 2023 17:53
відгук аналог договір.pdf
04 серпня 2023 17:53
витяг.pdf
04 серпня 2023 17:53
Виконроб (МПП СІМТ).pdf
04 серпня 2023 17:53
вантажні.pdf
04 серпня 2023 17:53
бенеф власник.pdf
04 серпня 2023 17:53
баланси 2022-1кв 2023 СІМт.pdf
04 серпня 2023 17:53
акт а до договора 96 ДПО.pdf
04 серпня 2023 17:53
44388 Лицензия.pdf
04 серпня 2023 17:53
34207 МПП СІМТ p7s.7z
04 серпня 2023 17:53
141.imd
04 серпня 2023 17:53
31-07-01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СІМТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

34207 МПП СІМТ p7s.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СІМТ
#23520802
Переможець 13 634 685,18
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 19:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2023 18:36

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне перелік та кількість необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт. Перелік та кількість необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт: - наявність власного або орендованого вантажного автомобіля – не менше 1 одиниці; - вібротрамбівка або трамбівка пневматична – не менше 1 одиниці; - пилка дискова електрична – не менше 2 одиниць; - дриль електрична – не менше 2 одиниць; - шуруповерт – не менше 4 одиниць; - перфоратори електричні – не менше 3 одиниць; - пилосос промисловий – не менше 1 одиниці; - станок для різання керамічної плитки – не менше 2 одиниць; - апарат для зварювання поліпропіленових труб – не менше 1 одиниці; - компресор пересувний продуктивнівстю не менше 2,2 м3/хв. – не менше 1 одиниці; - молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – не менше 1 одиниці; - навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність не менше 1 т – не менше 1 одиниці; - кран на автомобільному ходу вантажопіжйомністю не менше 6,3 т. – не менше 1 одиниці; - наявність сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2015; - наявність сертифіката на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, IDT; - наявність сертифіката на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT; - ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правовової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає: - довідку (датовану, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються; - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством; - для автомобілів/техніки – завірені копії технічних паспортів; - учасник у складі пропозиції повинен підтвердити, що його пропозиція відповідає якісним характеристикам до предмета закупівлі, шляхом надання копії чинного сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника, що видані органом оцінки відоповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, з компресорами пересувними з двигуном внутрішнього згорання без зазначення технічних характеристик; договори оренди транспортних засобів (механізмів, обладнання)не мають строку дії договору; не надав довідку (датовану, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства, копії технічних паспортів транспортних засобів наведених в довідці не завірені; не зазначив у довідці ліцензоване програмне забезпечення (Програмний комплекс АВК-5). 2. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації в підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) : - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки/ перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає: - діючий кваліфікаційний сертифікат: інженера-кошторисника; - наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб); - діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідальної особи; - діюче посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та відповідального виконавця робіт (виконроба); - документ про проходження навчання з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - посвідчення та/або протоколи (або витяги з них) про проходження періодичної перевірку знань у виконроба, майстра, головного інженера з: - Загального курсу з охорони праці - НПАОП45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві - НПАОП 45.2-1.02-90 Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об'єктів житлово-комунального господарства - НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання - НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів - НПАОП0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт - НПАОП0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями - НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - НАПБ А.01-001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні - сертифікат (чинний на дату розкриття пропозицій та виданий на ім’я учасника органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством) про відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) та документ, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат; - лист-згоду на виконання робіт в декілька змін, а саме: в денний та нічний періоди; -листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку; - довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів Для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі-Дозвіл) та/декларацію (декларації) відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавтсва з охорони праці (далі-Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 (зі змінами) з наступним переліком: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - зарювальні, газополум’яні а також наплавочні і паяльні роботи,що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - копії документів на інженерно-технічних працівників, що підтверджують атестацію з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням працівника відсутній наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) на Самуль В.М.; відсутня копія трудової книжки на Товстига В.