Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт амбулаторії групової практики, с.Доброгостів, вул. Шкільна, 1а, Дрогобицький район , Львівська область.» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 432 977,62 UAH
UA-2023-07-28-002082-a 45dbcaafa7f34b8cad84e4322f687f3f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацькович Ірина Іванівна

380324753061 kptml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Мацькович Ірина Іванівна
380324753061
kptml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт амбулаторії групової практики, с.Доброгостів, вул. Шкільна, 1а, Дрогобицький район , Львівська область.» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82176, Україна, Львівська область, Доброгостів, Шкільна, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

28 липня 2023 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-04-000034 ● 6146f5c9e8614723bd894d2edb4864dc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2023 09:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.10.2023 № 34-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 28.09.2023 № 003100-18/11139-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 04.10.2023
№ 34-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-07-28-002082-a 28.07.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-10 18:14:52

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт амбулаторії групової практики, с.Доброгостів, вул. Шкільна, 1а, Дрогобицький район , Львівська область.» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-28-002082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити об’єктивних обставин та наявні підстави укладання договору без застосування електронної системи закупівель, що унеможливело дотримання строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу та надати документальне підтверджена цих обставин?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-11 15:15:46

Пояснення (інформація, документи) на Запит

«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та Експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Євроекспертиза» від 13.06.2023 року №2061/23 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт амбулаторії групової практики, с.Доброгостів, вул. Шкільна, 1а, Дрогобицький район, Львівська область.».
Загальна вартість капітального ремонту відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (далі – ЗКР) з ПДВ – 4 820 434,00 грн., сума витрат за главами 10 і 12 ЗКР – 200853,00 грн.
Очікувана вартість робіт з ПДВ – 4 619 581,00= 4 820 434,00 – 200 853,00 грн
Розмір бюджетного призначення: 4 619 581,00грн (чотири мільйони шістсот дев’ятнадцять тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 00 копійок) згідно фінансового плану установи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреби закладу охорони здоров’я та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на капітальний ремонт розроблений ТзОВ «Макро-Будомат» на підставі: — завдання замовника на проєктування; креслень, паспортів та інших технічних документів. Передбачено виконання ремонтно-реставраційних робіт, а саме ремонт фасаду, оздоблення цоколю, влаштування гідроізоляції стін, модернізація систем опалення, водопостачання та каналізації, заміна електричних мереж, встановлення систем пожежної сигналізації, охоронної сигналізації та системи відео нагляду, придбання медичного устаткування та комп’ютерної техніки в амбулаторію.
Термін постачання/виконання робіт — з дати укладання договору по 31 грудня 2024р.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://tml.org.ua/news/1687863727/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо другого питання, то обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника.
Відповідно до службової записки заявки від 23.06.2023р. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Комунальним некомерційним підприємством "Трускавецька міська лікарня" Трускавецької міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-06-23-011183-a.
03 липня 2023 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA- 2023-06-23-011183-a).
При цьому у Замовника підтверджується наявність нагальної потреби в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
З метою забезпечення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», було прийнято рішення, що для підписання договору про закупівлю необхідно запросити до участі у закупівлі як мінімум двох перевірених та надійних підрядників (учасників). Для цього необхідно провести моніторинг надійних підрядників та надіслати їм запрошення на проведення переговорів щодо закупівлі з переліком усіх необхідних документів, які повинен надати учасник на підтвердження своєї кваліфікації та підтвердження своєї відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам Замовника.
Також з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби установи в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так само відповідно до підпунктів 5–11, 14 пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами).
2. Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
3. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA- 2023-06-23-011183-a).
4. Підстави для здійснення закупівлі.doc
Вказані документи завантажені Замовником в електронну систему при оголошені річного плану по даній Закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вельт Капітал"
#40266233
Переможець 4 432 977,62
UAH з ПДВ
28 липня 2023 10:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 412.pdf укладений
28 липня 2023 10:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт амбулаторії групової практики, с.Доброгостів, вул. Шкільна, 1а, Дрогобицький район , Львівська область.» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 4 432 977,62
UAH з ПДВ