В.; відсутнє посвідчення НАПБ А.01-001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні; відсутній дозвіл (дозволів)/декларація/інший дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. 3. В підтвердження інформації, зазначеної в інформаційній довідці про підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із загальнобудівельних робіт (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту) Учасник має надати наступні документи: - копії аналогічних договорів із загальнобудівельних робіт (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту) (не менше двох) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договорів; - акти приймання наданих послуг/виконаних робіт, що підтверджують повне виконання договору; - позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із загальнобудівельних робіт (нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасник у складі тендерної пропозиції надав акти виконаних робіт без номерів та дати акту й договору. 4. Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.3, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником) та imd-файлі: - договірна ціна; - локальні кошториси (форма № 1); - відомість ресурсів: - підсумкова відомість ресурсів. Учасник у складі тендерної пропозиції надав договірну ціну не проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником. 5. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документи у хаотичній послідовності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями технічні характеристики зазначених в довідці компресорів; договори оренди транспортних засобів (механізмів, обладнання) дійсні протягом всього строку виконання договору про закупівлю; довідку (датовану, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства; копії технічних паспортів транспортних засобів завірені належним чином; довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до наданих документів; наказ по підприємству про призначення відповідального виконавця робіт (виконроб) на Самуль В.М.; копія трудової книжки на Товстига В.В.; посвідчення НАПБ А.01-001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні; дозвіл (дозволів)/декларація/інший дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; акти виконаних робіт оформлені належним чином; договірну ціну проштамповану та підписану сертифікованим кошторисником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2023 19:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СІМТ
#23520802
13 634 685,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 16:51
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 16:48
ДУ2_397.pdf зміни до договору
01 січня 2024 16:46
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2024 16:45
Протокол виправлення технічної помилки в дод.угоді.pdf зміни до договору
01 січня 2024 16:44
ДУ1_397нова редакція.pdf зміни до договору
01 січня 2024 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 18:58
ДУ1_397.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:55
Обгрунтування.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:55
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2023 10:55
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
12 вересня 2023 10:54
ДУ_1.docx зміни до договору
05 вересня 2023 17:12
Електронний підпис укладений
24 серпня 2023 10:54
397.pdf укладений
24 серпня 2023 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити технічну помилку, допущену уповноваженою особою при оприлюднені Річного плану щодо здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Комунального закладу загальної середньої освіти «Софіївсько-Борщагівський ліцей» Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: провулок Шкільний, 1-В в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області з метою облаштування найпростішого укриття, влаштування гідроізоляції та водовідведення грунтових та талих вод від будівлі (Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-07-27-001985-c, в наступній редакції: Річний план UA-P-2023-07-27-001985-c розділ «Джерело фінансування закупівлі» вважати «Державний бюджет» - 60 % та «Місцевий бюджет» - 40%.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю виконвння додаткових обсягів робіт та зміни проектних рішень по Договору, зважаючи на проведення коригування кошторисної документації та позитивну експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації від 25.10.2023 року за дефектним актом по об'єкту відповідно до проведених переговорів та консультацій Замовником та Підрядником, враховуючи п. 2.3, 3.6 Договору, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору нав 458202,80 грн. з ПДВ. і викласти п. 3.1 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю виконвння додаткових обсягів робіт та зміни проектних рішень по Договору, зважаючи на проведення коригування кошторисної документації та позитивну експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації від 25.10.2023 року за дефектним актом по об'єкту відповідно до проведених переговорів та консультацій Замовником та Підрядником, враховуючи п. 2.3, 3.6 Договору, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору нав 459139,74 грн. з ПДВ. і викласти п. 3.1 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю виконвння додаткових обсягів робіт та зміни проектних рішень по Договору, зважаючи на проведення коригування кошторисної документації та позитивну експертну оцінку щодо розгляду кошторисної документації від 25.10.2023 року за дефектним актом по об'єкту відповідно до проведених переговорів та консультацій Замовником та Підрядником, враховуючи п. 2.3, 3.6 Договору, Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 1998977,82 грн. з ПДВ. і викласти п. 3.1 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 11 176 567,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 862 761,27 UAH)